نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خانمهای ایتالیایی شرکت ما (قسمت دوم)

سلام،


من فکر میکنم یه نکته رو تو پست قبلی درست توضیح ندادم. چیزی که من به نرگس گفتم کاملا ساخته ذهن خودم بود و بعنوان شوخی گفتم ببینم عکس العمل نرگس چیه. اما من خودم فکر میکنم میشه این حس اعتماد رو ریشه یابی کرد، نظرات همه شما خیلی خوب بود، مخصوصا مروارید خانم و پروانه خانم و ریحانه خانم. با نظر مرضیه خانم هم ۱۰۰٪ موافقم ( آخر از خود متشکر بودنم من‌)، از شوخی گذشته، من فکر میکنم اینکه یه نفر زیر آبی میره یا نمیره، به عوامل متعددی بستگی داره، و ذات فرد شاید یکی از اون عوامل باشه و شاید هم نباشه. من سعی میکنم در پستهای آینده بیشتر به این مسئله بپردازم.


موفق باشید



-امیر

نظرات 11 + ارسال نظر
فیروزه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام به زوج خوشبخت...این حس اعتماد عالیه...البته نرگس جون شما رو کامل شناخته اما خانوما بازم یه حس حسادتی دارن که نرگس عزیز کاملا عاقلانه برخورد میکنه...امیدوارم همه زوج ها به هم اعتماد داشته باشن...خدا رو شکر که خوشبختید....بازم بهتون تبریک میگم به خاطر وجود نرگس دوست داشتنی

مرضیه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

خوشحالم برای کسانی نظر میدم که ارزشش رو دارند و فقط جمله داخل پرانتز رو نتونستم متوجه بشم حالا یا من دیر میگیرم یا شما بد توضیح دادید؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ق.ظ

انقدر لوس و با بزرگنمایی می نویسین که ادم حوصله اش سر میره می خونه شماها چند سالتونه شبیه تینیجرها مطلب می نویسین نه شبیه آدم بزرگها من فکر نکنم بالای 24 سال کسی حوصله اش بیاد این مطالب بیهوده رو بخونه

سلام

دو درخواست از شما دارم:

۱- اگر قصد توهین دارید، لطفا فقط به من توهین کنید و نه به خوانندگان این وبلاگ.

۲- چنانچه مایلید (که فکر نمیکنم باشید) به من ایمیل بزنید تا در این مورد گپی با هم بزنیم.

موفق باشید

-امیر

سونیا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

اخ اخ اخ خوش بحالت که انقدر نرگس هواتو داره بیچاره پیمان من از هر چیز کوچولو برداشت غیر اخلاقی! :) میکنم ولی فقط به شوخی و واسه اینکه بخندیم.
دارم تصورت میکنم تو کت و شلوار و کراوات
به نظر من از هر چی ایتالیائی خوش تیپ تر هستی داداشی :)
اها راستی یه سوال
اونجا هواش این ویکند چطوره؟؟اخه میخوام بلیطمو بخرم شهری که کانکشن داره به لس انجلس رو میخوام یه شهری بگیرم که اب و هواش بد نباشه که مثل پارسال امکان کنسل شدن داشته باشه.اینجا استورم داره میاد نمی دونم شهر شما برفیه الان یا خوبه.اگه برفی باشه که پروازم کنسل میشه یه چند روزی مهمون شمام :) مهمون ناخونده نمی خواین؟؟؟؟ :)

سلام سونیا خانم،

طبق گزارش هواشناسی قرار نیست برف بیاد این آخر هفته. مهمون ناخونده هم میخوایم شدید. جدی اگه دوست دارین پروازتونو یه جوری بگیرین که وسطش چند ساعتی (حدود ۱۰ ساعت) فاصله باشه و به کلبه ما هم سری بزنید. سلام به پیمان برسونید

-امیر

سونیا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

:( کانکشن های شهر شما همش کوتاه کوتاه بود کمتر از یه ساعت :( واسه همین واشنگتن گرفتم.اخه همیشه کم میگیرم بعد تا برم ترمینال رو پیدا کنم فلایتمو میس میکنم.ایشالا شما بیاین ال.ای پیش ما
من که رفتنی شدم :)
به نرگس جونمم سلام یرسونین

مروارید جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
حالا چرا شوخی ؟؟؟ ولی به هر حال هم به شما( برای اینکه زنی به این خوبی دارین) تبریک می گم هم به نرگس جون( برای اینکه فوق العاده است) !!!!
موفق و شاد و عاشق باشین همیشه !!!!!

پروانه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام
1) به نظر من یه نفر ممکنه ذاتاً اهل زیرآبی رفتن نباشه اما رفتار نادرست و همراه با شک اطرافیان،برخلاف میلش اونو وادار به این کار بکنه (ما نمونه اش رو تو فامیلمون داشتیم)
2)امیرخان محترم، شما هم اگه به جای داستان پردازی به وبلاگ نویسی و شغل شریف مهندسی بپردازید(درکنار ورزش مفرح شطرنج) بسیار بسیار موفقتر هستید. آخه برادر من با دم شیر بازی کردن هم سرگرمی؟!؟!؟
2)به اون دوست عزیزی که حوصله شون از خوندن این بلاگ سر میره پیشنهاد می کنم دیگه مطالبش رو نخونن تا حوصله شون سر نره.حتماًهم یه بلاگ با مطالب غیربیهوده بنویسن تا بالای 24ساله ها بخونن. در ضمن من خیلی خوشحالم که تو 28 سالگی هنوز اینقدر با شور و احساس موندم که این نوشته های به قول این عزیز "تینیجری" اینقدر منو جذب میکنن؛و بهم تلنگر میزنن که سعی کنم مثل بچه ها احساساتم رو صادقانه بروز بدم.
یه توصیه دوستانه هم براشون دارم: اگه به کودک درون و زندگی آیندشون اهمیت بدن، میتونن از زندگی خیلی بیشتر لذت ببرن.

آیسان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://gharar.blogsky.com/

نرگس خانم دختر عاقلیه و شما هم عاقلتر از اون
تو این چند سال زندگی مشترک خوب روی همدیگر شناخت پیدا کردین و می دونید چه طور عمل کنید .

ندا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام
این خیلی خوبه که شما هم این رو درک میکنید که اگه نرگس جان با شما اینجوری برخورد می کنن شما حمل بر بی تفاوتی ایشون نسبت به شما یا بی اهمیتی خودتون برای نرگس خانوم نمیگذارید. من دیدم آدم هایی رو که این نحو برخورد رو مبنی بر دوست نداشتن زیاد یا بی تفاوت بودن افراد میدونن. موفق باشید.

ریحانه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

میبینم که خوانندگان وبلاگت هم دارن معروف میشن!
اونقدر ذوق کردم اسم منو توی وبلاگ آوردی....جدی میگم
در ضمن اینو بگم این حس اعتماد در شما دو نفر متقابل هست و من به هردوی شما نمره ۲۰ میدم
موفق باشید

لیندا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://marjaneh.blogsky.com

به نظر من زیاد هم لازم نیست بی تفاوت بود نسبت به هر نوع ارتباطی
این بی تفاوتی با داشتن اعتماد یکی نیست
هر کاری حد و حدودی داره
و بیرون رفتن شام با خانم همکار مجرد درست نیست مگه اینکه برنامه واقعا کاری باشه
خودبخود زید شدن اینطور ارتباطات روی زندگی آدم اثر می گذاره
می دونم شما امیر خان داشتان گفتی اما روی صحبتم با کسانی هست که فکر می کنند عدم اعتراض مطلق نشانه اعتماد مطلق است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد