نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

روزهای آفتابی

  

سلام به همه دوستهای خوب، 

 

همه و مخصوصا دوستانی که با پیامهاشون ما رو شاد کردند. راستش به دلایل خصوصی (باور کنید خودم دوست ندارم دائم گم که فلان چیز رو نمیتونم بگم ولی گاهی چاره ای نیست) من نمیتونم بگم که مشکل چی بوده. فقط بطور خلاصه میتونم بگم که نرگس تو این مدت بخاطر فشار کار، درس و مهمتر از همه مشکلاتی که برای خانوادش تو ایران پیش اومد (که مشکلات کوچکی هم نبودند) کمی غمگین بود. البته حال خانواده نرگس خدا رو شکر خوبه.  

  

 

این غمگین بودن جوری تو رابطه نرگس و من تاثیر گذاشته بود که من گاهی احساس میکردم فقط دارم با یه همخونه (اونهم از نوع شلخته و غر غرو) زندگی میکنم و نه با همسرم. خودتونو بزارین جای من، آدم وقتی با یکی زندگی کنه که یه دنیا مهر، محبت، و عشقه و بعد ببینه که اون نفر جاشو داده به یه دختر غمگین و تنها، کلی نگران میشه. خوشبختانه نرگس امتحانشو با موفقیت گذروند و مشکلات تو ایران هم نه اینکه حل شده باشند ولی به حالت ثبات رسیدن. منم این مدت کلی متخصص گل شدم و سعی میکردم چند روز یه بار گلهای نو بخرم تا بتونم کمی نرگس رو خوشحال کنم.   

 

 

این مدت با همه تلخیهایی که داشت منو به یک ضعف شخصیتی در مورد خودم واقف کرد. اون ضعف شخصیتی اینه که آدم باید همسرشو درک کنه و اگر میبینه که همسرش به هر دلیلی شاد نیست و داره با مشکلات دست و پنجه نرم میکنه، با اون همراه بشه و کمکش کنه نه اینکه دائم زخم زبون بزنه و ایراد بگیره. جالب (شاید هم گریه دار) اینجاست که من نمیدونم چرا عوض اینکه ساده تر بگیرم، حساس تر شده بودم و کلی بحث و جدل راه انداختم. الان که این مشکل برطرف شده من کلی از رفتاری که کردم شرمندم. البته میدونم که نرگس منو درک میکنه و به دل نگرفته. اصلا چه معنی داره زن شوهرشو درک نکنه؟  

 

  

موفق باشید 

-امیر

نظرات 46 + ارسال نظر
شروین یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.shsat.xeeus.com

سلام
وبلاگ جالبی داری .واقعا خوشم اومد.یه فرقی با بقیه داری.امیدوارم موفق باشی.اگه دوست داشتی میتونی از وبلاگ من هم دیدن کنی.اگه خوشت اومد از سیستم وبلاگ من میتونی با دعوت نامه ای که برات میفرستم از یه وبلاگ کاملا حرفه ای و مجهز استفاده کنی.شاد و خرم باشی.
http://www.xeeus.com/member/register.php?id=79880133&parent=shsat

امید دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ق.ظ

سلام
این چند وقتی را که ناراحت بودید ارزش این تجربیاتی که بدست آوردید را داره.
و خوش به حال کسانی که از این تجربه شما درس می گیرند که در موقعیت های مشابه چطور بهتر عمل کنند.
سبز باشید و پایدار

ستاره دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام خوشحالم که همه چیز به خوبی پیش میره
اقای کاشانی من قصد جسارت ندارم اما به نظر من وصف شما از اخلاقتون دقیقا درسته چه خوب و درست متوجه شدین چه خوبه که آدمها گذشت داشته باشن و اشکالات خودشون رو بپذیرن و برطرفش کنن کمی فروتنی و گذشت عشق و آرامش رو کامل می کنه همه ما آدمها گاهی اوقات غمگین میشیم این جور مواقع حضور یه همراز و همراه لازمه و به آدم روحیه می ده کسی که آدمو درک کنه و نیش و کنایه نزنه کسی که خودخواه نباشه و فقط خودش و نیازهای خودش رو نبینه ...کسی که بتونه خودش رو بذاره جای طرف مقابل کسی که همیشه همسرشو دوس داره تو شادیها و غمها شریکشه به خصوص تو غمها
این به نظر من یه همسر ایده آل و عاشقه
شاد و خوشبخت باشین

بدبخت بیچاره دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ق.ظ http://badbakhtebichare.blogfa.com

آقا منم مثل شروین معتقدم تو یه فرقی با بقیه مردها داری
اگه گفتی چیه؟
تو هم مثل همه مردها نمیتونی زنت رو درک کنی
(تفاوتش در همین شباهتشه دیگه!)!

سلام

منکه نفهمیدم!!

گنجیشک دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.booser.blogfa.com/

فکر می‌کنم این یه جورایی توی شخصیت تقریباً همه‌ی مردها هست. یعنی ناخودآگاه همون‌جوری می‌شن که طرف مقابل‌شون هست. مگر اینکه آگاهانه سعی کنن (که اون‌وقت هم آدم دلش کباب می‌شه براشون!)

سلام گنجیشک،

منظورت از اینکه دل آدم براشون کباب میشه چیه؟ کنایه بود؟

س ت ا ر ه دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ

یه سوال
چرا همیشه خانومها باید خواسته هاشون رو قورت بدن و کاری کنن که آقایون خوشحال و راضی باشن آیا اغلب آقایون ایرانی اینجورن ؟؟؟!!!
البته نباید یه نظر کلی داد اما واقعا چرا اینجوریه چرا همیشه غصه های ما مال خودمونه...و شادیهامون دو نفرست

راستش من با نظرتون موافق نیستم. شاید حرفتون در موارد خاص درست باشه، اما نه در همه موارد. البته خودتون ذکر کردید که نباید نظر کلی داد، ولی موارد زیادی هم هست که وضعیت کاملا بر عکسه.

بابک(کباب) دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

آقا امیر ما نفهمیدیم شما سر کار میر ید یانه؟

بله

میم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://mim512.blogfa.com

وای من خیلی‌ خوشحالم که روژتون داره آفتابی میشه.

خیلی‌ خوبه که الان به خود شناسی‌ رسیدی. متاسفانه آقایون در شرایط پیچیده، اختیار از کف میدن و بلد نیستن که اوضاع رو مدیریت کنن. من مطمئن هستم اگه خدای نکرده یه چنین اتفاقی‌ برای شما افتاده بود، نرگس خیلی‌ قشنگ تر رفتار میکرد.

به هر حال خوشحالم که اوضاع رو به بهبوده

سالوچ سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://salooch.blogfa.com

سلام
من از خوانندگان قدیمی شما هستم اگه دوست داشتین بهم لینک بدین

شمشاد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ق.ظ http://shemshadesabz.blogfa.com

سلام
خوشحالم که روزهای آفتابی رو مجددا طی می کنید
یه خواهش:
لطفا همین ماجرا از زبون نرگس خانم هم گفته بشه تا من بیشتر این مساله رو درک کنم این طور که شما گفتید بیشتر مردونه بود تا زنونه مثلا چرا نرگس خانم بقول شما شلخته شده بود و یا چرا نرگس خانم زمانی که غمگین بو د به شما کمتر توجه می کرد و ...
دو تا سوال:
چرا زمانی که همسرتون مشکل داره شما بیشتر ایراد گرفتن تون شروع میشه
2- زمانی که همسرتون روی یه مساله مثلا مشکل خانواده اش متمرکز میشه شما چه عکس العملی از خودتون بروز می دید نصیحت می کنید که سخت نگیره و همه چیز حل میشه یا احساسش رو به جایی دیگه و چیزی دیگه می کشونید و اگه همسرتون همچنان در خونه اول باشه ناراحت می شید؟ و یا عکس العملی دیگه از خودتون بروز می دید
لطفا واکنشهاتون رو نسبت به مساله بیشتر توضیح بدید
ممنونم و همیشه شاد باشید

سلام

پیشنهاد بسیار خوبیه. حتما در این مورد رو با نرگس در میون میزارم.

ممنون از پیامتون.

بابک(کباب) سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ

آقا امیر شغل شر یفتان چیست؟ واز چه ساعتی تا چه ساعتی کار می کنید؟ آیا خونتون رو خریدید وچه مقدار حقوق می گیرید ؟

سلام آقای بابک،

برای جواب سئوالاتتون به پست زیر مراجعه کنید:

http://nargeslove.blogsky.com/1387/06/22/post-129/

و در حال حاضر اجاره نشین هستم.

موفق باشید

-امیر

گنجیشک سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.booser.blogfa.com/

نه والا. کنایه‌ برا چی. آخه من به شخصه همچین وقتایی که می‌بینم داره چقدر تلاش می‌کنه (البته علاوه بر اینکه خوشحال می‌شم) یه کم هم تو دلم می‌گم گناه داره انقدر داره سعی می‌کنه به خاطر من و اذیت نشه یه وقت!
(کلاً من دلم خیلی زود کباب می‌شه!!)

در ضمن، نگران‌کننده نیست جدی. یه بار انگار یکی‌مون گفت که با اون یکی چقدر راحته و صرف نظر از چیزای دیگه می‌تونه مثل دوست قدیمی هم باهاش راحت باشه و حرفاش رو بزنه یا چنین چیزی. از اون موقع "دو تا دوست قدیمی" عبارت صمیمانه و دوست‌داشتنی‌ای شد برامون. (نه اینکه فقط این و نه هیچ چیز دیگه. یعنی هر چی هم که باشیم، در کنارش دوستای قدیمی همدیگه هم باقی بمونیم)
:)

مونا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.manomehrabo0n.blogfa.com

سلام به شما زوج خوشبخت
امیدوارم روزگار به کام باشه
اگه اجازه بدین می خوام لینکتون کنم

ریحانه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم
آفرین به هردوی شما
امیدوارم مشکلات خانواده نرگس جون بطور کامل برطرف بشه

فیروزه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام به زوج خوشبخت...الهی که نرگس جون دیگه مشکل نداشته باشه...البته امیرخان شما بیشتر هواشو داشته باشید ما هم دعاگوی شما هستیم...الهی که دلتون غم نداشته باشه...همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشید

سونیا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

اخی خب خدا رو شکر
امیر خان نبینم به نرگش غر بزنی هااااا
بعدشم چه معنی داره شوهر غرغرو باشه؟
غر مال ما زنهاست ندزدینش لطفا
برین چیز خودتونو ا ختراع کنین.مثلا هممممممم مثلا اها مردا برن ظرف بشورن.مگه چی میشه؟ :) و افرین که کسب تجربه کردی
راستی از کارت نمینویسی
دوستش داری؟

کویریات چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://sere.persianblog.ir

خوب خدا رو شکر ایشالله همیشه خوب باشین و روزهاتون آفتابی

فاطی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ق.ظ

سلام
امیدوارم خوب باشید مثله همیشه.
چند روزی میشه واسه نرگس جون یه email فرستادم ولی جواب ندادن.
خیلی دوست دارم اون email جواب داده بشه
مرسی.

سلام

من حتما به نرگس یادآوری میکنم که به ایمیل شما جواب بده

سردی و سرما در غربت چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://ssdarghorbat.blogspot.com/

خیلی قشنگ و با حال نوشتی
راست میگی
2 سال بعد: چقدر این لوبیا را بد پختی؟
2 سال بعد: لوبیا میپزی یا لوبیات کنم؟
2 سال بعد: امروز 7-8 تا دوستانم دارند می آند اینجا. لوبیا را طوری بپز آبرومو نبریها؟!!!
اما خارج از شوخی براتون آرزوی زندگی خوبی را دارم.

باحال بود. ممنون

ملیحه (Sev7en) پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://sev7en.blogsky.com

امیر جان
خوشحالم که اوضاع و احوال خوبه و هوا هم کاملا صاف و زیبا شده .
امیدوارم که همیشه عاشق باشید.

سعیده پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

خیلی خوشحالم.خیلی.خددا رو شکر که نرگ خانم بهتر شدن.کاملا مطمئنید که نرگس ته دلشون ازتون ناراحت نیستن؟قبول دارین اون حدی که خانوما با گذشتن اقایون به اون اندازه گذشت ندارن؟

سلام سعیده خانم،

صادقانه بگم که با نظرتون موافق نیستم.

میترا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام اصلا نگران نباش آقا امیر
این خاصیت را همه آقایون دارن همسر من هم همیشه اینجور مواقع حساس تر میشه و بیشتر دقت میکنه ببینه بهش اهمیت میدهم یا نه
به نظر من کمی هم وظیفه خانمهاست که به شوهرشون با وجود مشکلات اهمیت بدهند طوری که شوهر حس کنه مهمترین شخص در زندگی همسرشه ؛ مشکل خانمها اینه که مشکلاتشون را توی خودشون می ریزن
درحالیکه تجربه به من نشون داده اگه اونها را با شوهر مطرح کنی و این حس را بشه منتقل کنی که تو مهمترین فرد زندگی من هستی خواهش می کنم در کنارم باش و کمکم کن ؛ همیشه جواب میگیری
اتفاقا مردها دوست دارند که بهشون تکیه بشه
امیدوارم مشکلات ایران هم برطرف بشه و شما هم به زودی به ایران برین و پدر مادر ها را ببینید.

عالی بود.

فلور جون جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ق.ظ http://emma-fleur.blogfa.com

سلام نرگس جون خوبی؟ چرا دیگه سر نمیزنی به وبلاگم

خوشت نیومده؟

ستاره جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

به نظر من شما خیلی خودخواه و مغرور هستین

Doost جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

shoma chera hamishe mikhahi joori raftar koni ke khanomet doost dare
ey baba
yekam ham be oon yaad bede chetori raftar kone

فــَرا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ق.ظ

اینطوری نمیشه چیزی گفت باید نرگس هم طی یک پست نظرشو بنویسه یا چه میدونم طی یک کامنت .. تا بشه فهمید اون چه احساسی داشته

مریم شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://maria-magdalene.blogsky.com

سلام. خیلی از زندگیا با عشق شروع می‌شه ولی بعد از مدتی میشه پر از گلایه و دلخوری و ... . تفاوتی که شما دارین اینه که از عشق مواظبت می‌کنید. از هر چیز با ارزشی باید محافظت کرد! همیشه موفق باشید.

ریحانه شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

امیر جان به نرگس جون بگو بیاد و توی وبلاگ بیشتر بنویسه
همین نوشتن باعث میشه که ناراحتی ها تخلیه بشن.
سلام مخصوص منو به نرگس جون برسونید

فریده دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام خوبید اگه میتونید یه قسمت رو هم برای ارسال نظرات خصوصی بذاری موفق باشید خداحافظ

بدبخت بیچاره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://badbakhtebichare.blogfa.com

تبریک میگم
خیلی خوبه
بودن در کنار نرگس
اونم الان بعد از یه دوره فترت، برات حکم گم کردن و یافتن دوباره اش رو باید داشته باشه
نه؟
من البته کسی رو گم نکردم تا حالا که بخوام بعدا پیداش کنم
یعنی
بذار درست تر بگم
هیچ کسی رو تو زندگیم گم نکردم که بتونم بعدا دوباره پیداش کنم و ببینم چه مزه ایه؟

بدبخت بیچاره چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://ذش

و من هنوز هم بعد از طی روزهای متمادی معتقدم گذاشتن تایید برای کامنت دوستان، یا حتی دشمنان
توهین به شعور اونهاست
حالا این صد دفعه
اگه گوش دادین!

سلام

آیا منظورتون اینه که من نباید به پیامها جواب بدم؟

ریحانه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

امیر و نرگس عزیز لطفا زودتر آپ کنین!!!!!

ღ♥ღ دختر بارانی ღ♥ღ چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام

خوبین؟

آپ نمیکنید؟؟؟؟؟

من مرتب به وبتون سرمیزنم ولی شما نه:(نرگش جون هم جواب ایمیلم و ندادن:(
موفق باشید

کویریات پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ق.ظ http://sere.persianblog.ir

حالا که آفتابی شد چرا دیگه آپ نمی کنید؟

مسلم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام من خیلی وقته که داستان عشق شما را دنبال می کنم براتون ارزوی خوشبختی دارم

فــَرا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

آپ نکردین

[ بدون نام ] شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ق.ظ

شما چرا به خواننده ها اصلا احترامی نمی گذارین
بیشتر از هفت هشت بار می شه که اومدم و آپ نکردین
تا بحال وبلاگی را اینطور ندیدم
یا نمی نویسن یا اینکه خوب و منظم می نویسن
به نظر من اخر هر پست بگین مثلا پست بعدی دو ماهه دیگر
که اقلا من اینهمه سر نزنم ... باشه؟

یه جورایی حق با شماست. یعنی قبول دارم که باید بیشتر به فکر بروز کردن این وبلاگ باشم ولی باور کنید دلیلش هر چی که هست عدم احترام به خواننده های وبلاگ نیست.

موفق باشید

-امیر

محمد شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

خوب تجربه خوبی بوده.البته امیدوارم که دیگه تیرگی کمتر و با شدت ضعیف‌تر پیش بیاد.
شاد و خوشبخت باشید.

فــَرا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

جهت عرض سلام خدمت رسیدم ...آقا این چه وضعیه خواننده رو معطل میکنید و آپ نمیکنید ( تیریپ شاکی ) :)

نازنین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام امیر جان
امیر اگه میشه به من کمک کن!
فقط اینو بدون که مثل خودتون عاشقم.........
منتظر جوابت می مونم.
مئفق باشید.

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام آپ نمیکنین؟ما منتظرتونیمماااا

سونیا پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

فداتون بشم من یه موقع تو این همه افتاب زبونم لال نسوزین
چرا اپ نمی کنین؟ لاس وگاس میرین امسال؟؟؟

سلام سونیا خانم

عینک آفتابی میزنیم و کرم ضد آفتاب تا نسوزیم. برنامه امسال معلوم نیست، تصمیم که گرفتیم حتما شما رو خبر میکنیم.

موفق باشید

-امیر

moslem شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام دوستان عزیز از اینکه بارها برای شما ایمیل میدم ولی جواب نمی گیرم هم باز خوشحالم از اینکه با وبلاگ شما اشنا شدم اگر ممکنه یه خورده در مورد اونجا یعنی مردم اونجا اخلاقیاتشون چیه طرز برخوردشون با یه ایرانی چطوری طرز زندگی انها یا طرز فکرکردنشون با ماها چیه بازم ممنونم

سلام آقای مسلم،

من سعی میکنم در پستهای به نکاتی که فرمودید بپردازم، در ضمن من تا بحال ایمیلی از شما دریافت نکردم. آدرس ایمیل شما رو در میل باکسم سرچ کردم و ایمیلی از شما پیدا نکردم.

موفق باشید

-امیر

سوتله شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ق.ظ http://www.yusefzadeh.blogfa.com

سلام

ببخشید چرا به روز نمی کنید ؟ دوس داریم از تجربیات شما استفاده کنیم عزیزان .


منتظر هستم

نینا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

وقت کردین آپ نکنید هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. از این شکلکای عصبانی هم که ندارین بذارم

زهره دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

ارزو می کنم منم مثل شما زندگی عاشقانه ایی داشته باشم.همیشه شادو سربلند باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد