نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

فوتبال

سلام


مدتی پیش دانشگاهمون یک دوره مسابقات فوتبال داخل سالن گذاشت که با بچه ها تیم دادیم و شرکت کردیم. بیشتر بچه های تیم هم از من جوونتر هستند و هم سریعتر و پر تکنیک تر. به همین دلیل من در بیشتر مسابقات یار ذخیره بودم و یا اینکه چند دقیقه بیشتر بازی نمیکردم. تیم ما از میانگین سنی بالاتری برخوردار بود، ولی تونست همه تیمها رو شکست بده و به فینال راه پیدا کنه.

دیروز مسابقه فینال بود. دو نیمه 15 دقیقه ای. ما همه لباسهای سفید رنگ پوشیده بودیم. یکی از بچه ها هم برچسبهای پرچم ایران رو اورد و ما اونها رو روی سینه ها مون چسبوندیم و رفتیم تو زمین. طرفداران تیم ما هم پرچم ایران رو صورتهاشون چسبونده بودن. بر عکس همه تیمها که اسم تیمهای معروف فوتبال و یا اسمهای هچل هفت رو تیمشون گذاشته بودن، اسم تیم ما بود "ایرانیان دانشگاه ...." .

نیمه اول ما یه گل زدیم و بعد دو تا گل خوردیم. بچه ها با جون و دل تلاش میکردن تا گل عقب مونده رو جبران کنن. فکر کنم اوایل نیمه دوم بود که تیم حریف یه شوت نسبتا اروم زد و دقیقا وسط دروازه که نمیدونم چه جوری از دست دروازه بانمون در رفت و رفت توی گل و نتیجه 3 بر 1 شد.

بچه های تیم با تلاشی مضاعف بازی رو ادامه دادند و روی یک پاس به بیرون، مدافع کنار تیم با یک شوت سرکش نتیجه رو 2 بر 3 کرد. روی حمله بعدی کاپیتان تیم ما دفاع کنار حریف رو با سرعت جا گذاشت و اون هم نامردی نکرد و با لگدی محکم هر دو پای کاپیتان رو از زیر زانو قیچی کرد. کاپیتانمون چنان زمین خورد (اونهم روی زمین چوبی) که شلوارش پاره شد و بالای پاش باندازه یک کف دست کبود شد.

ضربه آزاد رو سریع زدیم، کاپیتان یه پاس عالی به مهاجم تیم داد و اونهم توپ رو با تور دروازه آشنا کرد. اما داور گفت چون سوت نزده گل قبول نیست. هر چی داد زدیم که تو فوتبال سالنی لازم نیست که ما منتظر سوت داور باشیم تا بازی رو شروع کنیم قبول نکردن و گل پذیرفته نشد. 13 دقیقه گذاشته بود و ما هنوز یک گل عقب بودیم.

کاپیتان تیم دروازه بان رو بیرون آورد و من در نقش مهاجم رفتم تو بازی. دیگه چیزی برای از دست دادن وجود نداشت.  30 ثانیه به انتهای بازی مهاجم اصلی تیممون که تو کارهای فردی خیلی خوبه به سمت دروازه حریف یورش برد، نزدیک تیر یک بود و 3 مدافع روبروش تا نزارن گل بزنه و همین برای من یک موقعیت عالی نزدیک تیر 2 فراهم کرد. خوشبختانه اون هم منو دید و با یک پاس عرضی داخل محوطه جریمه توپ رو به من پاس داد. زمان خیلی کمتر از اونی بود که بتونم تصمیم بگیرم که به چه سمتی شوت کنم، به همین دلیل به استپ سریع کردم و با تمام زورم با روی پا توپ رو شوت کردم.

از شانسم توپ رو دقیقا وسط پای دروازه بان شوت کردم و توپ از بین پاهای دروازه بان رفت توی گل و نتیجه مساوی شد.  بلافاصله بعد از زدن گل از کاپیتان خواستم که منو تعویض کنه و دوباره دروازه بان رو بیاره تو. تیم حریف که تا چند دقیقه پیش بازی رو 3 بر یک جلو بود کاملا به هم ریخت همگی حمله میکردن و تیم ما روی دو ضد حمله دو گل دیگه زد و ما بازی رو 5 بر 3 بردیم و قهرمان شدیم. این گل تنها گلی بود که من در طول این مسابقات زدم ولی شیرینترین گل بود.

در ضمن نرگس قراره بزودی یه پست بزاره.

موفق باشید

-امیر


نظرات 14 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

اولا تبریک به خاطر برد تیمتون و مخصوصا اثربخش بودن شما در این برد.راستی شما هنوز بعد از فارغ التحصیلی هم میتونید عضو تیم دانشگاهتون باشید؟

من رو به عنوان پیش کسوت قبول کردن، دیگه دارم پیر میشم :(

ریحانه دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ

یادم رفت بگم
منتظر نوشتن نرگس جون هم هستیم .
هر دوتون موفق باشید

ستاره دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام من اولین باره که اینجا نظر میدم ولی خیلی وقته که وبلاگتونو میخونم.
یه چیزی بود که خیلی وقت بود میخاستم بگم
اینکه: نرگس ~ من واقعا به سیاستت غبطه میخورم
موفق باشی
و واسه منم دعا کن که موفق باشم
به امید بهروزی تمام جوونا............ستاره.............

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

it's good that you are optimistic ;):P "Daram" pir misham?

محمد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام.
تبریک.هم به خاطر برد و هم به خاطر غرور ایرانی شما.

رویا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://tanhabasmskhoda.blogfa.com

سلام
وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم تیم فوتبال داخل سالن ایران هر کجا که باشه برنده است ممنون از اینکه خوشحالمون کردید موفق باشید و سر بلند به نرگس جون سلام برسون در ضمن خیلی خوب و هیجانی گزارش کردی باز هم موفق باشی

ستاره سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام
اااااااااااااااااااا
یه ستاره دیگه هم اومده تو وبلاگتون!!!
نظر خاصی ندارم
از فوتبال شدیدا بدم میاد
مممممم آفرین به شما ...دارین پیر میشین !! اگه اینجوری فک کنین خیلی زودتر از تصورتون دلتون پیر میشه سن مهم نیست
از زندگیت لذت ببر
خوش باشی داداش گلم
به نرگس جون سلام برسون

مرضیه سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
امیدوارم همچنان خوب زندگی کنید آدم وقتی احساس میکنه میتونه برای بدست آوردن موفقیتی سهیم باشه با امید بهتری همه چیز رو دنبال میکنه و چقدر خوبه که دنبالشون کنه مطمئنم نهایت این خوشبختی خداست .
زندگیتون سرشار از این موفقیت ها

شاد باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://lifeislife.blogfa.com

سلام.این عکس سمت راست، عکس خودتونه؟

ستاره سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

ستاره ~از اشناییت خوشبختم
درود به همه ی ستاره های دنیا!
موفق باشین
ستاره

آذر سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://kuchehdusti.blogfa.com

سلام خوبید؟ تبریک میگم و بهتون افتخار می کنم. به قول بچه ها دمتون گرم. ایرانی جماعت هر کاری بخواد می تونه بکنه فقط اگر دچار سیاست زدگی نشه. تو ایران فعلا سیاست مقدم تره. نرگس رو ببوس.

نسرین چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://nmm53.persianblog.ir

راستش من یک ماهه با بلاگتون آشنا شدم و همونطور که تو یکی از پستای آخرم نوشتم در عرض سه روز تمام در اداره تمام پستهاتون داستان عشق وازدواجتون رو خووندم خیلی زیباو تحسین برانگیزه .نمی‌تونم بگم نرگس سیاست داشته من فکر می‌کنم خیلی صادقانه شما رو دوست داشته و شما هم آدم لایقی بودین و قدر محبت رو می‌دونستین در نتیجه خوشبخت شدین .من از صمیم قلب آرزوی سعادتمندی براتون دارم و از عشقتون لذت بردم .در ضمن یه کم زود به زود بنویسین من از وقتی اینجا رو خووندم عادت کردم هر صبح یه سر به اینجا بزنم و چند وقته که مایوس شدم .به من هم سر بزنید خوشحال می‌شم موفق باشید

مهرنوش یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

تحسین برانگیز بود مبارک باشه.

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

این یکسال وقفه در نوشتن برای چیه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد