نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

چند کلمه ای با خوانندگان وبلاگ عاشقانه های نرگس

سلام به همه دوستان عزیز و خوانندگان وبلاگ عاشقانه های نرگس

دو ماهی که گذشت پر مشغله ترین دوران زندگی من بود. جریان از اینجا شروع شد که دو ماه و اندی پیش داشتم زندگی خودمو میکردم. وقتم صرف کارهای دانشگاه، تدریس و راهنمایی دانشجوها برای انجام پروژه هاشون بود. علاوه بر همه اینها چون دلم برای سر کلاس رفتن تنگ شده بود یه درس هم گرفتم و میرفتم سر کلاس. همینها کافی بود که وقتمو پر کنه. روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار میکردم و آخر هفته ها رو آزاد بودم. این وضع ادامه داشت تا اونجا که یکی از دوستام گفت در شرکتی که کار میکنه دنبال مهندس میگردن و من رفتم برای مصاحبه. قبولم کردند. من گفتم که از شروع سال جدید میلادی کارمو شروع میکنم ولی اونها گفتند که چند تا پروژه دارن و نمیتونن صبر کنن. نتیجه این شد که دو روز بعد کار رو در اون شرکت شروع کردم و همه کارهای گذشته هم به قوت خودش باقی بود. دیگه نمیفهمیدم روزها چه جوری میگذشت، صبحها معمولا وقتی نرگس خواب بود از خونه میرفتم بیرون و شبها وقتی برمیگشتم که نرگس یا خواب بود و یا اینکه فقط بیدار مونده بود برای من. بشکر خدا این دوران سپری شد و از شروع سال جدید دیگه فقط روی کارم تمرکز میکنم و فعلا با دانشگاه تا مدتی کار ندارم.

و اما پاسخ به نظرها شما که متاسفانه بتاخیر افتاد:

۱- همونطور که قبلا هم گفتیم بدلایل خصوصی من و نرگس از گذاشتن عکس خودمون و استفاده از نام اصلیمون معذوریم. حالا هی بعضیا ایمیل میزنن و پیام میزارن که عکستون دروغکیه و من عکستونو تو فلان وبسایت دیدم.

۲- خانم صدفی مهربون که وبلاگی زیبا و دوست داشتنی دارن پر از گلهای رز قرمز پرسیده بودن که آیا کدورت و مشکلی بین ما تا بحال وجود نداشته؟ با اجازه من بزودی در یک پست جداگانه به این بحث میپردازم.  

۳- خانم هانیه که وبلاگ از تو تا بینهایت رو مینویسن از ما خواستن که بیشتر در مورد زندگیمون در آمریکا بنویسیم. راستش من و نرگس الان هر دو دانشجو هستیم و یه زندگی فقیرانه دانشجویی رو با کمک پیش میبریم. راستش نرگس علاقه چندانی به وبلاگ نویسی نداره، ولی به نکته خوبی اشاره کردین، نمیشه که وبلاگ اسمش عاشقانه های نرگس باشه و فقط امیر توش بنویسه. من از نرگس میخوام که بنویسه و شما هم با ایمیلها و نظراتتون از نرگس بخواین و مطمئن هستم که درخواست شما رو بی جواب نمیذاره.

۴- اینم نظر خانم سحر:

سلام.ببخشید اینقدر رک می گم ولی به نظر من اینجور جاها وقت تلف کردنه.به شناختی که من از شما توی این وباگ پیدا کردم فکر می کنم جای شما این جور جاها نیست و نباید باشه.به نظر من این جور جاها شاید جالب باشه ولی جای آدمای بی کاره.بازم از اینکه نظرک ر. اینقدر صریح گفتم شرمنده .امیدوارم ناراحت نشده باشید و و و و و باااااااییییییییی

باید بگم که ناراحت نشدم و ممنونم که نظرتونو واضح و رک گفتین. منم رک بگم با نظرتون موافق نیستم، خیلی ها میرن لاس وگاس و زندگیشونو میبازن و یا میرن دنبال عیاشی و کارهای دیگه. ولی لاس وگاس چیزهای دیدنی و جالب زیاد داشت که بنظرم ارزش یه بار دیدنو داشت.

۵- من نمیدونم یه مقایسه درآمد حاصله از فروش نفت و در آمد شهر لاس وگاس چه ایرادی داره. مگه من گفتم قمار خونه راه انداختن کار درستیه؟ یا گفتم کار غلطیه؟ این چیزی بود که یه ایرانی که دکترای اقتصاد داشت تو لاس وگاس بهم گفت (البته کلی توضیحات دیگه هم داد که من اونها رو ننوشتم) و فکر کردم شاید بد نباشه این حقیقت رو تو وبلاگ بنویسم. نمیدونم شما این جمله رو چی برداشت کردین که ناراحت شدین؟

موفق و پاینده باشید

-امیر کاشانی

 

نظرات 36 + ارسال نظر
حامد جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ http://hamedgh.blogsky.com

سلام.......من قبلا..یکی دو بار ما جرا های وبلاگتو نو خوندم.....خیلی خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید

پاپیون جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ http://papiyoon.blogspot.com

موفق باشید

رضا جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.odysseh.persianblog.com

حاج امیر اینو خودت بهتر از من میدونی که هر کس نظری داری و نظر هر کس برای خودش محترم ولی نمی تون نظرش رو به دیگران متحمل کنه..... با جوابیه هات موافقم ...
یا حق و ان شاا... زودتر از زندگی فقیرانه که خودش بی صفا نیست راحت بشی و بله های ترقی رو زودتر طی کنی

عروسک شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:34 ق.ظ http://sarzamine-sargardany.blogfa.com

سلام امیر آقا خوب هستید ...متاسفانه خیلی وقت بود که به وبلاگتون سر نزده بودم ...وقتی دیدم به روز کردین کلی خوشحال شدم ....
میدونم که الان منو نمیشناسید ...آیدیم در یاهوی شما اینه
h_arosak_koki
(هدی)
خوشحال میشم پیش ما هم بیایید
یا حق ....

لاله شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:59 ق.ظ

سلام من ماجراهاتون کامل خوندم امیدوارم در تمام مراحل موفق باشید
من و همسرم نیز در دوستی و ازدواجمون کلی ماجرا داشتیم از آنجا که بنده خیلی رمانتیک هستم و در زمینه شعر و ادبیات نیز کار می کنم و طراحی سایت و اینجورچیزها رو هم تجربه کردم دوست داشتم در و بلاگ شما سهیم باشم اگر امکان فعالیت من وجود داره لطفا به من اطلاع دهید باتشکر و آرزوی موفقیت

سلام
نرگس و من از آشنایی با شما خیلی خوشحالیم و خوشحال میشیم با شما همکاری کنیم. به همسر عزیزتون هم از طرف ما سلام برسونید.

نرگس و امیر کاشانی

fati یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ق.ظ

pas in aksi ke kenare webloge bara shomas ya yeki dige ? badesham shoma hanoz mesle avval asheghe hamid ?

من منظور شما رو کامل متوجه نشدم. راستش من الان نرگسو خیلی بیشتر از روزی که ازدواج کردیم دوست دارم.

fati دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ب.ظ

bebakhshid dafe ghabl dastam khord be "enter", . shoma goftid ke be dalayele shakhsi az akso esme asliton estefade nemikonid, manam porsidam pas in akse kenare web bara shomas ya yeki dige ? hamin.omidvaram be paye ham pir beshid.

سینا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ق.ظ

امیر خان چرا دیگه تو اون یکی وبلاگت نمی نویسی

ما دیگه به بلاگ اسکای نقل مکان کردیم

سینا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

منظورم وبلاگ ایران شیکاگو بود

فکر کنم قبلا هم توضیح دادم، وبلاگ ایران شیکاگو متعلق به یکی از دوستهای منه که طراحی های اولیه وبلاگ ما رو هم اون انجام داد. من ازش خواهم خواست که تو وبلاگش بنویسه و این شبهه رو برطرف کنه.

محمد شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ق.ظ http://mami23.persianblog.com

سلام.
فکر می کنم بعضی مواقع باید همه چیز رو فراموش کرد و به کار پرداخت تا اینکه آینده رو ساخت.البته این دوران باید کوتاه و موقت باشه و دقیقا شبیه همین کاری که شما انجام دادین.
در زندگی از این مواقع پیش میاد.
موفق باشید.

تینا شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام مثل همیشه جالب و زیبا بود.
خوشحالم که میبینم بهتون خوش می گذره همیشه خوب و خوش باشید.

نگاه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.sacredmystery.blogfa.com


سلام امیدوارم شاد باشی .... نمیدونم من و یادت میاد یا نه ... من صاحب بلاگ اینجا ایران است و من تو را دوست میدارم هستم bahardarpaeez.blogfa.com ماههاست اپدیت نکردم ... حالا بعد از اینهمه مدت بنا بر دلائلی مجبور شدم بلاگ جدیدی بسازم ... حالا دوباره شروع کردم امیدوارم دوباره نمونم .......... حضور گرمت رو برای دلگرمیم احتیاج دارم ......................

حسین سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام یه سوال با ویزای دانشجویی میشه تو آمریکا کار کرد ؟
تحت چه شرایطی؟ (یعنی الان شما جطوری کار میکنی‌)
اگه دانشگاه نری کسی بهت چیزی نمیگه ؟

ممنون

برای اینکه با ویزای دانشجویی کار کنید میتونید از برنامه ای استفاده کنید که به اون Curriculum Practical Training (CPT) گفته میشه. برنامه به اینصورته که شرکتی که قراره توش کار کنید یه نامه دعوت بکار بهتون میده، اون نامه رو اون استادتون میبینه و یه تاییدیه میده که کار مورد نظر مربوط به رشته شماست. بعد اون نامه رو میبرین به قسمتی تو دانشگاه که بهش میگن Career Development Center (CDC) ، اونها پیشنهاد کار و نامه استادتونو نگاه میکنن و یه تاییدیه دیگه میدن. همه مدارک رو میبرین مرکز دانشجوهای اینترنشنال و اونها به شما مجوز کار میدن که برای مدت حداکثر یکسال و تنها برای شرکت ذکر شده شما اجازه کار دارین. هزار و یک قانون و قاعده دیگه هم داره که اگر مایل بودید براتون در وبلاگ توضیح خواهم داد.

kilin چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.ihan.bligfa.com

سلام بر خوبان سرزمین عشق به من هم سر بزنین دوستان خوبم

.منم می خواهم از شما بپرسم در مورد عشق و راز عشقتون را
دوستدار شما

حسین پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام

ممنون که جواب سوال قبلیم رو دادی
حالا یه سوال دیگه
تحصیل در آمریکا چقدر به گرفتن اقامت در آمریکا ربط داره؟ آیا اصلا یه دانشجو میتونه اقامت بگیره ؟ و مهمتر از همه آیا این شامل حال نرگس هم میشه ؟

موفق باشی

تحصیل در آمریکا ربطی به گرفتن اقامت نداره و طبعا شامل نرگس هم میشه. تنها استثنا اینه که کسایی که کارهای تحقیقاتی در سطح بالا انجام میدن و اصطلاحا Outstanding researcher هستند میتونن برای گرفتن اقامت آمریکا اپلای کنن. بطور کلی اگه کسی بخواد اقامت آمریکا بگیره، اینکه دانشجو هست یا نه چیزی رو تغییر نمیده.

امیر یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

با سلام به شما
درد عشق درمان ندارد
من به شما حق میدهم اره در کشور قریب هستید
و احساس قربت میکنید
از شما خواهش میکنم مراقب نرگس خانم باشید چون او یارویاور تنهایتان است
ازشما میخاهم زود جواب سوال من را بدهید
چرا امریکا درس میخانید مگر ایران دانشگا ندارد


با تشکر امیر تنها ۱۸

محسن چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام واقعا این عکس شماست یا.........

علی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.aliloverblogfa.blogfa.com

به نام او ...........
سلام چه طوری یا خوبی ؟
از دفتر روزگارم چند برگ بیش نمانده است نمی دانم چه بر من و او گذشت ولی هرچه بود سکوت نبود .
برگ برگ روزگترم را ورقزدم ، برای خواندن تو چیزی نیافتم که مرا سرشار زا امید به تصویر کشد .
ممنوم به خاطر حظورت بر مزار دلم و عطر نفس هایت که شناسه ی رد پای توست.
ببخشید دیر خواندم این همه مهرتان را
روزگار سردم درپی آفتاب است ، هنوز به خورشید امید وارم . . .
آپم بیای خوش حال میشم
فعلا بایییییییییییی
این وبلاگ دیگمه:
www.aliloverpicture.blogfa.com

محمدی سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.nemidoonam-259.blogfa.com

سلام...وبلا گ پر باری دارید

امیدوارم موفق باشید


خیلی جالب بود افرین....

من خودم وبلاگ ندارم...

ادرس وبلاگی که برات گذاشتم رو تو یکی از کامپیوترای دانشگاه دیدم.البته ادرس خودت هم از همونجا در اوردم.به این وبلاگ هم حتما سر بزن و نظر بده.به نظر من خیلی جالب بود.به دوستات هم بده.موفق باشی.منتظر داستان قشنگ بعدیت میمونم

میثم پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ق.ظ http://kamanabru.blogfa.com

زیبا بود واقعا وبلاگ خوبی دارید.
به وبلاگ عاشقانه ما هم سری بزنید و اگر دوست داری در پیوندها وبلاگ منو قرار بده منم شمارو در وبلاگ خود قرار میدم.
ز اتش کده و کعبه غرض سوز و نیاز است

آن جا که نیاز است چه حاجت به نماز است؟

سارا سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ق.ظ http://inghadeazaramnade.parsiblog.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه اگه به وبلاگه منم سر بزنی و نظر بدی خوش حال میشم
چه راحت دست تو گذاشتی رو دستم
چه راحت عشق تو گذاشتی تو قلبم
چه راحت فکر انتقامو گذاشتی تو سرم
چه راحت غمو گذاشتی تو نگام
چه راحت لرزشو گذاشتی تو صدام
و چه راحت رفتی از جلوی چشام

نیما شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.2kabotarehtanafor.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب دارید خوشحال میشم یه سر هم به من بزنی

مصطفی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ http://www.crylove.blogfa.com

سلام عزیز خوبی؟ خوشی؟


اومدم تادعوتت کنم که به کلبه تنهاییم قدم بزاری
منتظرت هستم تا با محبتت به خونه دلم سر بزنی
یادت نره انتظار تلخه پس زودتر به دیدارم بیا
خوش باشی
همیشه و در همه حال










نیلوفر پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://nilofargham.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری از آشنایی با وبلاگ شما خوشحالم
راستی دوست من بنظر تو این دوست داشتن زیادی است یا بی اعتمادی تو چی میگی؟
خوشحال میشم نظر تو رو دوست عزیز بدونم

بهناز دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.madineh-fazeleh.blogfa.com

تازه پیداتون کردم خیلی باهاتون کار دارم ایشاالله تا ابد عاشقانه هم رو دوت داشته باشید.

مریم شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://http://www.850mb.com/quickupload/91_1198936782.htm

سلام
ان شاه الله که حالت خوب است...
وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق بشوی:::::::::::::::::::::::
اگر به وبلاگ ما هم سر زدی بد نیست

با تشکر

sadegh bardestani سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ق.ظ http://www.sadeghb.clik.ir

سلام چطوری
وبلاگ خوبی داری
http://www.sadeghb.clik.ir

امیر چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.shahzadeye-tariki.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین امیدوارم موفق باشین.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

سینا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.newslove.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
به من یه سر بزن
www.newslove.blogfa.com

میلاد سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.star7asaman.blogfa.com

سلام
خسه نباشین خانوم خیلی روک و پوس کنده
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

میثم یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ق.ظ http://maysamkhorany.blogfa.com

شاید شبی هم خورشید بیاید.شاید

محمد چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://http://mehdy10.blogfa.com/

سلام دوست گلم خوبی
وبلاگت محشره به من هم یه سر بزن باشه
منتظرتم
تنهام نذاری ها
بای بای

sourena جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://s-rad.blogfa.com

beheton tabrik migam vebe bahali darein mikhastam bebeinam ba tabadole link to link moeafeg hastin ? age hastin mano ba esme asheganeha link konid badesh ie sar beiaied be kolbie darvishie man va khabar bedein ta ba har esme ke khastin linketon konam azizan mer30.ya ali madad

سورنا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://s-rad.blogfa.com

سلام دوست عزیز.ایول.وبلاگ معرکه ای دارین.
خوشحال میشیم یه سری هم از کلبه عاشقانه ما بزنین.
ممنونیممممممممممممممممممممممممممم.
راستی لینک و نظر یادتون نره.
موفق و موید باشید.
اگه موافقیدمنو با اسمه عاشقانه ها لینک کنید و بعد بیاید خبر بدین تا با هر اسمی که خاستین لینکتون کنم مرسی...........

نازنین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://WWW.NAMEHAYE-DELAM.BLOGFA.COM

سلام...
یه سلام که گر چه کوتاه اما به عمق اشنایی که از بین حرفای دوتاتون باهاتون پیدا کردم
سلام نرگس جون
سلام امیر اقا...
هر کس یه قصه ای داره و خوشحالم که قصه ی شما با همه ی بالا و پاییناش به وصال ختم شده...
به صبر هر دوتونم تحسین میگم مخصوصا شما نرگس جون...(شوخی)!!!!!!!!!!!!
عجیبه ها!!!!!!!!!!!!
کلی حرف داشتم واسه گفتن !!!!!
هر چی زدیم پرید فک کنم!!!!!!!!!!!!!

heaven دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام. نمیدونم این همه کار کردن زندگیتونو خسته کننده میکنه یا نه..ولی قسمتای رمانتیک زندگیتونو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد