نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

آیا عشق نرسیدن است؟

سلام،

چقدر خوب است وقتی آدم میبیند که در طرز فکرش تنها نیست.

دوست داشتن و عشق، وقتی درست و واقعی‌ست که از شناخت بیاید. اگر همدیگر را خوب شناختید و آن‌وقت عاشق شدید، خیال‌تان تخت که همیشه یک راهی هست. (وبلاگ شبهای لیمویی)

آیا عشق نرسیدن است؟ از نظر من بستگی به نوعش دارد. اگر از نوع بالا باشد، یعنی از شناخت بیاید، اونوقت "رسیدن" تازه شروع راه است. "رسیدن" میشود کنکور و "زندگی" میشود استاد سختگیر و بی انصافی که دائم امتحان میگیرد. حق دارم که بگویم بی انصاف، نه امتحانش تاریخ دارد، نه نمونه سئوال میدهد، و نه حتی از مطالبی که درس داده میپرسد. تازه من از اون خوش شانسها هستم که خیلی از مواقع جواب سئوالها رو قبل از امتحان دارم. فکر میکنم همه عشاق در روز وصال فکر میکنند که قله عشق را فتح کرده اند، و چه جالب که همه اشتباه میکنند. چه آنهایی که عشق شان از روی شناخت است و چه آنهایی که بدون شناخت عاشق میشوند.

موفق باشید

-امیر


نظرات 11 + ارسال نظر
ژاله شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

در مورد پست قبلیتون:
مشخصه که خیلی خانومتون رو دوست دارید ولی اون درخواست به خصوصشون رو جدی نگرفتین!
مهمترین هدف زنها در ازدواج تامین نیاز های عاطفیشون هست که در صورتی که تامین نشن دیگه ...
تامین کردن این نیاز ها هم با ابراز احساسات مردهاصورت میگیره که ۹۰ درصد مردها جدی نمیگیرن ولی اینو بدونین که به ازای هر قدمی که مرد برای زندگیش برمیداره زن ۱۰ قدم برخواهد داشت پس تصمیم با شماست!
این موضوع به ظاهر کم اهمیت ممکنه باعث ناراحتی های زیادی برای خانومتون بشه ولی خیلی به روش نیاره!
به نظرم یک پست رو به این موضوع اختصاص بدین و از دیگران بخواین که تجربیاتشون رو در اختیارهمه بگذارن!خیلی به بهبود رواط عاطفیتون کمک میکنه!من چون خودم هم یک دختر متاهل هستم از این موضوع مطمئنم!
در اخر خیلی خیلی وبلاگ زیبایی دارین!

سلام ژاله خانم،

با حرفتون ۱۰۰٪ موافقم. پیشنهادتون هم بسیار خوبه، من بزودی یک پست به این مطلب اختصاص میدم و ممنون میشم اگر شما هم با دید خوبتون به این قضیه در این مورد به من کمک کنید.

موفق باشید

-امیر

علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

ستاره شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ

سلام داداش امیر جونم
خوبیییییین اگه بدونی چقدر دلم واستون تنگ شده بود


نازنین شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://nazaniniman.blogfa.com

قله ی عشق وقتی فتح میشه که با آدم با همه ی وجودش عشقو تو خودش احساس کنه. حالا برسه یا نرسه قله فتح شده حالا باید دید اون بالا از سرما یخ میزنه یا تا ابد شوق این فتح تو دلش میمونه و گرمش میکنه.

یه مطلبی هم در مورد شک و دو دلی ای که تو آدم بوجود میاد یا موندن تو دوراهی عقل و دل می نویسی اینکه ادم اینطور وقتا باید چیکار کنه؟!
من واقعا موندمو نمی دونم باید چیکار کنم

سلام نازنین خانم،

من منظورم اینه که آدم یه وقتایی احساس میکنه که همه وجودش عشقو احساس کرده، ولی وقتی جلو میره میبینه که احساسش چندان هم درست نبوده. فکر کنم جای بیان منظورم مطلبو پیچیده تر کردم. سعی میکنم در یک پست جدید دید خودمو واضحتر بیان کنم.

موفق باشید

-امیر

افشار یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ق.ظ http://www.north66.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم و تبریک می گم به زندگی مشترکی که دارید و امیدوارم همیشه موفق و یاور هم باشید .
من دانشجوی مهندسی برق هستم و دانشجوی دانشگاه آزاد و میخوام از این رشته انصراف بدم و برم دنبال رشته پزشکی . چون خیلی بهش علاقه دارم .
من وبلاگ شما رو تا نصفه خوندم و اگه بی ادبی نباشه داستان عشق شما رو هم خوندم و واقعا زیبا بود . چند تا سوال داشتم اگه می تونید و وقت شما رو نمی گیره بهشون جواب بدید .
۱ آیا کاری که من میکنم یعنی انصراف دادن از دانشگاه خوبه یا بد
۲ می خوام اول برم ترکیه بعدش آمریکا یا کانادا
۳ در مورد دوستی با جنس مخالف من خیلی ترس دارم (البته شاید تحت تاثیر محیط باشه که یک محیط مذهبی هست ) ترسم از اینه که نکنه علاوه بر اینکه با من دوسته با چند تا دیگه هم دوست باشه . در مورد این هم اگه امکان داره توضیح بدید .
۴ شما چطوری به آمریکا رفتید ؟
۵ در بدو ورود به امریکا چیکار کردید یعنی اگه فامیل نداشتید نمی رفتید ؟ و آیا از ساپورت مالی می شدید از ظرف خانواده
اگر امکان داره جوابهای سوالم رو توی وبلاگم برام بفرستید .
موفق و پیروز باشید .
به امید دیدار

سپیده دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ق.ظ http://www.dardeshirin.blogfa.com

به نظر من هم عشق را نمی توان به رسیدن یا نرسیدن تعبیر کرد . اتفاقاً اگر رسیدی و تونستی لیاقت خودتو برای داشتن اون برای همیشه ثابت کنی عاشقی . اگر هم نرسیدی اما همیشه از اون به احترام یاد کنی باز هم عاشقی .

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ http://bahari.blogfa.com

سلام
برایتان آرزوی خوشبختی میکنم

ریحانه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام در کل باحال بود....
شرمنده من مثل همیشه زحمت دارم واست امیرجان
یه ایمیل براتون دادم که هنوز پاسخ ندادین

سعید چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ق.ظ http://www.raze-fana.blogfa.com

سلام

تعبیر خواب بلدید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

با خانم ژاله شدیدا موافقم. هیچکس به خوبی ایشون نمیتونست انقدر مختصر و مفید این مطلب مهم که همیشه لوس و بیهوده تلقی میشه رو توضیح بده.
ایمیلی در همین رابطه براتون فرستادم منتظر پاسختون میمونم جناب امیر
متشکرم

سلام

من ایمیلی دریافت نکردم. اگر ممکن است دوباره ارسال بفرمایید.

موفق باشید

-امیر

هرمین پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ق.ظ http://her-hir.blogfa.com/

هوم‌م‌م‌م ... رسیدن یا نرسیدن به چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد