نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

پاسخ به سوالات شما

(نوشته شده توسط نرگس)

سلام مهدیه جان و نگار جان،

به نظر من این مسئله که دو نفر رابطه از نوع ب داشته باشند یا نه کاملا شخصیه و بنابر اعتقادات هر کسی شدت و ضعف این روابط فرق میکنه. بعضیها صرفا خودشون رو محدود به روابط دسته الف میکنند چرا که بدلیل اعتقادات مذهبیشون هر گونه رابطه از نوع ب رو گناه میدونن، در حالیکه هستند عده ای که صرفا از انجام دادن برخی از روابط دسته ب خودداری میکنند که از نظر من باز هم این مربوط به عقاید شخصی هر کس میشه.

در پاسخ به سئوال نگار جون باید بگم که رفتن به مهمانیهای مختلف بیشتر از محدود کردن رابطه به سینما باعث شناخت همدیگه میشه. چرا که شما در مهمانی تا حد زیادی میتونین از اجتماعی بودن طرفتون مطلع بشین، مثلا اینکه ببینید که چقدر دوستتون در روابط اجتماعی قویه و یا اینکه با چه افرادی معاشرت داره و چقدر در جمع دوستانش آدم محبوبیه. از طرف دیگه باعث میشه که شما متوجه بشین که از بودن با دوستتون در یک اجتماع کوچکی مثل مهمونی تا چه حد احساس خوشایند و مطلوبی دارید.

البته نباید فراموش کنیم که داشتن این روابط بین هر دو نفر با دو نفر بعدی متفاوته و نمیشه یک نسخه برای همه موارد تجویز کرد. اونچه که در بالا گفتم تنها نظر شخصیه منه.  

امیدوارم که تونسته باشم به سئوالتون جواب بدم.

با آرزوی شادی و سلامتی برای شما

نرگس 

(نوشته شده توسط امیر)

سلام،

فقط میخواستم بگم که بزودی خاطرات خانم سحر در این وبلاگ قرار خواهد گرفت.

موفق باشید،

-امیر

نظرات 6 + ارسال نظر
امین کاشانی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://cedilla.blogsky.com

عجب...

موفق باشید

فرا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ق.ظ http://gastby.parsiblog.com

مهمونی رفتن هم خوبه اما همه این امکان براشون وجود نداره ... بودن در یک جمع و دیدن رفتار طرف مقابل در حضور دیگران خیلی میتونه کمک کنه تا اینکه چند سال دو تایی این ور اون ور برن با هم ...

فیروزه چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ق.ظ

میخواستم بگم با نظرت موافقم...همیشه موفق باشید

غزال چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://gillas.blogsky.com

نمینویسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعیده پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ق.ظ http://raineyes.blogfa.com

سلام نرگس جون به خاطر ایمیلات ممنون من دوباره حرفای اونو واست میل کردم احساس کردم بهت نرسیده راستی من پیشنهاد تبادل لینک دادم بی جواب موند چرا؟؟؟؟

مهلا پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام
شما دو نفر فوق العاده اید ...
هر جفتتون رو دوست دارم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد