نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

بی ناموسی

دیشب یکی از دوستامون گفت بریم یه رستوران برزیلی که بصورت زنده آهنگ برزیلی دارن و رقصهای سنتی برزیلی هم یاد میدن. با امیر راه افتادیم رفتیم. رفتیم تو رستوران که گفته بودن تا ساعت 10 ورودی نداره ، اما ظاهرا تا ساعت ۹:۳۰ ورودی نداشت و ما ساعت ۹:۳۲ دقیقه رسیدیم و از هر کدوممون 10 دلار ورودی گرفتن.

برنامشون خیلی بامزه بود. موزیک زنده و رقصهای محلی برزیلی. بعدش یکی رفت روی سن و شروع کرد یاد دادن. یه قدم به چپ، دو قدم به راست، حالا دستها بالا، و حرکتهای دیگه. اینهم بگم که امیر استاد رقصیدنه. تنها چیزی که از رقصیدن بلده اینه که دستهاشو مثل برف پاک کن ماشین اینور و اونور ببره و در ضمن به هیچ وجه نمیتونه دست و پاشو با هم تکون بده.

بعد از اینکه آموزش رقص تموم شد، اونی که رقص یاد میداد یکی یکی آدمها رو میبرد رو سن تا ببینه که هر کی چقدر یاد گرفته. جایزه هر کی که بهتر میرقصید یکماه کلاس مجانی رقص بزریلی بود. اول من رفتم رو سن. بعدش یه دختره رو برد رو سن، از اونهایی که مثل اینکه خداوند موقع تراشیدنش قشنگ سر فرصت نشسته و با دقت تموم کار رو انجام داده. خلاصه دختره داشت تلاششو میکرد، امیر و من به هم اشاره کردیم که عجب خوب میرقصه که متاسفانه معلم رقص دید. اومد دست امیر رو گرفت برد رو صحنه که با دختره برقصه.

صحنه رو تصور کنید، امیر با یه دختر رو سن و همه از جمله من داشتیم نگاه میکردیم. امیر مثل بچه کوچولوهای خجالتی که دنبال مادرشون میگردن منو نگاه میکرد و منهم بهش چشمک زدم که احساس معذب بودن نکنه. دختره هم که از اون شیطونها بود دید که امیر بلد نیست برقصه و خجالت کشیده نامردی نکرد و یکسری حرکات غیر اسلامی رو به نمایش گذاشت. مثلا دستهاشو گذاشت رو شونه های امیر و از دوطرف دستهاشو رو تن امیر آورد پایین. دائم مینشت و پا میشد، میچرخید و جلو و عقب میرفت. خلاصه در مدت دو دقیقه ای که امیر با اون دختره رو سن بود، دختره هر جوری که فکرشو بکنید از امیر خان ما دلبری کرد. امیر هم بقول دوستامون رقص برف پاک کنی خودش رو ادامه میداد. ملت هم داشتن از خنده میمردن. 

بعدش هم یکی دو نفر دیگه رفتن رو سن، کلا 8 نفر. معلم رقص اون دختره، یکی از پسرها (که اتفاقا از دوستان ما بود) و من رو برنده اعلام کرد. قبل از اینکه معلم رقص برنده رو از بین ما 8 نفر انتخاب کنه امیر رو صدا زد روی سن. کلی با امیر شوخی کرد و گفت که امیر بین هشت نفر هشتم شده. بعدشم به امیر گفت: "من تو رو با یه دختر خوشگل گذاشتم رو سن، اونوقت تو خودتو تکون نمیدی؟!"

تو راه برگشت به خونه کلی با امیر شوخی کردم و گفتم که در این موارد خجالت نکشه. راستش اگر امیر خجالت هم نمیکشید و احساس معذب بودن هم نمیکرد، باز هم من ناراحت نمیشدم. من به امیر اعتماد کامل دارم و برای من این مهمه که میدونم که اونشب حتی اگر من اونجا نبودم، عکس العمل امیر فرقی نمیکرد. من چه زمانی که با امیر دوست بودم و چه زمانی که همسر امیر شدم، هیچوقت محدودش نکردم و امیر بارها و بارها گفته خیلی خوشحاله که این اطمینان بین ما وجود داره. بنظر من با کنترل کردن نمیشه از یه آدم غیر قابل اعتماد، یه آدم قابل اعتماد ساخت.

قربون همتون

-نرگس

 

باور کنیم یا نه؟

سلام،

اول از همه از همه شما ممنون که پیام گذاشتید و ایمیل زدید و حال حاچخانم رو پرسیدید. خوشبختانه مشکل فعلا رفع شده و هاچخانم رو از بیمارستان مرخص کردند. من هنوز توفیق این رو نداشتم که زنگ بزنم و صداشو بشنوم. باز هم از همتون ممنونم.

یه نکته رو میخواستم بگم و اونهم اینکه متاسفانه خیلیها یه خبر ساختگی درست میکنن و کلی هم هیجان انگیزش میکنن و گاهی هم خبرهای نگران کننده میسازن (مثل خبر ویروس و زلزله و اینجور چیزها) و به یه عالمه ادم میفرستن. بعدش خیلی از اونهایی هم که این پیام رو میگیرن به همه میفرستن و نتیجه این میشه که وقت کلی آدم تو اینترنت برای هیچ و پوچ تلف میشه و هر کسی این پیام رو بارها و بارها از افراد مختلف دریافت میکنه. تازه کلی از آدمها هم الکی نگران میشن. بنظر من کسی که یه خبر نگران کننده رو برای یه عده آدم میفرسته بدون اینکه از صحت و سقم اون اطلاع داشته باشه، در مقابل تمام نگرانیهای ایجاد شده و وقتهای تلف شده مسئول و گناهکاره.

مثلا این پیام رو من چند بار دریافت کردم ولی هر چی تو اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم.

به گزارش سایت امریکا یی ویککسیت که زلزله بم را پیش بینی کرده بود،با توجه به نقشه دما در هر ساعت و اطلاعات زلزله با دقت 0/1 درصد قدرت زلزله بیش از 7.1 ریشتر را برای تهران در تاریخ 17 اسفند 1386 پیش بینی کرد ، این گزارش رو به دولت ایران با سند تحویل ، اما جدی گرفته نشد و به مردم اعلام نگردید (به علت وحشت عمومی و احتمالات سیاسی )

آیا شما هم چنین پیامی گرفتید؟ آیا منبعی برای اون سراغ دارید؟

 موفق باشید

-امیر