نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

تهران

سلام


مدتیه که ننوشتم و دلیل اصلیش این بود که ایران بودم و خیلی فرصت وبلاگ نویسی نبود. سفری بسیار خوب بود، بقول معروف دو-هوا شدم و دلم نمیخواست برگردم. دوستان قدیمی و جدید سنگ تموم گذاشتن که از همشون بشدت ممنونم و به همشون یه تشکر حسابی بدهکارم. بزودی سفرنامه رو مینویسم. 


شاد و سربلند باشید


-امیر

نظرات 18 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

خدا را شکر که به سلامتی برگشتید
موفق باشید

دخ.شب سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://baby75.blogsky.com

!!!

محمد سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://raigandanlod.mihanblog.com

سلام بر نرگس و امیر وبتون قشنگه من با اجازه لینکتون میکنم شما هم لطف کنید منو لینک کنید با نام دانلود رایگان همه چی

sara javazi سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

خوشحالم که بهتون خوش گذشته...
موفق باشید.

Nastaran سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

I thought you will never gonna write here anymore... glad to see you are back

مهدی سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام بر امیر عزیز. امیر خان میگفتی خدمت میرسیدیم. خیلی دوست داشتم از نزدیک آشناتر بشیم.
ایشالا که خوب و خوش گذشته یاشه ایران..موفق باشی.

عسل چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام به اقا دکتر عزیز...خوش اومدی ..خوشحالم که سفر رفتی واب وهوا عوض کردی .اونم هوای وطن.

فریبرز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://faudis8.wordpress.com

سلام
سفر خوش

آنی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام..خوب خدارو شکر که همه چی خوبه:)
موفق باشید منتظر سفرنامه هستم

سحر جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام امیر خان.
امیدواردم که تو ایران بهتون خوش گذشته باشه.
ببینم امیر خان نرگس رو هم دیدید؟هنوز هم قصد برگشت نداره.
چقدر خوب میشد که دوباره با هم و کنار هم می بودید.
من از سال ۸۳ میام اینجا و مطالب وبتون رو می خونم.شاید فکر کنید الکی میگم ولی باور کنید هنوز باورش برام سخته.

مستانه شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام.
بابا بنویسید دیگه چی بود این رفتن و اومدن که نوشتنو تعطیل کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟ یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ق.ظ

یک سوال . این عکسی که گذاشتین مربوط به خودتون و نرگسه؟

آبان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ق.ظ http://www.autumn-notes.blogfa.com

رسیدن به خیر. همیشه خوش باشی

ص.ش یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

به به ایران!!!!!!!!!

کارخوبی کردید:)خیلی خوشحالم
این وب را هم به روز کنید..ادم دلش میخواد خاطره جدید بخونه!
منتظریمم..سال داره تموم میشه.باورتون میشه؟؟؟برای من که پربود از اتفاق های جورواجور!

م دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ق.ظ

سلام.امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه.من تازه خواننده مطالبتون شدم.ولی زندگینمتون را بارها مرور کردم.خیلی متا سف شدم.نه به خاطر اینکه دیگه با هم نیستید فقط به یه دلیل.بذارید قبلش یه مطلبی را بهتون بگم.فکر می کنم اینقدر که برای نوشتن توی این وبلاگ وقت گذاشتی،برای همسرت وقت نذاشتی.می دونم الان هزار تا دلیل میاد توی ذهنت که کوتاهی نکردی،ولی منطقی نگاه کن؟اگه همه ی مشکلاتی که الان یادت میاد مثل بی احساس بودن همسرت همون روزها بهش فکر می کردی و ریشه یابی،الان روزگار بهتری را می گذروندیت.الان وقت ندارم خیلی چیزارو برای تشریح کنم ولی توی یه فرصت بهتر می نویسم.ما ایرانیا به مرده پرستی عادت داریم ولی ای کاش قبل از جدایی همدیگرو می پرستیدیم.کاش توی روزهای خوب که سر مست غروریم که یه نفر اینقدر مارو دوست داره بفهمیم که نباید دلایل عشق را از طرفمون بگیریم.و یه چیز دیگه:تفاوت میون افسردگی و بی تفاوتی خیلی زیاده.پس با دقت بیشتری به مسایل زندگیت نگاه کن.جدایی و دور بودن همیشه بد نیست اگه مارو به خودمون بیاره.و اینو درک کن که اگه حتی خدا هم حق را به تو بده مشکلی از تو حل نمی شه پس دنبال تبرئه خودت نباش.توی دعوا دو طرف مقصرند چون در غیر این صورت دعوا نمی شه.به امید روزی که نگاهمون را update کنیم.

سلام

دقت کنید که من اینجا بدنبال مقصر نیستم و نمیخوام خودمو تبرئه کنم. حق با شماست، چشم پوشی زیاد کردم و اگر نکرده بودم شاید وضعیت الان این نبود.

ممنون از پیامتون

-امیر

احمد دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com

امیر خان ، چه شد ؟! به وب خودت سر می زنی ولی دیگر نمی نویسی ! مگر چیز خورتت نموده اند ؟!( شوخی بود عزیزم ، ولی بنویس گویی داستان عاشقانه ی مشترکی را در وب شخصیمون می گذاریم. )

N چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ

dishab bad az 2-3 sal yade weblogetoon oftadamo oomadam soraghesh ke shokke shodam
faghat be onvane 1 zan :
ghabl az inke har tasmime jadidi vase zendegiitoon begirin , 1 forsate dige be khodetoon bedin
eshgh az zamani ke dar ensan roshd mikone hichvaght nabod nemishe,
va hamchenin jaye khalie har kambood ya moshkeli ro 1 mard mitoone ba nesare eshgh be zanesh por kone
eshghe vaghei
zanha hamishe montazere injoor roozian ke mardeshoon ba ye baghal eshgh dobare soragheshoono begire , vali khob ino kamtar zani be zaboon miare
nazarid madiat bar zendegitoon chire beshe

آیسان یاسین جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشت
کاش می گفتید با دوستان اینترنتی هم یه قرار می زاشتین همه و با هم می دید ید
گذشت دیگه
انشالله دفعه بعد
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد