نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

جلسه پر ماجرا

سلام،

دیدین بعضی وقتها یک کاری رو میخواین انجام بدین و انگار تمام دنیا و اجزاش دست به دست هم میدن که جلوی شما رو بگیرن؟

هفته پیش یه جلسه داشتیم با یه شرکت دیگه. مسئله اینه که اون شرکت در واقع کارش اینه که نقش یه پل رو بازی میکنه و محصولات شرکت ما و شرکتهای مشابه هم رو یه جورایی ساپورت میکنه. خب طبعا اونها دوست دارن که ما سیستم خودمون رو زیاد تغییر ندیم تا اونها هم مجبور نباشن برای ساپورت کردن ما بزحمت بیفتن. خلاصه که اینجور جلسه ها بقول اینجاییها گاهی خیلی هیتت (Heated) یا اصلاحا داغ میشه.

صبح که کلی برف اومده بود و کلی طول کشید تا برفها رو از رو ماشین پاک کردم و تونستم ماشین رو از تو برفها دربیارم. بعدش دیدم ای وای ماشین بنزین نداره. بنزین زدم و راه افتادم سمت شرکت و راهی که معمولا 20 دقیقه طول میکشه یکساعت و نیم طول کشید. بالاخره رسیدم شرکت. اومدم ایمیلهامو چک کنم دیدم کامپیوترم بازی درمیاره. تقریبا هر کاری میخواستم بکنم کلی طول میکشید طوری که اصلا کامپیوترم قابل استفاده نبود. شکر خدا فایلهایی رو که لازم داشتم روی سرور داشتم. از بخش کامپیوتر یه لپ تاپ قرضی گرفتم، آستینها رو بالا زدم و راه افتادم سمت اطاق جلسه.

جلسه به این صورته که ما تو یه اطاقیم و اونها تو شرکتشون تو یه اطاق دیگه و تلفنی با هم صحبت میکنیم. من نمیدونم کدوم از خدا بیخبری پروژکتور رو از تو اطاق برداشته بود. بقیه بچه های جلسه گفتن اشکال نداره از روی صفحه مانیتور تو میبینیم. منم اومدم به سرور وصل شم که فایلها رو دانلود کنم، دیدم اصلا شبکه اون اطاق قطع شده چون داشتن اون طرفها بنایی میکردن. دویدم سمت اطاقم، به شبکه وصل شدم، فایلها رو دانلود کردم و برگشتم اطاق جلسه.

زنگ زدیم و ارتباط برقرار شد و شروع کردیم به بحث. کم کم بحث داشت به جاهای حساسش میرسید که تو شرکت مربوطه آتیش سوزی شد و گفتن که همه باید برن بیرون. حالا قراره هفته آینده دوباره جلسه داشته باشیم.

موفق باشید

-امیر


نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://123mis.blogsky.com

وبلاگتون جالبه. به من سر بزن

غول چراغ شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام ... وقت بخیر

اومدم ... خوندم ... چیزای جدید یادگرفتم ... گفتم زشته عرض ادبی نکنم!

موفق باشید و سلامت

محمد شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

همه اینها که پیش اومده بود برای این بوده که شما رو از آتش‌سوزی در امان نگه داره ولی ما پیغام‌های طبیعت رو نادیده می‌گیریم.
خوبه که خدا ما رو خیلی دوست داره و حالتون خوبه.
موفق باشید.

شمشاد یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ http://shemshadesabz.blogfa.com/

اثبات قوانین مورفی

[ بدون نام ] یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ

آقا اوضاع اقتصادی آمریکا چه خبر اونجا شما شمکل مالی دارین ندارین چه جوری؟گردش مالی چه خبر؟

نازنین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://nazaniniman.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
همیشه عاشق بمونین
ژیش منم بیاین

نازنین یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://nazaniniman.blogfa.com

دوباره سلام
من الان داستان آشناییتونو خوندم
غروب فقط پپست جدیدتونو خونده بودم
خیلی خوشم اومد و همین الانم به ایمان گفتم که اگه وقت کرد حتما بیادو بخونه.
خیلی حرفای جالبی توش بود.
واقعا من عاشق این طرز تفکرم.میتونم بگم 100% همون چیزاییه که تو ذهن منه و تا حالا خواستم اینارو به ایمان بگم و متوجه ی خواستم بکنمش ولی واقعا نمی تونستم درست بیانشون کنم.تو این مدت وبای 2نفره ی زیادی رفتم واقعا خوشحالم که بالاخره با یه وبی آشنا شدم که می تونم به وسیله ی اون خیلی چیزارو به ایمان بگم.
به نرگس جونم سلاممو برسونین.

لیندا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://marjaneh.blogsky.com

سلام امیرخان جالب بود عجب دیگه اینقدر دست به دست هم زمین و زمان دادن برای برقرار نشدن یک میتینگ را ندیده بودم
کلش کمتر از یکروزه اما چقدر استرس به آدم وارد میشه در عرض این مدت خیلی بیشتر ار خود انجام کار
هرچند شما اقایون بی خیال تراز ما هستین
امیدوارم خستیگیتوناین آخر هفته در بره

مروارید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ق.ظ

سلام بر امیر و نرگس جان
می بینم که زمین و زمان دست به دست هم داده تا شما به مقصود دلخواهتان نرسید .. به قولاْ حکمتی توی کار بوده ...مطمئنا مشخص میشه به زودی که چرا این اتفاقات عجیب وغریب افتاده !!!!!
به هر حال موفق باشید ..

فاطمه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ

خیلی با مزه بود یاد کارتون پت و مت افتادم sorry

ریحانه سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ

آتش سوزی در شرکت مقابل دیگه آخرش بود

http://ladiesshop.blogfa.com/ چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://ladiesshop.blogfa.com/

برای روز عشق برای همسرتان چه هدیه ای در نظر گرفته اید ؟
"I love you, not only for what you are, But for what I am when I am with you."
--Roy Croft
"Life has taught us that love does not consist in gazing at each other, but in looking outward together in the same direction."
--Antoine de Saint-Exupery
"For every beauty there is an eye somewhere to see it. For every truth there is an ear somewhere to hear it. For every love there is a heart somewhere to receive it."
--Ivan Panin
هدیه
روز عشق
http://ladiesshop.blogfa.com/

مرمر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام
من پارسال داستان عاشقانه زندگیتون رو خوندم و خیلی خوشحال شدم
امیدوارم همیشه عاشق و خوشبخت باشید
ولی خیلی خوب میشه اگه عکستونو (دوتایی کنار هم) توی وبلاگ می گزاشتید، دلم می خواد عکس این دو هموطن خوشبختم روببینم
در پناه حق شاد و سربلند باشید

مرمر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد