نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

انتظار

سلام به همه دوستای خوب

یکی دیگه از خواننده های وبلاگ بزودی خاطراتش رو در این وبلاگ قرار خواهد داد. فعلا مشغول ویرایش متنی که ایشون نوشتن هستیم تا نقاط ضعف تا حد امکان برطرف بشه.

 من حیفم اومد که جمله زیبای این دوست خوبمون رو که در آخر داستانشون بود اینجا ننویسم.

پیش خودم گفتم شاید نوشته های من باعث آگاهی یک دوست بشه شاید لااقل بتونم با حرفهام کاری کنم که لا اقل دل یه نفر دیگه مثل دل من نشکنه.

 

موفق باشید

 

-امیر کاشانی

نظرات 7 + ارسال نظر
سونیا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.com

سلام بچه ها خوبین؟؟ ولنتاینتون مبارک

فــَرا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ http://GASTBY.PARSIBLOG.COM

نرگس جان من می تونم ازت بخوام آدرس منو بذاری رو دیوار خونه ات ؟

یلدا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
ممنون وب لاگتون خیلی جالب می شه

المیرا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام امیر و نرگس جان

امیدوارم هیچ وقت تجربه رو تجربه نکنیم
بازم پیشتون میام
یا حق

بیتا مامان کیان و کیارش پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ق.ظ

ما منتظر میمونیم.
ولنتاین مبارک

بهار دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام من اولین بار وبلاگتون میام موفق باشید

فاطمه جون شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ق.ظ

سلام وبلاگتون خوشگل شده خیلی زیاد خوشحالم منتظز ژیامتون بودم ولی انگار ... اشکال نداره نمی خواید با من صحبت کنید مشکل نیست به وبلاگتون سر میزنم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد