نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خط زیبای نستعلیق

سلام

چند روز پیش یکی از دوستانم در یک ایمیل فونت نستعلیق که قایل نصب بر روی ویندوز است را برایم فرستاد. با کمک این فونت میتوانید تحت ویندوز نستعلیق تایپ کنید. مثل نمونه زیر که من در مایکروسافت ورد تایپ کردم:

دریافت خط نستعلیق

 

موفق باشید

-امیر

پول خرد

سلام

این عکسی که میبینید مربوط میشه به صندوق عقب ماشین من. قضیه از اینجا شروع شد که من تصمیم گرفتم مثل دوران کودکی پول خوردهامو جمع کنم. الان یکسال و نیم میشه که دارم اینکارو میکنم. همیشه هر چی میخوام بخرم اسکناس میدم تا پول خرد پس بگیرم. مثلا سر کارمون قهوه میخری لیوانی 10 سنت. من همیشه یه دلاری میزارم و 90 سنت میگیرم. الان چند ماهیه که قراره این سکه ها رو ببرم بانک و پول بگیرم. چشمتون روز بد نبینه، شیشه ای که سکه ها توش بود یه جورایی درش باز شد و سکه ها ولو شد تو صندوق عقب. تو همه سوراخهای صندوق عقب ماشینم پر شده از پول خرد. جالبیش اینه که تو دست انداز که میفتی صدای جرینگ جرینگ سکه میاد.

ماشین نرگس

مدتی پیش یه ماشین نو خریدیم و از اون به بعد دعوا سر اینکه کی کدوم ماشین رو برداره بین نرگس و من شروع شد و آخر سر هم نرگس با بی رحمی تمام ماشینی رو که دوست داشت برداشت. شاید باورتون نشه اما حقیقت داره، نرگس ماشین کهنه رو برداشت و من بدبخت ماشین نو رو. دلیلش هم عشق مفرط و دوست داشتن و اینجور چیزها نیست. دلیلش اینه که ماشین نو نگهداریش سخت تره. باید تمیز نگرش داری، آشغال نریزی، مواظب باشی صندلیش کثیف نشه و هزار و یک مصیبت دیگه. چون من با ماشین میرم سر کار، ماشینی که من سوارم بیشتر راه میره. ماشین جدیدمون هم 3 سال گارانتی داره تا سقف 36000 مایل (تقریبا 57933.698101 کیلومتر). به نرگس گفتم با این وضع قبل از 3 سال گارانتی ماشینمون تموم میشه و به همین دلیل بهتره که نرگس ماشین نو رو سوار شه و من ماشین کهنه رو. اینقدر کیف داره، هر چی میخوری پرت میکنی رو صندلی عقب (از جمله قوطی نوشابه و لیوان قهوه) و اخر هفته هم یه کیسه زباله میاری همه رو میندازی دور.

ماشین امیر

تعطیلات آخر سال هم قراره با هم بریم لاس وگاس و لس آنجلس. جالب اینکه بیشتر وقتمونو قراره با دوستانی که از طریق وبلاگ پیدا کردیم بگذرونیم. تعطیلات آخر سال پارسال ( که در مورد تو وبلاگ ننوشتیم ) که همش از دماغمون در اومد، خدا بخواد امسال قراره خدای نکرده خوش بگذره.

یادمه یکی یه بار تو نظرات گفته بود: " از عکستون معلومه که مسافرت رفتن براتون مثل بقالی رفتن میمونه". باید بگم که مسافرت امسال به دلیل کسر بودجه دو بار تا مرز کنسل شدن پیش رفت ولی خوشبختانه کنسل نشد. 

موفق باشید

- امیر

خودمونو دوست داشته باشیم

سلام،

خانم ندا پیام بسیار زیبایی گذاشتند و من اونو در صفحه اصلی وبلاگ میزارم تا همه بینندگان این وبلاگ اونو بخونند.


سلام شیرین خانم. من هم مثل خودت یه دخترم. اگه ناراحت نمیشی باید بگم که میزان ساده لوحی مون هم خیلی به هم شبیهه. حتی ناله ها و دعاها و گریه های شبونه مون هم عین همه. عشق مسخره ای که فکر می کنیم خیلی اساطیری و پاک و با گذشته هم دقیقا عین عین عین همه. باور کن با هم مو نمی زنیم! فقط میخوام اینو بهت بگم.چیزی رو که خودم بعد از ۵سال - حالا که به اندازه کافی ازش دور شدم - کاملا می فهمم. (( تو بیرون از خودت دنبال کسی یا چیزی می گردی که دوست داشته باشه و بهت عشق بورزه)) این اشتباه ترین کاریه که اکثر ما دخترا به دلایل مختلف دچارش می شیم. خوب خوب چشماتو باز کن. چون من انقدر از اون مسله ای که برام پیش اومده بود ناراحت بودم و انقدر ناله به درگاه خدا کردم و حس کردم منو فراموش کرده و صدامو نمیشنوه که یه ماجرای بسیار بسیار تلخ برای خودم بوجود آوردم و حالا با اینکه نامزد کردم اما هنوز شبهای بسیاری کابوس می بینم. هنوز هم گاهی فقط گاهی دلم واسه اون آدم تنگ میشه. اتفاقا اون آدم هم الان ازدواج کرده و امیدوارم زندگی خوبی داشته باشه. من شوهر دارم. شوهری که ارزش منو می دونه. اون دوستم داره. این اتفاق زمانی افتاد که من شروع کردم به اینکه به خودم با احترام نگاه کنم.خودم به خودم عشق داشتم. اما من همون آدمی هستم که فکر می کردم دیگه هیچ عشقی برام اتفاق نمی افته.
خلاصه در یک کلام :اگه می خوای آدما دوستت داشته باشن به خودت عشق بورز.

بنظر من هم آدم اگر خودشو دوست باشه و ارزش خودشو بدونه، اونوقت محبتشو بیهوده خرج کسایی که لیاقتش رو ندارند نمیکنه.

موفق باشید

-امیر