نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

فنر خوری

سلام به همه دوستان عزیز و خوانندگان این وبلاگ

قبل از شروع این پست چند نکته رو باید ذکر کنم:

1- پست قبلی هیچ ربطی به رابطه من و نرگس نداره. گاهی آدم یه چیزی به ذهنش میاد که بنویسه بدون اینکه حتی خودش بدونه منظورش از اون نوشته چیه. بقول معروف شهر امن و امان است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

2- شرمنده که اینقدر بین پستها فاصله افتاده. دلیلش بیشتر از مشغله اینه که اتفاق قابل ذکری نمیفته.

3- این پست یه جورایی بالای 18 ساله، بدلایل امنیتی در این پست بجای کلمه سه حرفی که با حرف "ک" شروع میشه و  عضو تناسلی جنس مذکره از کلمه "فنر" استفاده شده. مثل عنوان این پست که هست "فنر خوری"

فکر بد نکنید. قضیه کاملا متفاوته. یه رستوران هندی هست که با بچه های شرکت گاهی میریم اونجا ناهار. دوستم اومد گفت میای بریم ناهار فلان رستوران و منم جواب منفی دادم. دوستم (که ایرانی نیست) گفت بیا بریم، میتونیم کلی فنر بخوریم. منکه چشمام داشت از حدقه درمیومد گفتم: چی؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟ گفت: فنر

رفتیم، از قرار معلوم فنر اسم یه نوع دسر هندیه که البته خیلی هم خوشمزست. حالا وسط ناهار ناهار دائم همکارام میگن عجب فنریه ها، چقدر خوشمزست. خلاصه هر بار که اینا اسم فنر رو میاوردن من خندم میگرفت و بالاخره بهشون توضیح دادم که جریان چیه. یکی از بچه های ایرانی شرکت هم همراهمون بود. میگفت خوبه که فنر فقط دسره و غذای اصلی نیست.

خلاصه که فنر از اون روز شده وسیله مزاح بچه های شرکت. همکارام سلام و خداحافظی به فارسی رو بلد نیستن ولی میدونن فنر چیه.

شاد باشید

-امیر


نظرات 29 + ارسال نظر
عب سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://301040.blogsky.com

een rooza fanar ha bishtar shabihe meekh mimoonan
(say konin bardashte aarefaane konin!)
http://301040.blogsky.com

reza سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.best2008.blogsky.com

بابا دمتون چیپس ایول داره

ادرسه منم اینه

www.best2008.blogsky.com

انعکاس آب سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام .وبلاگ خوبی دارید . به منم سر بزنید.

ستاره سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
عیبه !!
بچه های شرکتتون چه بی ادبن!؟

من یه سوال برام پیش اومد (آیکون خجالت)
خوب چرا اسم فنر رو به جای اون کلمه سه حرفی انتخاب کردین؟

دیگه باید یه چیزی انتخاب میکردم دیگه.

آبی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.aabieabi.blogfa.com

چه جالب... چند وقت پیش منم یه همچین پستی گذاشته بودم راجه به همین کلمه و همین غذا! ولی خوب من که بهش لب نزدم... نمی دونم شما چطوری تونستین!

لینک همون پستم http://www.aabieabi.blogfa.com/post-199.aspx

گنجیشک چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.booser.blogfa.com/

هه هه! حیف که من بچه ی مودبی ام. وگرنه می گفتم مث اون پنیرهایی که اومده و یه مدت بحث بود بخوایم هم بخریم باید بریم به فروشنده بگیم مثلاً آقا از این فنری ها دارین!؟
این انتخاب کلمه ی فنر هم هم خیلی بامزه بود هم هوشمندانه! هه هه!

ستاره چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام اجازه من دلیل انتخاب شما رو فهمیدم
اجازه بی ادبی ایا؟ اما منم دلیل انتخابتون رو فهمیدم به نظر من هم هوشمندانه بود
جالب اینجاس که کلمه هوشمندانه بنده را از خواب غفلت بیدار کرد
چه ذوقی کردم وقتی فهمیدم
امیر شیطونی ها

لیندا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ق.ظ http://marjaneh.blogsky.com

این بی تربیتی ها چیه
سلام!
پست قبلی که معلومه ربطی به رابطه شما نداره
شما یه وقت دلت می خواد دو خط داستان پردازی کنی و چیزی که می خواهی را بنویسی
همه چیز که به رابطه شما ربط نداره آخه من نمی دونم چرا دیگران همیشه نگران شما میشن آخه


خوش باشین بای

س ت ا ره پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام
کسانی که دوستاشون رو دوس دارن نگرانشون می شن
و خوب رسم ادب اینه که حال دوستامون رو بپرسیم
هیچوقت فک نکردم مشکلی به وجود اومده باشه داداش گلم
چون همونجور که خودت قبلا هم گفته بودی این فقط جز افکار شما بوده
باز هم امیدوارم اوضاع بر وفق مرادتون باشه
شاد باشین
(خاستم فقط به شما توضیح بدم نه کس دیگه !!دوس ندارم ..بعضی انسانها ..چقد زود آدم رو قضاوت می کنن)
دوستون دارم
وقتی دل من می شکنه حروف اسمم از هم فاصله می گیرن
وگرنه من همون آبجی ستاره هستم

من! پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام. من واسه شما ایمیل زدم اما جوابی دریافت نکردم :)

ایمیل شما رو دریافت کردم، شرمنده که جواب ایمیلتون دیر شد. ظرف امروز فردا جواب میدم

فاطمه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

بامزه بود حسابی خندیدم مخصوصا؛وقتی که داشتم قیافتون رو موقع تعجب کردنتون تصور می کردم

ویولت جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ http://violet.special.ir

بهت بگم امروز تازه کامنتت رو دیدم اونم چون داشتم دنبال چیزی می گشتم و نظرت توجه ام رو جلب کرد و دیدم نخوندمش،باور می کنی؟
دیر شده ولی مزه یه شراب خوب هیچ وقت از بین نمیره تازه با کهنه تر شدنش با اثرتر...درست نمی گم؟
ممنون که تجربه ات رو با من قسمت کردی لذت بردم از خوندنش

pardis جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ http://bekhateretovaman.persianblog.ir

bahal bood

جوشا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.maksefekr.blogfa.com

سلام
چرا فقط اسم فنر رو به دوستات یاد دادی؟
سلام و خداحافظی رو به جای فنر یاد بده منحرف.

امین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

دمت گرم نمی خواهی زحمت تعارف رو به خودت بدی ؛ همین که بوش می آد کافیه ؛ از شمـــــــــــــا به ما رسیده !!!!!
نوش جونت
خوش باشید . بــــای

من اصلا متوجه منظورت نشدم!

ریحانه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ق.ظ

ohhhhhhhhhhh,cool

سونیا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.sploveforever.persianblog.ir

سلااااااام وای خیلی وقت بود نبودین و نیومدم اینجا.خوبین؟نرگس جونم خوبه؟
میگم امیر جان این طرفها نمیاین؟ تو یاهو برات اف گذاشتم.ببینم چی میگین.منتظرم
نرگس جونم بوووووووووووووس

پروانه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

سلاااااااااااااااممممممممممممم. خوبین؟ چشمم به این مانیتور سیاه شد بس که روزی چند بار وبلاگتونو چک کردم.وقتی دیدم پست جدید نوشتید خیالم راحت شد که هستید اما راستش خیلی سرم شلوغه تا امروز وقت نکردم کامنت بذارم. موفق باشید

خواننده همیشگی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام! خوبین؟
یه چیزی میگم ناراحت نشین ها! وبلاگتون دیگه اصلا مثل قبل نیست! خیلی سوت وکوره! خوب اگه نمی خواین ادامه بدین شجاعت داشته باشین و بگین!ما که خیلی دوستون داریم و از همون اول باهاتون بودیم!
اگرم موضوع ندارین خوب ما کمکتون می کنیم .
به نظر من اگه از همون احساسات و روابطتون با همسرتون یا حتی از اتفاقات روتین ولی خانوادگیتون بنویسن خیلی برای خوانندگان این وبلاگ جالبتر باشه!
مثلا ما دوست داریم بدونیم که الان که چند سال از ازدواجتون میگذره روابطتون چه جوری هست یا چه اختلافاتی بینتون وجود داره و چه جوری اونارو حل میکنید؟ البته سو تفاهم نشه ها!منظورم تا جاییه که ما مزاحم حریم خصوصیتون نشیم ها!
ولی در غیر این صورت پیشنهاد من اینه که اینجا رو فراموش کنید تا حداقل همون پست های گذشته هم ارزششون رو از دست ندن!یا اینکه اعلام کنید که نوع وبلاگتون دیگه خانوادگی نیست که کسانی که اون جور وبلاگهارو دوست دارن دیگه تکلیف خودشون رو بدونن!
منتظر پاسخ یا عکس العملتون هستم!

ستاره دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

داداش امیر جون هر کی دوس دارین
حتما ادامه بدین ها
نکنه دیگه اینجا ننویسین
من دلم واقعا براتون تنگ می شه
من خیلی دوستون دارم هر دو تون رو
بوسسسسسسسسسسسس

پانی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ق.ظ http://paaom.blogfa.com

خیلی جالب بود.... حالا این رستورانه کجا هست؟ تاج محل؟

پانی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ق.ظ

ببخشید هواسم نبود شم از ایران نیستید..الان فهمیدم..منم پانی هستم از دبی

پانی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://paaom.blogfa.com

سلام یه ۲ ساعتی هست که دارم داستان عشقتو نو میخونم تا بالاخره تموم شد... وسطاش یه جا خیلی گریه کردم... جایی که موهای نرگش و تو جعبه دیدم...امیدوارم خوشبخت بشید...پانته آ

ریحانه چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

امیرجان من ۲ تا ایمیل یکی حدود ۲ هفته پیش و یکی در همین هفته واستون دادم هر وقت فرصت کردین یه نگاهی بندازین ممنون میشم.البته عجله ندارم قصدم یادآوری بود
خیلی خیلی شرمندتون هستم

سلام ریحانه خانم،

ایمیلتونو دریافت کردم و یه نگاه کلی هم انداختم. باید دقیقتر بخونمش و در اولین فرصت جواب میدم. شرمنده که اینقدر دیر میکنم.

موفق باشید

-امیر

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

astaghforellah! agha inja khanevade neshaste ;)

مریم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
پارسال تنهایی داستان عشقتونو خوندم
امسال با دوستم یه بار دیگه خوندیمش.
بازم جالب بود.

رضا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://zanashui-eslami.blogsky.com/

با سلام
من مدیر وبلاگ آموزش روابط زناشویی هستم
در صورت تمایل به تبادل لینک من را با نام "آموزش مسائل زناشویی و فروش فیلم آموزش روابط جنسی و زناشویی و مطالب دیگر جنسی و محصولات زناشویی" در وبسایت خود قرار دهید (لینک کنید) و ما را در قسمت نظرات یا با ایمیل با خبر سازید تا شما را با نام دلخواهتان در وبسایت خود قرار دهیم.
با تشکر

[ بدون نام ] شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

سلا م
لطفا عکس خودتان و نرگس را بگذارید تمام پست هایتان را خوانده ام می خواهم

عبدالله حقدوست پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir


با سلام خدمت دوستان عزیز؛
فرا رسیدن سال جدید را پیشاپیش به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
با مطالب جدید؛ «احادیث هفته نوزدهم»و «معانی سمبلیک «گلها» در ارتباط و دوستی» و «تبریک سال نو»(با مطالبی مفید) در خدمت شما هستم.

توجه: توصیه می‌کنم حتما قسمت «تبریک سال نو» را «قبل از روز اول سال» مطالعه فرمایید و «دعای دفع بلا» را یادداشت نمایید.
منتظر حضور سبز شما عزیزان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد