نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

وبلاگ جدید

سلام به همه دوستان عزیز

از اونجایی که یک سری حرفها بود که میخواستم بگم و از اونجایی که اون حرفها به موضوع وبلاگ عاشقانه های نرگس زیاد مربوط نمیشه یه وبلاگ جدید درست کردم بنام یک ایرانی در آمریکا . توی اون بیشتر مسائل شخصی و بحثهایی رو که به مسئله عشق و دوست داشتن ارتباط زیادی نداره رو مطرح خواهم کرد. البته مسلمه که اون وبلاگ به خوبی این وبلاگ (اگه بشه به این وبلاگ بشه گفت خوب) نخواهد بود چون عطر نرگس توش نیست ولی خوب چه میشه کرد.

http://amirkashani.blogsky.com

موفق باشید

-امیر کاشانی

 

 

تقویم فارسی برای ویندوز

سلام

اگه میخواین تقویم فارسی زمینه صفحه ویندوزتون بشه روی لینک زیر کلیک کنید و فایلهای مربوطه رو دانلود کنین.

http://nargeslove.com/calendar1385/

موفق باشید

-امیر کاشانی 

سبزی کوکو، ماشین ظرفشویی و خبرهای دیگه

سلام

امیدوارم که سال نو تا اینجاش بهتون خوش گذشته باشه. با اینکه دوشنبه ها جلسه گروهی داریم از رییسم مرخصی گرفتم تا سال تحویل با نرگس و دوستام باشم. بعدش وقتی دیدم خیلی از کسایی که دعوت بودن نیومدن چون کلاس داشتن (یا کلاس میزاشتن) یا رفته بودن دانشگاه درس بخونن حالم کلی گرفته شد. امیدوارم اونهایی که تو ایران هستند اینجوری نشده باشند و این سنت باستانی بقوت خودش تا ابد باقی باشه. از فردای عید که دیروز باشه همه چی بحال عادی برگشته. ممنون از همه اونهایی که از طریق ایمیل، کامنت، آف لاین و حتی تلفن  زنگ زدن و عید رو تبریک گفتن.

و اما حکایت سبزی کوکو: اینجا اگه میخواین غذای ارزون بخورین باید چلو مرغ بخورین و اگه میخواین غذای اشرافی بخورین باید سبزی کوکو بخورین از بس که سبزی اینجا گرونه. یکی از دوستهای ما نمیدونم یه عالمه سبزی آورد و گفت سبزی نمیخوای؟ منم گفتم اگه نمیخوای چرا. از سر کار اومدم خونه، نرگس هم سخت مشغول درس بود. خلاصه بر آن شدم که سبزی کوکو درست کنم. از تو کانال کولر/بخاری با نرگس که طبقه بالا بود (مثل کشتیهای قدیمی) دستورات لازم رو گرفتم و در چند مرحله ضربتی یه کوکو سبزی درست کردم که نرگس گفت اندازه کوکو سبزی مامانش  خوشمزه است.

  ۱- خوب شد قشنگ سبزی ها رو شستم، و گرنه تو سبزی کوکو وُرم  میفتاد 

 

۲- تازه فهمیدم تخم مرغ در آشپزی نقش چسب رو بازی میکنه

۳- این قسمت از همه ساده تر بود

۴- اینم نتیجه کار، یکی از برشها رو برگردوندم که فکر نکنین اونطرفش سوخته

 

و اما ماشین ظرفشویی ما هم حکایت خودشو داره. چند سال پیش هدیه سالگرد ازدواج برای نرگس یه ماشین ظرفشویی خریدم. این خونه جدید تو کابینتهاش جای ماشین طرفشویی نداره. ماشین ظرفشویی پرتابل هم که خیلی گرونه. نتیجه این شد که ماشین ظرفشویی رو پرتابل کردم.

۱- این ماشین ظرفشویی

۲- همونطور که میبینین از ۴ طرف با صفحات چوبی اونو پوشوندم و پشتش هم دو تا هوک (همون قلاب خودمون اگه اشتباه نکنم) گذاشتم که سیم برق، لوله آب و لوله فاضلاب رو نگهداره.

۳- و در قدم آخر هم زیرش چرخ گذاشتم تا بتونیم براحتی تکونش بدیم

 

امیدوارم سال ۸۵ سالی باشه که در اون به آرزوهاتون برسین.

موفق باشین

-امیر کاشانی