نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خونه جدید

سلام به همه


یه ماهی میشه ننوشتم و دلیلی نداره جز اینکه اتفاق قابل ذکری نیفتاده. یه آپارتمان خریدم، به قیمت خیلی خوب و خیلی هم شیک و ژیگولیه. اینجا اکثر پولدارها در خارج از شهر زندگی میکنند و اونایی که خیلی پول دارن یه خونه تو شهر میخرن که اصلاحا بهش میگن "خونه آخر هفته". یعنی طرف کلی در ماه پول میده که اگر هوس کرد آخر هفته بیاد تو شهر یه جایی برای موندن داشته باشه. خونه من هم یکی از همون خونه هاست. خونه تو یه مجموعه است با کلی فضای سبز، اصلا احساس نمیکنی که وسط یه شهر شلوغ داری زندگی میکنی.


این عکس رو از رو بالکن خونه گرفتم


اینم اطاق نشیمن (دیفن باخیا رو داشته باشین)


خونه چون مثلا مدرنه، سقفش بتن لخته



بی بی (ماشین بی-ام-دبلیو) رو طلاق دادم و یه ماشین نو اسپرتی خریدم. اینقدر بی بی منو برد تعمیرگاه که دیگه با تعمیر کاره دوست شده بودم. خوشبختانه نمایشگاهیه برای بی بی قیمت خیلی خوبی بهم پیشنهاد داد و همین بیشتر تشویقم کرد که طلاقش بدم. 


همه وسایل خونه رو هم بخشیدم به پسر سیاه پوست و همه وسایل رو نو خریدم. واقعا مشاور راست میگفت که باید از اون خونه بری. از وقتی اومدم خونه جدید روحیه ام خیلی بهتر شده.


ورزش رو هم دوباره شروع کردم و دوباره دارم برای نیمه ماراتن تمرین میکنم. سه شنبه ها هم با بچه های شرکت فوتبال بازی میکنیم. رییس کل که 650 نفر زیر دستش کار میکنن هست، بچه های از ملیتهای مختلف هستند، آبدارچی شرکت هست، دخترا هم هستند. البته بازیشون خوبه، عالی نیست ولی خوبه. امروز هم یکیشون چنان لگدی با میخهای کفشش به بالای قوزک پام زد که جورابم پاره شد و پام، هم باد کرده و هم کلی خون اومده طوری که جوراب رو مستقیم انداختم دور. البته طرح قرمز و سفید قشنگی شده بود.


حالا فکر کنید دوشنبه رفتم تمرین دو و بدلایل خاص دو دور هم بیشتر از قرار معمول دویدم، امروز هم که فوتبال. رسیدم خونه، دوش گرفتم، که بگم پام همین میسوخت که دادم رفت هوا. از صندلی که میخوام پاشم مثل پیر مردها باید یا علی بگم. بعدش ساعت 11 شب قرار بود که زنگ بزنم هند یه نفر رو برای کار مصاحبه کنم. دیدم که ای دل غافل، تلفن رو شرکت جا گذاشتم. دوباره رفتم شرکت (فاصله 35 کیلومتر)، از اونجا بدوستم که نزدیک شرکت زندگی میکنه زنگ زدم که شب برم پیش اون، ولی چون اینترنتش قطع بود مجبور شدم برگردم خونه، همچین که رسیدم خونه و سئوالای مصاحبه رو آماده کردم و رزومه طرف رو مطالعه کردم، از هند بهم زنگ زدند که یه مشکلی پیش اومده و مجبوریم مصاحبه رو به تعویق بندازیم. الان هم که خدمت شمام.


شاد و سربلند باشید


-امیر

نظرات 32 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://nmm53.persianblog.ir/

خونه جدید مبارک امیرجان انشاالله که به شادی وخوشبختی توش یه زندگی جدید و پر از عشق رو آغاز کنی .کار خیلی خوبی کردی پسر.ما که چندین سال وبلاگ شما رو جز لینکهامون قرار دادیم می‌گم بد نیست یه سری به بلاگ ما هم بزنی! شادزی

مهتاب چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام . مبارک باشه . تو هر تغییری خیری هست. موقف باشی تولذ امیر المومنین علی (ع) و رئز مرد برشما مبارک باد .

آیسان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام
خوشحالم که روحیتون خوبه
خونه ی نو هم مبارک . خیلی قشنگه
مبارکتون باشه
انشالله که روزای خوبی رو تو خونه ی نو داشته باشین
پیشنهاد می کنم باز مثل سایق چند تا گل تو خونه داشته باشین . داشتن گل توی خونه باعث می شه روحیه ی آدم خیلی خوب بشه . من که حس می کنم کسی کنارمه و نفس می کشه
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
موفق باشید

آیسان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.gharar.blogsky.com/

ببخش آدرس وبم و یادم رفت بزارم

نرگس.ح چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

خوشحالم که برگشتین..اینقد خواننده ها رو منتظر نذارین

مهسا بانو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ http://mahsam.info

سلام امیر اقا
مبارک باشه . چه خونه ی خوشگلی . سلیقه تون خوبه ها .
راستی اگر ناراحت نمیشید از نرگش خانم خبر ندارید ؟
و اینکه نمی خواهید تغییری تو اسم وبلاگ بدید ؟ خواننده های جدید رو گمراه می کنه کمی

sara javazi چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام
خونه ی جدید و بهتون تبریک میگم.
و خوشحالم که دوباره ورزش می کنید و فوتبال و دو رو شروع کردید.
به خاطر گرفتگی عضله هاتونه که الان کمی درد دارید، اگه بعد از ورزش یه دوش آب گرم بگیرید این مشکل هم بر طرف میشه.
موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ق.ظ

روز شما موجودات زیبا ، دوست داشتنی ، حساس ، عاقل، مدبر ، خلاق و فداکار مبارکتون باشه .
فقط خودتون می دونید چه جواهری هستید ! بزن اون دست قشنگرو ! روزتون مبارک


محمد چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ق.ظ http://MAMI23.PERSIANBLOG.IR

سلام.
خوب برای تغییر حال بد نیست خونه عوض کردن.البته اگر مثل خونه های وطن اسباب کشی آنچنانی داشته باشید جالب نیست.
در هر حال امیدوارم توش احساس راحتی کنید.

paria چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام روزگار شما به شادی و سلامتی‌، مثل خیلی‌‌های دیگه با عاشقانه‌های شما با این وبلاگ آشنا شدم و حالا بعد از مدت‌ها که بطور اتفاقی‌ باز هم به جامعه خوانندگان وبلاگ پیوستم از اتفاق‌هایی‌ که افتاده شوکه شدم .آرزو می‌کنم زندگی‌ جدید آغازی سعادتمند و شادی براتون باشه

سحر چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام.امیدوارم پرخاطرات خوب بشه خونتون براتون

سونیا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.sploveforever.persianblog.ir

امیر جان خونه نو و ماشین نو مبارک از بابت پات هم متاسفم امیدوارم چیز خاصی نباشه، خیلی خیلی برات خوشحالم و روحیه ات رو تحسین میکنم، لس انجلس اومدی حتماااا به ما سر بزن خیلی خوشحال میشیم ببینیمت

مهدی د. پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

خونه نو مبارک امیر جان. ایشالا موفق باشید و شاد.
فقط اگه میشه بیشتر پست بذارید...ما منتظریم.

آهو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

امیر عزیز ان شا ا.. همیشه خوشحال و سالم یاشی . منزل نو هم مبارک . همه چی به خوبی پیش بره برات دادش

ستاره جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام
مبارک باشه خونه و ماشین جدیدتون
اما سقف خونتون ترسناک نیست ؟!!

نهال جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://khoshbakhty-khoshbakhty.blogsky.com

خوشحالم که داری سعی می کنی با شرایط؛خوب گنار بیای...
برات آرزوی بهترین ها رو دارم....
شاد باشی

خاله ریزه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

سلام امیر جان خونه نو مبارک واقعا شیکه

شکوفه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ق.ظ http://GOLEMAN.BLOGFA.COM

سلام . خونه و ماشین جدید مبارک .
از اینکه اسم ماشینو نگفتین که ما دلمون یکدفعه از اون ماشینها نخواد ممنون .
لطفا یک فکری به حال سقف این خونه بکنین . آدم افسردگی میگیره بعد از یک روز کاری سخت برگردین خونه تا دراز بکشی این بتونهای سقف خیلی دهن کجی میکنن .
شاد و سعادتمند باشی .

narges شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

khoonat kheyliiii khoshgele. kheyli ham ba salighe chidish. ba inke man hamishe az moble charmi khosham nemiad amma kheyli be khoonat miad. roo mizie ham kheyli khoob shode andakhtish oon roo. pardehaye khooe che bamazast. .. shomine ham ke dari , hamoonchizi ke hamsihe doost dashti bashe too khoone. elaahi be dele khosh lezatesho bebari.movazebe khodet bash.az ashpazkhoone ham toonesti aks bezar ba otagh khabaarasti az hame khoshgltar abaajoorast,kheyli cute. mozazebe paatetoonam bashid ke cherk nakone..

۱دوست قدیمی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام!!
چه خوبه ادم ۱ تغییراتی بده ...خانه ی نو مبارک ایشالا به سلامتی و شادی!
منهم مثل شما دارم تغییراتی تو زندگیم میدم...اما حیف که فقط الان نمیتونم مثه شما خونمو عوض کنم!!تو ایران ۱ کم سخته:(
دارم یک رابطه جدید رو آغاز می کنم و امیدوارم به جاهای خوب بکشه:)..من معمار هستم... خونتون فوق العاده است. ۱ پیشنهاد دارم براتون:تو اتاق نشیمن تون اگر کوسن های رنگی یا ۴۰ تیکه روی مبل راحتیاتون بذارید قشنگ تر میشه و البته چندتا گلدون زنده از اون دلسردی کم می کنه!
شادو موفق باشی

سلام

گلدون که گذاشتم، پیشنهاد کوسنها خیلی خوبه، باید سر فرصت انجامش بدم.

دوست قدیمی که معمار باشه؟! یعنی منو میشناسید؟

نسرین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ق.ظ http://laleyesiah.blogfa.com

سلا مبارک باشه خونه و ماشین جدید ایشالا چرخش به خوشی بچرخه بهترین خاطره هارو هم تو این خونه برات بمونه فقط بی زحمت یه استین بالا بزن اون سقف تغییر بده وحشتناکه تا مدرن چوب و شیشه خیلی مدرن ترن به نظرم
اخه یکم از دوره های طراحی دکوراسیون گذروندم شبیه هیچ سبکی نیست این مدل سقفتون
بازم سلیقه خودتون ولی درکل خیلی قشنگه
مبارک باشه

سلام نسرین خانم،

اتفاقا این تصمیم رو داشتم، ولی ظاهرا اینطوری سبک مدرن محسوب میشه و اگه اینکارو بکنی نه تنها کلی خرج داره، بلکه از ارزش خونه هم میشه، میبینین این آمریکاییها رو، آدم باید سقف خونش زشت باشه تا مدرن محسوب بشه.

بهرحال ممنون از پیشنهادتون

mar دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

kheili kheil tabrik:)

میخک نقره ای سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام آقا امیر-اولین بار براتون پیغام میذارم-وبلاگتون رو خیلی دوست دارم اولین بار ۵ سال پیش با این وبلاگ آشنا شدم-خونه ی جدیدتون مبارک باشه و همین طور ماشینتون-ایشالا یک عالمه خاطره های شیرین تو این خونه واستون اتفاق بیفته.

نرگس.ح چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

کاش بحث (چه شد؟) رو ادامه می دادین

سمیرا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام امیر جون
حیف نیس این خونه بدون خانم خونه باشه یه دستی بزن بالاویه
شیرینی هم به مابده
دختر خوب هم زیاد هست ها

والا ما که داریم میگردیم ولی پیدا نمیشه. شما پیداش کنین، شیرینی که هیچ چی، من براتون کل شیرینی فروشی رو میخرم

نگار پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://yekomr.persianblog.ir

سلام. خونه نو مبارک . امیدوارم لحظه های شاد و خاطره انگیزی رو توش تجربه کنید . من هم در آمریکا زندگی می کنم . مثل شما از دانشجویی شروع کردیم و کم کم داریم وارد مرحله های بعدی میشیم . وقتی نوشته های شما رو می خونم امیدواریم بیشتر میشه و احساس می کنم که ما هم یک روزی بالاخره کار می گیریم و خونه می خریم و گرین کارت می گیریم . امروز هم یک لحظه خونه خریدن خودمون رو خیال کردم :دی خونه تون خیلی خوشگله و نمای پنجره اش هم زیباست . جون میده از پشت اون پنجره توی یک صبح نمناک آدم یک لیوان چای داغ بنوشه . شاد باشی

سوال پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
نمی دونم واقعا چه حسی داری ولی چرا به کامنت نرگس که اونهمه برای خونه ات ذوق کرده بود جواب ندادی... 28 خرداد ماه سال 1390 ساعت 08:37 AM... البته شاید سوالم دخالت بیجا بود. عذر میخوام...ولی اخه برخوردای نرگس برام جالبه...البته اگه همون نرگس باشه...

والا برخوردای نرگس برای من هم جالبه. تنها چیزی که میتونم بگم که من اصلا این آدمو نمیشناسم و نمیدونم احساسش چیه؟ و دنبال چیه؟

مهتا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

منزل نو مبارک امیر خان .خیلی خوشکله امیدوارم که این خونه شروع یه زندگی جدید توام با شادی و خوشی باشه براتون و آغازی دیگر با عشقی جدید باشه.مراقب خودتون باشید دلم سوخت برات که مجبور شدی اون همه راهو بری و برگردی آخرشم هیچ.شاد باشی
راستی ادامه چه شد رو دیگه نمینویسید؟

فاطمه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

مبارکه انشاله به خوشی!

elahe سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ

امیدورارم تنها چیزی که توی این خونه تجربه میکنی شادی باشه که 6سال نوشته هاتو خوندن بهم میگه لایق این همه شادی هستی.

مریم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

آقا امیر اون کامنتی که از narges بود خیلی عجیبه....من مطمئنم نرگس اینجا سر میزنه....نرگس مبل چرمی دوست نداشت؟؟؟؟یا اون رومیزی قضیه اش چیه...یا اینکه شما شومینه دوست داشتین..؟؟؟؟؟؟اقلا جوابشو بدین.حیف نیست تو دنیایی که انقدر بی ارزشه یه جای در کنار هم بودن تنها باشیم:((

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ق.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

سلام امیر عزیز
منزل نو مبارک ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد