نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

از دست این آقایون

سلام به همه دوستای خیلی خوب،

فکر میکنید این عکس چیه؟ ( راهنمایی: دسته گل آقای دکتره)

لطفا حدس بزنید تا جریان رو براتون بعدا مفصل تعریف کنم.

شاد باشید

-نرگس

نظرات 23 + ارسال نظر
سالی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ

به نظر من ماهی تابه تفلونه که بر اثر گرمای زیاد سرش سوخته

مریم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://maryamo.blogfa.com

سلام نرگس خانوم
من حدس می زنم یه چیزی رو زده شکسته
البته یه کم عجیبه

منتظر می مونم بینم چیه
کنجکاو شدم
به وب منم سر بزنید خوشحالم می کنی

علی از اصفهان سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

یه کتری که مدت زیادی روی گاز مونده

سهیل سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

هرچی فکر میکنم نمیتونم حدس بزنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ق.ظ

ghablame hast?

ستاره سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام
داداش گلم امیر روز تون مبارک امیدوارم همیشه زنده باشین و در کنار هم خوش باشید .بووس بوس

ستاره سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

وایییییییییییییییییییی این قابلمه ست ترکیده!!!!!!!!!!!!!!!!
وا جزغاله شده اره؟

گنجیشک سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://booser.blogfa.com

تا قبل از اینکه عکس باز بشه من واقعاً فکر می‌کردم قراره عکس دسته گل بیاد! یعنی فک کردم مثلا یه دکتره اومده براتون دسته‌گل آورده!! بعد که بار شد هم تعجب کردم این کجاش دسته گله!! به جون خودم!
حالا این چیه جدی؟ ذوب شده!؟

راستی، جالبه که گربه‌هه هم هی به من می‌گه فقط از خوشی‌ها ننویسم و اختلاف‌هامون رو هم بگم تا واقعیت زندگی‌مون معلوم بشه...

فیروزه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام به روی ماهت عزیزم...عجب دسته گلی!!!!!به نظرم یه وسیله اشپزخونست که حسابی سوخته...همیشه سالم و شاد باشید

nona سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

be nazar miad teflon bashe aabam ke dare ghol ghol mizane.daresham ke shekaste!hatman dar asare feshare ziad,ya hararate ziad.aghaye doctor manzooretun DAAASH AMIRE?

مانیا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
وبلاگ زیبایی داری.
منم وبلاگمو تازه ساختم.
خوشحال میشم که پیشم بیایی.
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر مکن.
روز خوش.
بای.

امین سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ

NO UNDERSTAND

المیرا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ http://elmira1988.blogfa.com

سلام من فکر می کنم یه زود پزه که ترکیده یا یه قابلمه سوخته حدس زدنش سخته

ریحانه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ

به نظر من یک ماهی تابه که یه چیز فلزی یا پلاستیکی
توش بوده و آقای دکتر میخواستن ابتکار به خرج بدن یه
اختراعی بکنن

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ق.ظ

دستگیره ی دره !!!!!

من یک یهودی ام . . . پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.yahoood.blogfa.com

سلام
من یک یهودی ام . . .

سونیا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

وای خدا مرگم بده این هر چی که بود دیگه نیست ولی فکر کنم بیچاره قدیما قابلمه بوده یا شاید هم کاسه؟؟؟

فــَرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ق.ظ

اول فکر کردم فرمون ماشینه -- بعد حدس زدم ماهی تابه تفلون باشه که یک چیز پلاستیکی روش گذاشته شده و بعد هم ذوب شده البته روی گاز

فــَرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ

حدس زدم یا فرمون ماشینه یا ماهی تابه تفلونه که روی حرارت بوده و یک چیز پلاستیکی هم روش ذوب شده

فــَرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

ماهی تابه است که توش یک چیز پلاستیکی بوده و گذاشته شده روی شعله ای که روشن بوده و اون محتویات پلاستیکی سوخته .

فــَرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

ماهی تابه است که توش یک چیز پلاستیکی بوده و گذاشته شده روی شعله ای که روشن بوده و اون محتویات پلاستیکی سوخته .

مهر شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ق.ظ

یه قابلمه داغ که روی کیسه نایلونی گذاشته شده :)

مینا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ق.ظ

افتضاحه اقا جمع کن خودتو با این وبلاگ گندتونو مردشورتونو با این وبلاگ افتضاح ابروی هر چی عاشقه رو بردین شما دیگه

سلام مینا خانم،

اگر لطف بفرمایید و دلیل اینکه چنین دیدی نسبت به وبلاگ ما دارید رو برای من ایمیل کنید ممنون خواهم شد. آدرس ایمیل من هست:

amirblog2@yahoo.com

موفق باشید

-امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد