نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

قابلمه

سلام سلام


خیلیهاتون درست حدس زدید. بله! این شاه کار آقا امیر ماست که در حین کمک کردن به من برای کشیدن شام، در ماهی تابه را بر عکس گذاشت روی گاز برقی ما و همونجوری که ملاحظه می‌کنید دستگیرهٔ دره ماهی تابه  چسبید به گاز.

 

 

خدا رحم کرد که بوش زود در اومد و ما فهمیدیم واگر نه که معلوم نبود چی میشد:)) خلاصه که این عکس مربوط به اجاق گازه که قسمتی از در تابه بهش چسبیده.

 

 

دیگه همینه دیگه وقتی که اقایون داوطلب کمک در امور آشپز خانه میشن ، باید منتظر دیدن یه هم چین اتفاقاتی هم بود:)) اما طفلکی امیر فرداش رفت و یه دستگیره چوبی خرید که در واقع دستگیرهٔ کابینت آشپز خانه هست، اما با مهارت خیلی خاص دستگیره جدیدی برای ماهی تابه درست کرد که از اولش هم خوشگلتر شد. حالا هر وقتی که اونو هم سوزوند بهتون خبرشو میدم:))

 

 

 

شاد و خوشحال باشید

-نرگس

 

نظرات 14 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام نرگس خانوم و امیر آقا .خوبین شماها؟؟؟؟
من دفعه اوله که دیدم شما توی قالب اصلی هستین و آپ کردین .ایشالا همیشه شاد و شنگول باشین. من وبلاگ شما رو بیشتر از ۲سال هست که میشناسم شایدم بیشتر ا ز۳سال.داستان آشناییتون رو هم خوندم و ابار ها و بار ها ازصمیم قلب براتون آرزوی شاد کامی دارم
اجازه میدین لینکتون رو بزارم تو وبلاگم؟

حتما، ممنون از لطفتون

nona دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

hahaha

kheili jaaleb bud shaahkar bud dar noe khodesh!!!

محمد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://MAMI23.PERSIANBLOG.IR

فکر کردین دلیلش که آقایون در امور منزل مزاحم خانوما نمیشن چیزی جز این مورد باشه؟

ستاره سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام نر گس جون و امیر عزیز (داداشی گلم)
خوب داداشم حواسش نبوده می خاسته کمک کنه... دستش درد نکنه چقدر در ماهی تابه خشگل شده
الهی همیشه شاد باشین
بوس بوس .
از طرف
(خواهر شوهر) ...(چشمک)

سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ http://sabahlarimiz.wordpress.com/

اون اجاق هست، اجاق گاز نیس. من هم عادت کردم همه جا می گم گاز!!!

ریحانه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام

واقعا ابتکاری که برای در قابلمه به خرج دادن امیر آقا جالب بود!

فــَرا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ

دسته جدید به نظرم خیلی قشنگتره --- برای اون سوختگی گاز هم حتماً یک فکری میکنه این آقای دکتر

تینا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام...نرگس و امیر عزیز ....نمی دونم منو به یاد می آرید یا نه اما من از خواننده های قدیمی وبلاگتونم شاید یه چیزی حدود ۴ یا ۵ ساله...خیلی وقت بود یادتون بودم اومدم و وبلاگتونو دیدم..امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://kalo.blogsky.com

خیلی جالب بود.من میخوام یک دوربین دیجیتالی بخرم ولی نمی دونم چه مارکی خوبه.لطف می کنی مدل دوربینی که باهاش عکس انداختی و مقدار پیکس اش را به ایمیل ام سند کنی؟خیلی ممنون میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ق.ظ http://kalo.blogsky.com

سلام وبلگ شما را به لینکدونی وبلاگم اضلفه کردم.اگر شما هم تمیل داشتید وبلاگ من رو لینک کندی و بهم اطلاع بدبد.ممنون.در ضمن نرگس نه اینکه با جزییات می نویسه قشنگ تر می شه!

نرگس.ح سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ

جالب بود

فیروزه چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام به زوج خوشبخت...خوب پیش میاد دیگه...همیشه سالم و شاد باشید

چنگ و عود پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://changood.blogfa.com

سلام
من حدود یک سال که وبلاگتون رو می خونم
به تازگی وبلاگی درست کردم که توش داستان می نویسم
خیلی خوشحال میشم بهش سر بزنید
مطمئنا نظرات شما در بهبود کار من موثره

بهار پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ق.ظ http://mahi-goli.blogfa.com

وااااای...خیلی باحاله...شما که به هم رسیدین ایشالا همیشه شاد باشین واسه ما هم دعا کنین با ارزوی خوشبختی شما(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد