نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

بی ناموسی

دیشب یکی از دوستامون گفت بریم یه رستوران برزیلی که بصورت زنده آهنگ برزیلی دارن و رقصهای سنتی برزیلی هم یاد میدن. با امیر راه افتادیم رفتیم. رفتیم تو رستوران که گفته بودن تا ساعت 10 ورودی نداره ، اما ظاهرا تا ساعت ۹:۳۰ ورودی نداشت و ما ساعت ۹:۳۲ دقیقه رسیدیم و از هر کدوممون 10 دلار ورودی گرفتن.

برنامشون خیلی بامزه بود. موزیک زنده و رقصهای محلی برزیلی. بعدش یکی رفت روی سن و شروع کرد یاد دادن. یه قدم به چپ، دو قدم به راست، حالا دستها بالا، و حرکتهای دیگه. اینهم بگم که امیر استاد رقصیدنه. تنها چیزی که از رقصیدن بلده اینه که دستهاشو مثل برف پاک کن ماشین اینور و اونور ببره و در ضمن به هیچ وجه نمیتونه دست و پاشو با هم تکون بده.

بعد از اینکه آموزش رقص تموم شد، اونی که رقص یاد میداد یکی یکی آدمها رو میبرد رو سن تا ببینه که هر کی چقدر یاد گرفته. جایزه هر کی که بهتر میرقصید یکماه کلاس مجانی رقص بزریلی بود. اول من رفتم رو سن. بعدش یه دختره رو برد رو سن، از اونهایی که مثل اینکه خداوند موقع تراشیدنش قشنگ سر فرصت نشسته و با دقت تموم کار رو انجام داده. خلاصه دختره داشت تلاششو میکرد، امیر و من به هم اشاره کردیم که عجب خوب میرقصه که متاسفانه معلم رقص دید. اومد دست امیر رو گرفت برد رو صحنه که با دختره برقصه.

صحنه رو تصور کنید، امیر با یه دختر رو سن و همه از جمله من داشتیم نگاه میکردیم. امیر مثل بچه کوچولوهای خجالتی که دنبال مادرشون میگردن منو نگاه میکرد و منهم بهش چشمک زدم که احساس معذب بودن نکنه. دختره هم که از اون شیطونها بود دید که امیر بلد نیست برقصه و خجالت کشیده نامردی نکرد و یکسری حرکات غیر اسلامی رو به نمایش گذاشت. مثلا دستهاشو گذاشت رو شونه های امیر و از دوطرف دستهاشو رو تن امیر آورد پایین. دائم مینشت و پا میشد، میچرخید و جلو و عقب میرفت. خلاصه در مدت دو دقیقه ای که امیر با اون دختره رو سن بود، دختره هر جوری که فکرشو بکنید از امیر خان ما دلبری کرد. امیر هم بقول دوستامون رقص برف پاک کنی خودش رو ادامه میداد. ملت هم داشتن از خنده میمردن. 

بعدش هم یکی دو نفر دیگه رفتن رو سن، کلا 8 نفر. معلم رقص اون دختره، یکی از پسرها (که اتفاقا از دوستان ما بود) و من رو برنده اعلام کرد. قبل از اینکه معلم رقص برنده رو از بین ما 8 نفر انتخاب کنه امیر رو صدا زد روی سن. کلی با امیر شوخی کرد و گفت که امیر بین هشت نفر هشتم شده. بعدشم به امیر گفت: "من تو رو با یه دختر خوشگل گذاشتم رو سن، اونوقت تو خودتو تکون نمیدی؟!"

تو راه برگشت به خونه کلی با امیر شوخی کردم و گفتم که در این موارد خجالت نکشه. راستش اگر امیر خجالت هم نمیکشید و احساس معذب بودن هم نمیکرد، باز هم من ناراحت نمیشدم. من به امیر اعتماد کامل دارم و برای من این مهمه که میدونم که اونشب حتی اگر من اونجا نبودم، عکس العمل امیر فرقی نمیکرد. من چه زمانی که با امیر دوست بودم و چه زمانی که همسر امیر شدم، هیچوقت محدودش نکردم و امیر بارها و بارها گفته خیلی خوشحاله که این اطمینان بین ما وجود داره. بنظر من با کنترل کردن نمیشه از یه آدم غیر قابل اعتماد، یه آدم قابل اعتماد ساخت.

قربون همتون

-نرگس

 

نظرات 31 + ارسال نظر
المیرا یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

خیلی با حال بود

بابایی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

کلا بنده اعتقاد دارم که همه آقایونی که رقص بلد نیستن،‌ قابل اعتمادن... اصلا هیچ گناهی ندارن... فقط گاهی اوقات این دخترای برزیلی هستن که یه نخود حواس آدمو پرت می کنن... از دست این خانوما.:))

ستاره دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام
داداش امیر گلم
الهی بمیرم من واقعا دلم سوخت البته هم برای شما هم برای ...باز هم شما..!!! اصلا واسم موضوع خنده داری نبود .
دلم می خواد حرفمو باور کنید من با خوندن این مطلبتون گریه هم کردم نمی دونم چرا !!!! واقعا نمی دونم فک نکنین فکرم محدوده یا روشنفکر نیستم...اما تو اون لحظه که شما رو سن بودین دقیقا اگه من هم جای شما بودم همون حس رو داشتم اما شما مردی شاید اشکای من واسه صداقت و پاکی شما در اون لحظه بود دوست دارم صادقانه بگم :
من همیشه از مردایی که رقص بلد نیستن از مردایی که تو همچین مجالسی معذ بن واز پسر بچه های کوچولوی خجالتی که تو همچین مواقعی دنبال مادرشون میگردن از پسرایه باهوش و خوش فکر و کسانی که اهل کارو تلاشن از پسرایی که جنتلمن هستن و...خوشم میاد
بهتون تبریک می گم شما از بین ۸ نفر جایزه اول بهترین مرد ایرانی رو از آ ن خود کردین
دوست دارم داداش گل یعنی همین .

افق دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام
من تمام داستان عشقتون رو خوندم خیلی جالب بود اما من چند تا دونه سوال دارم که اگه خواستید جوابمو بدین...
شما دیگه ایران نمی آیید؟
می خواهید همونجا بمونید و زندگی کنید؟
چه سالی ازدواج کردید و چند ساله که اونجا هستید؟
فضولی نمی کنم اما دوست دارم بدونم.
به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال می شم.
بابای

فیروزه دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام...هیشه شاد باشید عزیزم...کاش من هم اونجا بودم و رقصت رو میدیدم حتما قشنگ رقصیدی...خدا رو شکر که اینقدر به هم اعتماد دارید...ارزو میکنم که روز به روز خوشبختتر باشید...سالم و شاد باشید

فرا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ق.ظ

درسته نمیشه ذات آدمها رو تغییر داد

نرگس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://ragbar.blogfa.com

بعد از چند وقت سر زدم و دیدم که این بار نرگس عزیز نوشته.چه عالی.:)
برخورد شما و امیر اقا خیلی خوب بود به نظر من.
من فکر می کنم عشق بدون اعتماد معنی نداره.مگه ادم حتی یه لحظه هم می تونه به کسی که تمام زندگیشه شک کنه؟
البته مسلمآ طرف مقابل هم مهمه.
به هر حال امیدوارم همه بتونن مثل شما و خودمون این حس شیرین رو تجربه کنن.
شاد و پیروز باشید.:-*

گنجیشک دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://booser.blogfa.com

کلی خندیدم از تصور رقصیدن امیر خان ـ که البته چندان فرقی با گربه نداره! حتی اونجا که گفتی عین بچه‌ای که دنبال مامانش می‌گرده و اینکه چطور خجالت می‌کشیده قشنگ قیافه‌ی گربه اومد تو ذهنم...
راستی، باز هم بهتون و به این رابطه‌ی خوبتون تبریک می‌گم...
:)

محمد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.mami23.persianblog.ir

اصلا اون کسی که همیشه شک داره هم خودش رو زجر میده و هم شریکش رو.
چه بهتر که اگر دیدیم نسبت به جفتمون نمی‌تونیم اعتماد کامل داشته باشیم همون اول اصلا شروع نکنیم رابطه رو.
ولی بهتر از اون اینه که آدما رو همون طوری که هستند بپذیریم و به همه اعتماد کنیم.هر چند رسیدن به این مرحله آسان نیست.
شاد باشید.

عشق ابدی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://fariva.blogfa.com

سلام
خیلی این پست برام جالب بود و واقعا به این ارتباط صمیمانه و قابل اعتماد تبریک میکم

ندا چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ق.ظ http://ghazalism.blogfa.com

نرگس جونم عشق چیزی غیر از این نیست مگه نه؟ دیدن شما همیشه به من انرژی میده ... خوشبخت باشید

بهار چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://deltangihayebahar.blogfa.com

سلام ....دوست عزیز من خیلی وقت پیش خاطرات شمارو خوندم ....اما الان توی وبلاگم قسمت خاصی رو با عنوان لحظه دیدار قرار دادم تا لحظه ای که برای اولین بار همدیگرو میبینن برامون تعریف کنن....خیلی خوشحال میشم شما هم اون لحظه رو برام بنویسین یا ایمیل کنین....

نینا جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

چه خوب اما من بودم شوهرمو نه اما اون دختر ه رو یه بلایی سرش میاوردم چی کار کنم غر نزنین دست خودم نیست

Farzane شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://blog.360.yahoo.com/blog-Kd_GMRo3erTUG3Vgq3pug5i9eRYW

سلام شما دیگه ایران نمی آیید؟خیلی خوشم اومده ازتون و دوست داشتم از نزدیک ببینمتون همیشه شاد و پیروز باشین

فرا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

خیلی دیر به دیر آپدیت میکنی داداش امیر

سپیده یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://2asheghbighayegh.blogfa.com

سلام
وااااااااااااااااااااااای چه قدر باحال
امیدوارم همین جوری باحال و عاشق در کنار هم بمونین
واستون بیش از پیش ارزوی موفقیت می کنم
عیدتون مبارک

مهدی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.azizv.persianblog.ir

خیلی خندیدم ، ماه ها بود که به اینجا نیامده بودم. سلام به امیر خان و نرگس عزیز . یادتون میاد من و مریم را؟ بگذریم نمیدانم چند سال گذشته است. ولی همیشه اسم شما اول لیست دوستان بوده است. پیش پیش نوروز را به شما تهنیت میگویم. شاد و خرم باشید.

سلام آقا مهدی

خوشحالم که دوباره شما رو حداقل در اینترنت میبینم. من یکی دو باری به لس آنجلس آمدم برایتان هم ایمیل زدم که اگر فرصتی بود دیداری داشته باشیم که متاسفانه نشد. انشااله در فرصتهای بعدی.

موفق باشید

-امیر

عاطفه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

خوشبحالت که انقدر مطمئنی .من با اینکه به علاقه شوهرم کاملا واقفم ولی تحمل اینکه حتی باخواهراش زیاد بگو بخند کنه هم ندارم .طوری که اگر موقعه رانندگی به چپ و راست نگاه کنه سیم جیمش میکنم .

مریم دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.maryamo.blogfa.com

سلام
اعتماد خیلی چیز کمیابیه و خیلی هم قشنگ.
موفق باشید .

ساناز دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://mehraboonman.blogfa.com

کاملا موافقم نرگس جان...

درسته آدم نباید طرفش رو محدود کنه که اگه خدای نکرده فرد مشکلی هم داره . خودش رو نشون بده..

سپیده سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ http://www.dardeshirin.blogfa.com

نرگس و امیر عزیز ،
سال ۸۶ رو بهتون تبریک می گم امیدوارم در سال جدید به همه آرزوهای باقیموندتون ( کوچیک و بزرگ ) برسید و در کنار هم زندگی خوب و خوشتونو ادامه بدید . موفق باشید .

بهار سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ http://deltangihayebahar.blogfa.com

سلام....ممنونم که بهم سر زدین ...با اجازه تون می خوام بصورت چند قسمتی خاطراتتون قرار بدم در وبلاگم ....
امیدوارم عشقتون همیشه پایدار بمونه ...
سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک

بهار سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://deltangihayebahar.blogfa.com

دوست عزیز ..در آخر داستان عشقتون لینک و وبلاگتون رو قرار میدم...با اجازتون الان قرار ندادم چون اون موقع دیگه لذت صبر کردن واسه اینکه آخر داستان بدونن از بین میرفت ....جسارت من رو می بخشین

amitofo پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

بی ناموسی؟؟؟؟؟ نگید این حرفو...مگه آموزش رقص نبوده؟؟؟پس دیگه جای سوالی باقی نمیمونه....

نازنین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ق.ظ

سلام
سال نو رو به شما و امیر خان تبریک می گم
خوشحالم که در کنار هم شاد و مسرور هستید
ایام بکام

فرهاد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام.
اگه شما رو بالا میبردن با یه آقایه, اونوقت چی میشد؟

ساچلی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ق.ظ http:// sacheli.blogfa.com/

یه سوال راسته که اونجا اجاره خونه ماهی ۵ میلیونه به پول ما؟؟

سهیل جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ

دلم میخواد حرفهات رو باور کنم ولی شرمنده.
ولی به خاطر قوه تخیل واقعا قوی شمارو تحسین میکنم.
شما اگر داستان نویس بودید بدون شک بزرگترین میشدید.

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://maryamap.blogfa.com

چه خوبه با هم دیگه هستید توی یه کشور غریب با اطمینان کامل به هم.
شما کجا زندگی می کنید؟

مسلم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://moslem.r2007_moslem.blogpot.com/

به قول المیرا خیلی با حال بود -من یه وب جدید درست کردم دوست دارم با شما تکمیلش کنم لطفا نظر بدین

عاطفه شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ق.ظ

سلام خیلی خوبه که اینقدر به هم اطمینان دارین البته ۱دست هیچ وقت صدا نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد