نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

وبلاگ جدید

سلام به همه،


بالاخره تصمیممو عملی کردم و از این به بعد قراره تو یه وبلاگ جدید بنویسم، قسمت آخر ماجرای اسب سفید رو از این جهت تو این وبلاگ گذاشتم که به مطالب قبلی مربوط میشد.


اینم آدرس وبلاگ جدید:


http://amirkashani.blogsky.com


شاد و سربلند باشید


-امیر

نظرات 17 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

چه خوب مبارکه

ریحانه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

پس انگار پست اسب سفید رو توی وبلاگ جدید نگذاشتی؟

نرگس.ح سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

مبارکه نویسندگان که همچنان دو نفر هستن

۱دوست قدیمی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ق.ظ

به به به به به به به به به هب هب هب


عالب بود
۱ ساعتی گریه می کردم!!!!!!!!!
وب لاگ جدیدتون مبارککککککککککککککککککککک باشهه

نرگس چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ق.ظ

باسلام
من داستان رمانتیک عشق شما رو خوندم و کلی گریه کردم .خیلی قشنگ بود .
یه سئوال : شما کی ازدواج کردید ؟یعنی چه سالی ؟
و آیا نی نی هم دارید ؟
خیلی دوست دارم بدونم .و اینکه هنوز هم مثل اون روزا عاشق همدیکه هستید ؟
لطفا جوابمو بدید .
می بوسمتون

ღ☆ஜ دنیا*•تاج خورشید ஜ☆ღ•* جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.tajekhorshid.persianblog.ir

شاد باشی

عسل یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

از سال 83 با عاشقانه های نرگس آشنا شدم و مرتب میخوندم. یه مدت طولانی سرگرم فروم شده بودم و وبلاگ شما رو فراموش کرده بودم تا یه دفعه ای یاد شما افتادم. اومدم خوندم و خوندم و شوکه شدم. نمیخوام بعد یه سال داغ دلتون رو تازه کنم ولی واقعا شوکه شدم... اگرچه آدرس وب جدیدتون رو دادی ولی ترجیح دادم اینجا بنویسم چون هوز ردپاهای عاشقانه توش به چشم میخوره

مریم دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام بر امیر و نرگس
ای بابا.خو عکستون رو بزارین دیه
به خدا مردم از فضولی که ببینم امیر چه شکلیه
یه سری بحث شده بود در مورد شخصیت امیر که همه فکر کردیم خیلی عالیه و این وسط مظلوم واقع شده و تقصیر همش تقصیره نرگسه ولی وقتی خودت موضوع رو مطرح کردی فهمیدم که عمدی نبوده و تازه فهمیدم تو هم یه جورایی شیطونی
امیر به نرگس بگو بنویسه .خیلی دوس دارم ببینم چی میگه
زندگیتون رو سرلوحه ی خودم قرار دادم
شما عاشقه واقعی هستید از نظر من
نرگسم خیلی بت اعتماد و اطمینان داده
راستی چه خوب که هیچ وقت دعوا نداشتید
به نظر من یه زندگیه اروم بهتر از زندگیه نامتعادل و نا ارومه
دعوا هم اصلا نمک زندگی نیس
هوایه نرگس هم داشته باش امیر اقا
راستی از شغلت و اونجا زیاد بگو
خیلی خوب توضیح میدی به قدری که فکر میکنم که خودم اونجا بودم
امیدوارم همیشه روزاتون پر از عشق باشه
هیچ وقتم ابری نشه
خیلی دوستون دارم
من تازه 7روزه پیداتون کردم
ولی انگار سال هاست که میشناسمتون
قربونه دوتا تون
وقت کردی زود زود اپ کن
با نظر یکی از دوستان که گفت تاریخ مشخص کن برای پسته بعدی موافقم شدید
چون هیچ جا نظر نداده بودم همه رو یه جا این جا گفتم
فداتون
مریم

salar شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.salarhost.ir

عاشقانه.عاشقانه ها.سالار هاست.دوستت دارم.رمان عاشقانه.رمان های عاشقانه.عشق.داستان عشق.داستان عاشقانه.سایت عشق.انجمن عاشقان.انجمن عشق.س.ر.دل نوشته های عاشقاته.دل نوشته.تصاویر عاشقانه.عشق . عاشقی.دوست داشتن

محمد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://100-salam

سلام -100
من برای شما اگه راسته آرزوی موفقیت میکنم
اگه هم ساخته ی ذهن خلاق شماست هم آرزو میکنم که شما به آرزیت برسی
اگه صحت داره از موفقیتهایت برادیگران ببنویس ،البته !
موفق وپیروز باشید هموطن عزیز

جوانان آواره چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://zehnkade2.mihanblog.ir

لینک شدی منو بلینک

خانقاهی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://vang.ir

سلام وقت بخیر – خوب هستین – با وبلاگ شما مدتی هست آشنا شدم . هم مطالب جالب دارین هم کلی بازدید کننده ، که هر دوش خیلی عالیه . این جور که فهمیدم در قسمت دوستان تبادل لینک انجام میدین واین برای معرفی وبلاگ به بازدبد کنندهگان مناسب هست .حالا من بعد از مقدمه چینی می خواستم یه درخواستی ازتون کنم امیدوارم بهم لطف کننین و من رو شرمنده خودتون کنین . تو فکر یک سایت آگهی بودم که دارم کارای اخرش رو انجام میدم که تا 1 ماه دیگه راه اندازی میشه الانم نیاز به لطف عزیزان وبی دارم که منو لینک کنن تا کم کم معرفی بشم ولی یه مشکل ، ازاونجایی که لطف باید دو طرفه باشه من شرمنده شما میشم چون سیستم من ویلاگ نیست برای همین تبادل لینک نداره پس این لطف یک طرفه و از طرف شماست
موضوع سایت : ونگ بزن - مدیریت آگهی و تبلیغات ونگ
آدرس سایت : http://vang.ir
در آخر اگر لینک کردین نهایت تشکر رو ازتون دارم اگه نه ، بازم تشکر که وقت گذاشتین و مطالب رو مطالعه کردین
با تشکر : khanghahif@gmail.com

جوانان آواره دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://zehnkade2.mihanblog.ir

شس یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش....ا

لاله سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kard

گلناز یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﺮﺍﺑﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﺮﻫﻤﯽ ﺁﺭﺍﻣﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ !
ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺧﻮﺩ ﺑﮕﯿﺮ؛ ﺩﻟﻢ ﺁﺭﺍﻣﺶِ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ

مهسا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://skysms.ir

پست هاتون خیلی زیبا هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد