نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

ببخشید

از زبان امیر:
الان نزدیکه که موشواره رو خورد کنم. این از بلاگ اسکای انتظار نداشتم. یه چیزی حدود دو ساعت با نرگس نشستیم و چند صفحه ای نوشتیم و تا کلید پابلیش رو زدیم گفت :
Your login has been expired

منم کلیک بک رو زدم که یه جایی سیوش کنم و دوباره بیارمش دیگه متنمو نیاورد که نیاورد. سعی میکنم توی امروز فردا دویاره تایپش کنم.

شاد باشید

* نوشته های آبی از زبان من (امیر) هستند و نوشته های سیاه از زبان نرگس
نظرات 5 + ارسال نظر
دنیای یک ایرانی جمعه 21 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.mehdi110.blogspot.com

سلام. بعضی مواقع بلاگ اسکلی قاط می زنه! اشکالی نداره حالا :)

مرتضی شنبه 22 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام امیر آقا و نرگس خانم
از طریق ایمیل یه درخواستی ازتون کرده بودم. میخواستم ببینم که رسیده دستتون یا نه و اگر رسیده ممنون میشم نظرتونو بدونم.
پاینده باشید
مرتضی

مهربان شنبه 22 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ب.ظ

ما منتظریم...

نرگس یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:56 ق.ظ

مرتضی خان من ایمیلی از شما دریافت نکردم

Javadjon شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.javadjonlove.blogfa.com

خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد