نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

باور کنیم یا نه؟

سلام،

اول از همه از همه شما ممنون که پیام گذاشتید و ایمیل زدید و حال حاچخانم رو پرسیدید. خوشبختانه مشکل فعلا رفع شده و هاچخانم رو از بیمارستان مرخص کردند. من هنوز توفیق این رو نداشتم که زنگ بزنم و صداشو بشنوم. باز هم از همتون ممنونم.

یه نکته رو میخواستم بگم و اونهم اینکه متاسفانه خیلیها یه خبر ساختگی درست میکنن و کلی هم هیجان انگیزش میکنن و گاهی هم خبرهای نگران کننده میسازن (مثل خبر ویروس و زلزله و اینجور چیزها) و به یه عالمه ادم میفرستن. بعدش خیلی از اونهایی هم که این پیام رو میگیرن به همه میفرستن و نتیجه این میشه که وقت کلی آدم تو اینترنت برای هیچ و پوچ تلف میشه و هر کسی این پیام رو بارها و بارها از افراد مختلف دریافت میکنه. تازه کلی از آدمها هم الکی نگران میشن. بنظر من کسی که یه خبر نگران کننده رو برای یه عده آدم میفرسته بدون اینکه از صحت و سقم اون اطلاع داشته باشه، در مقابل تمام نگرانیهای ایجاد شده و وقتهای تلف شده مسئول و گناهکاره.

مثلا این پیام رو من چند بار دریافت کردم ولی هر چی تو اینترنت گشتم چیزی پیدا نکردم.

به گزارش سایت امریکا یی ویککسیت که زلزله بم را پیش بینی کرده بود،با توجه به نقشه دما در هر ساعت و اطلاعات زلزله با دقت 0/1 درصد قدرت زلزله بیش از 7.1 ریشتر را برای تهران در تاریخ 17 اسفند 1386 پیش بینی کرد ، این گزارش رو به دولت ایران با سند تحویل ، اما جدی گرفته نشد و به مردم اعلام نگردید (به علت وحشت عمومی و احتمالات سیاسی )

آیا شما هم چنین پیامی گرفتید؟ آیا منبعی برای اون سراغ دارید؟

 موفق باشید

-امیر

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
فیروزه یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام.خدا رو شکر که حال مادر بزرگتون خوب شده...همیشه شاد و سلامت باشید

عاطفه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://atefehsh.persianblog.ir

na bavar nemikonam. khodaya komak. zelzele na.

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..نه منم چیزی نشنیدم..در مورد وبلاگ همسران میخواستم بگم چه جوریه؟چون منم دوست دارم در این وبلاگ باشم

ستاره دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام
به نظر من این خبر نمی تونه درست باشه تا به حال دانشمندان بخصوص ژاپنی ها تلاشهای زیادی در این زمینه کردن اما فقط تونستن ۱ دقیقه قبل از زمان زلزله رو پیش بینی کنن که اصلا زمان مناسبی واسه اطلاع رسانی به مردم نیست !!!! ژاپنی ها سعی می کنن خونه های محکمی بسازن و جدیدا هم ساز و پی خونه هاشون رو جوری می سازن که اگر خدای نکرده زلزله اومد مثل فنر فقط حرکت بالا و پایین داشته باشه و خراب نشه البته من این اطلاعات رو از اخبار ایران کسب کردم اون هم نه به تازگی
امیدوارم که اتفاق بدی نیفته اخه ابهای زیر زمینی فاضلابها!!!!!
مترو!!!!
وای خدای من امیدوارم که اتفاق بدی نیفته

ستاره دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ق.ظ

حالا منم ترسو شبا خوابم نمی بره

فــَرا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ق.ظ

منم گرفتم . اما دیگه عادت کردم و تنها کاری که میکنم دیلیت کردنه . حاجخانمم از هر دو تا لپهاش ماچ کن

علی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ق.ظ http://www.chahar-rah.mihanblog.com/page/1.aspx

سلام این مطلب رو برای من هم فرستادند اما خدا کنه که صحت نداشته باشه

اسمون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

hi we sleep in the masjid, but when the sermon is over we suddenly wake up?, why is it so hard to talk about Allah...but so easy to talk about sex?, why are we so bored to read the Quran...but so easy to read a playboy magazine?, why is it so easy to delete a islamic offline messages ...yet we forward the nasty ones? Why are masjids getting smaller...but yet bars and clubs are growing??... ..think about it....are you going to forward this or delete it? Just remember Allah is watching you if u love Allah then send this to everyone on your list. Don't break this chain, may Allah bless you 4:all

I don’t delete this comment and I don’t forward either. Have you ever thought what picture of Allah you present when you use offlines and blog comments to advertise for him? What possible outcome do you expect from forwarding such comments?

ندا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ق.ظ http://ghazalism.blogfa.com

سلام
بله امیر آقا منم گرفتم ولی اعتنا نکردم ما نباید به این شایعات دامن بزنیم

مریم پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.maryamo.blogfa.com

سلام
نه ما که چیزی نشنیدیم .

مهسا مامان ملودی جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://lovelymelody.blogfa.com

سلام به شما خدا رو شکر که مادر بزرگتون خوب شدن.قدرشون رو بدونید .سلام به خانم خونه برسونید

سهیل جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://tehran30.blogfa.com

وبلاگت زیبا با احساس و پر بار بود لدت بردم http://tehran30.blogfa.com

گنجیشک شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ق.ظ http://booser.blogfa.com

من دو سه روز بود تا میومدم تو وبلاگتون کامپیوترم هنگ می‌کرد. امروز که بالاخره تونستم بخونم خدا رو شکر کردم امروز که می‌خونم ۱۷ اسفند گذشته و خبری هم نبوده! ترسش از خودشم بدتره!!
حاج‌خانوم هم همیشه سلامت باشن...
:)

سونیا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

بچه ها سلام ببخشید من خیلی وقت بود این طرفا نیومده بودم امیدوارم حال حاچخانوم زودتر خوب بشه میگم حالا چرا اون پست قبلی انقدر کتابی بود؟؟؟ :)
از این چیز میزا واسه من هم تو اینترنت میفرستن ولی من دیلیت میکنم جدی نمیگیرم نمیدونم باید بگیرم یا نه :)
خوش باشین

بیتا مامان کیان و کیارش شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

امیر و نرگس عزیز، خوشحالم که کسالت حاج خانوم برطرف شده، خدا حفظش کنه برای شما، و اما اون خبر در مورد زلزله رو من هم گرفته بودم، پست آخر که دیگه حرف نداشت، مخصوصا رقصیدن آقا امیر، آرزوی سال خوبی براتون دارم..

زلزله یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ق.ظ

میخواستم بگم منتظر نباشین من نمیایم

شهرام....... شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://shahram1366.blogfa

سلام...........خوبین.....یه سر بزنید......من چی باور کنم...............بای.

شهرام..........نرگس..........love شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://shahram1366.blogfa

[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب سلام ][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گ[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][[گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ححل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]ل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][گل]][گل]بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد