نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

بر بال فرشته ها

سلام،

دیروز پشت پنجره پر بود از کبوترهای سفید. یه عالمه، اونقدر زیاد که نمیتونستی بشمری. مادرم، خاله ام، دایی هایم، و خلاصه کل خانواده خیره به کبوترها نگاه میکردیم. پنجره را باز کردم و  به کبوتری که نزدیکتر بود  گفتم: بالاخره آمدید. کبوتر در جوابم گفت: آمدیم تا حاج خانم را سوار بالهایمان کنیم و به بهشت ببریم. خواستم پنجره را ببندم ولی نتوانستم. کبوترها آرام آرام، بدون اینکه عجله ای در کارشان باشد آمدند تو و اطراف حاج خانم نشستند. یکی از کبوترها بر دست حاج خانم نشست و حاج خانم از کبوتر پرسید: "علی جانم کجاست؟" و بعد به ما لبخند زد و سوار بر بال کبوترها از ما برای همیشه خدا حافظی کرد.

مرگ به همه ما لبخند خواهد زد و فقط درصد کمی از ما قادر خواهیم بود که بروی مرگ لبخند بزنیم. کاش یاد بگیریم که چنان زندگی کنیم تا بتوانیم بروی مرگ لبخند بزنیم.

پا نوشت: "علی" اسم کوچک پدر بزرگم است که چندین سال پیش فوت کرده.

موفق باشید

-امیر

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

tasliyat migam, az khoda mikham ke ghame akhareton bashe va rohe haj khanum dar kenare pedar bozorge azizeton dar aramesh abadi bashand.

نرگس امیر دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

خیلی زیبا توصیف کردی عزیزم. روحش شاد.

نونا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

آخی
تسلیت می گم.یه طوری شدم.یادفوت مامان بزرگم افتادم که نشد قبل مرگش مامانمو ببینه و مامانم همیشه حسرت میخوره.آخه مامانم ۲سال موند کانادا که اقامت بگیره وتو همین ۲سال مادرشو از دست داد

شمشاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ق.ظ

سلام
تسلیت می گم

امین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

تسلیت میگم . خداوند به شما صبر بدهد .




پریا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

کبوتر آسمانی شدنت مبارک،
آرامشت ابدی در پناه پروردگار حاج خانوم

نرگس و امیر عزیز
یادش در دلتان همیشگی نامش لبخند شیرین لبانتان و فراموش نکنید مرگ پیان کبوتر نیست

سایه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

می دونی وقتی خدا داشت بدرقم می کرد بهم چی گفت ؟
گفت :
جایی که می ری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری ،من همه جا باهاتم تو تنها نیستی ،تو وجودت عشق می زارم که گذشت کنی قلب می زارم که ببخشی و اشک می دم که همراهیت کنه و مرگ می زارم که بدونی برمی گردی پیشم .

سایه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلام شما به یه بازی دعوت شدید
یه سر به وب لاگ ۹ ماه و ۹ روز بزنید .
مرسی

فرا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

آخی خیلی ناراحت شدم من یه جورائی ندیده عاشق حاج خانم شده بودم ... متاسفم ...

ماهی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

وای خدای من ..

ستاره چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ق.ظ

سلام داداش امیر امیدوارم هر دو حالتون خوب باشه
تسلیت می گم روحشون شاد و براشون دعا می کنم
دوستون دارم
زندگی خاطره امدن و رفتن ماست.....

دیانا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام. خیلی متاسف شدم. می دونم که تسلیت گفتنم دردی رو دوا نمی کنه. اما شادی روحشونو آرزو می کنم.
کم و بیش وبلاگتونو پیگیری می کنم. می خوام یه سوالی ازتون بپرسم و اگه امکان داشت توی بلاگتون در موردش حرف بزنید. می خوام بدونم اگه در راستای عشقتون و دورانی که برای رسیدن به هم تلاش می کردید یکیتون بخاطر اون یکی از جانب اطرافیانش تحقیر می شد باز هم ادامه میدادید؟ به نظرتون چجور باید با درد این مساله کنار اومد؟ این سوال برام خیلی مهمه. اگه میشه شرایط روحیتون که مساعد تر شد جواب بدید. باز هم به وبلاگتون و کامنت هاش سر میزنم و منتظر جوابم هستم. میبخشید که چنین درخواستی ازتون می کنم.

سلام خانم دیانا،

ممنون از همدردیتون. در مورد سئوالتون هم باید بگم که اگر کمی بیشتر توضیح بدید بهتره. اگر خواستید به نرگس و یا به من ایمیل بزنید.

فیروزه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام به زوج خوشبخت...اصلا دلم نمیاد بهتون تسلیت بگم...روحشون شاد...همیشه شاد باشید...

ღیه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

salam..tasliat migam beheto0on...man hanoz hich kodom az azizanro az dast nadadam nemionam chejori bayad tasliat begam..man dastan eshgh shomaro kamel khondam..fkr mikardam in Axse khodeton va Narges Jon hastesh?!
bazam tasliat sari be ma bezanin..mishe shomaro Linke konam?

ممنون از همدردیتون

اون هم عکس نرگس و من نیست.

-امیر

محمدرضا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام
خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم.
وقتی این رو شنیدم خیلی ناراحت شدم.
بهت تسلیت می گم از صمیم قلب

مریم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ http://ourcalmlife.persianblog.ir

تسلیت میگم

پویا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ

سلام
بسیااااار جالب بود
خیلی خیلی

موفق تر باشید!

نرگس.ح پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه ..... مطمینا جاشون تو بهشته

peimaneh شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

salam,bebakhshid man dir khoondam matlabetoono,baraye hamin ba ejaze shoma hala baratoon arezooye sabr va aramesh mikonam va baraye haj khanom ham arezooye rahmate mehrban tarine mehrbanan ro.man ham ba shoma ham dardam ,chon 2 mahe pish madar bozorgam ,amoom va jam'ee az familam ra yekja az dast dadam.arezooye man baraye shoma sabro arameshe.movafagh bashid.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد