نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خانمهای ایتالیایی شرکت ما

سلام،


شرکت ما بتازگی با یه شرکت ایتالیایی شروع به همکاری کرده. به همین دلیل جو شرکت تا حد زیادی عوض شده و تعداد زیادی ایتالیایی به شرکت ما اضافه شدن. محیط شرکت که از نظر نسبت مرد به زن شبیه به یه سرباز خونه بود حالا پر شده از ایتالیاییهای خوش تیپ که بیشترشون هم خانم هستن. رییسم تو جلسه هفتگی دنبال داوطلب میگشت که افراد جدید رو با محیط شرکت و کارهای شرکت ما آشنا کنه و منهم داوطلب شدم. به همین دلیل این روزها باید شیک لباس بپوشم، ترجیحا کراوات بزنم، و ادکلن هم که از اهم اموره. کفش هم توصیه شده که شیک باشه و ترجیحا مارکهای معروف ایتالیایی. گروهی که من مسئولشم 6 تا خانم ایتالیایی هستن که فقط یکیشون متاهله. من بیشتر اوقات ناهار را با اونها میخورم و یکی دو باری هم در روز با هم قهوه میخوریم. رییسم خیلی اصرار داره که افرادی که داوطلب شدن با مهمانهای خارجی خیلی خوب رفتار کنن و سعی کنن حتی در فعالیتهای خارج از شرکت هم مهمانهای خارجی رو داخل کنن. هر چی باشه این شرکت ایتالیایی یکی از مشتریهای خیلی خوب ماست و میتونه پایگاهی برای ما تو اروپا باشه. یه کردیت کارتم شرکت بهم داده که خرجهای مربوطه رو با اون انجام میدم. اینکار به پیشرفت من در شرکت هم میتونه خیلی کمک کنه. با رییسم مشورت کردم و برای اعضای گروهم عضویت یه مجموعه ورزشی رو گرفتم و قراره از هفته آینده ببرمشون ورزش. در ضمن بعضی وقتها که شرکت کارمون طول میکشه میبرمشون برای شام، ترجیحا رستورانهای ایتالیایی که کلی کیف کنن.


بنظر شما این مسئله مشکلی داره؟ از نظر نرگس که نداره، حالا هر چی من آب و تاب قضیه رو زیاد میکنم تا شاید یه حس حسادتی در نرگس بوجود بیاورم، تلاشم بیهوده است. به نرگس میگم من این همه داستان بافتم یه تو یه ذره حسودی کنه و دلت بلرزه ولی تو هیچ عکس العملی از خودت نشون نمیدی و نرگس در جوابم میگه: اگه میخواستی زیر آبی بری، نمیومدی اینطوری تعریف کنی، در ضمن من یه نگاه تو چشات بکنم میفهمم تو دلت چه خبره. منم در جواب میگم: حالا وقتی شام با دخترهای ایتالیایی رفتم بیرون معلوم میشه. نرگس هم با بی تفاوتی میگه: باشه برو، مگه من جلوتو گرفتم.

این هم از تلاش مذبوحانه من برای برانگیختن حس حسادت عیالات متحده.



نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

ehtemalan narges midoone ke ba in ghiafe o shekam kasi tahvilet nemigire :p

Farzane سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

narges joono bezar jaye khodet...aya hazer boodi narges jaye to bood ba ye seri marde italiyayi?

سپیده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.dardeshirin.blogfa.com

خوب این که خیلی خوبه . باید بابت این اعتمادی که بینتون هست خیلی خوشحال باشین . اما من دوست دارم بدونم اگه این اتفاقات برای نرگس می افتاد شما چه عکس العملی نشون می دادید ؟ تا اونجایی که من از رابطه شما دو نفر و عکس العمل هایتان در موقعیت های مختلف می دونم هیچ اتفاق خاصی نمی افته و فرهنگ اونجا و صد البته شعور خود شما باعث شده که چیزهای مختلفو قاطی هم نکنید هرچیزی سرجای خودش ... موفق باشید .

Mina سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ق.ظ

in dalilesh ye chizi kheili balatar az shakhsiyate mohkame nargese(albatte to ham dar sakhtanesh sharik boodi) to in dore zamoone injoor adamha kamtar peyda mishan. ghadre ham ro bedoonid.

Mina سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ق.ظ

Ye chizi yadam raft begam: omidvaram ke agar in masale bara narges pish miomad va ba in ab o tabi tarif mikard to ham haminjoori vakonesh neshoon midadi. albatte akharesh ham takid mikardi ke in be in khateri nist ke tarafe moghabel barat arzesh nadare balke etemade kamel be tarefe moghabele,yani khode khode eshgh

مروارید سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام بر نرگس و امیر
در این مورد به نرگس تبریک می گم که خیلی خودشو بالاتر از اون زنهای ایتالیایی می بینه و ترسی هم نداره !!!!
به نرگس بگین یک کم به من آموزش بده (التماس دعا!!!)

نرگس.ح سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ق.ظ

من بودم ناراحت می شدم....... البته بستگی به شرایط هم داره....

مرضیه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ق.ظ http://setareabi66.blogfa.com

سلام
میدونین چیه بعضیا تو ذاتشون نیست زیرآبی رفتن و دروغ گفتن شما هم از اون دسته اید و نرگس خانومم اینو خوب فهمیده.
دستتون رو شد دنبال راه حل تازه باشید
شاد زندگی کنید

شمشاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ق.ظ

شما مشکل نداشته باشید نرگس خانم اصلا مشکل ندارن.....
ببخشید اما من به نظر قبلی خیلی خندیدم مگه واقعا این طوری هستید؟
شاد باشید

ریحانه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

میدونی چیه؟دیگه بعد از این چند سال زندگی مشترک نرگس جون کامل شمارو میشناسه و میدونه که فقط و فقط عاشق اون هستین و اون خانومها هم فقط همکار شما هستن.
ولی نرگس جون هم واقعا دختر عاقلیه اگه من بودم که حسابی حسودیم میشد!!!!!

پروانه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

حس شیشم خانومها رو دسته کم گرفتید امیر خان...
به نظر من که از یه آدم با شعور غیراز این هم انتظاری نیست، ناسلامتی ما تو زمونه ای زندگی میکنیم که روابط خارج از خونه اجتناب ناپذیرند و رابطه کاری به نظرم ربطی به جنسیت نداره مگه اینکه یه نفر خودش مشکل داشته باشه که اونم منحصر به محل کار نمیشه.
به قول مامانم« بدگمانی ریشه زندگی آدم رو می سوزونه».
یه چیز دیگه:حالا چه اصراریه حسادت نرگس جونو ببینید؟! شما آقایون هم گاهی چه کارایی می کنید هاااا
شاد باشید

لیندا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ http://marjaneh.blogsky.com

ولی ادم برای اینکه ببینه طرفش چقدر حسودی می کنه یا چقدر دوستش می داره این داشتها را سر هم نمی کنه
راه دیگه ای بلد نیستی؟
D:
تازه بعضی مرها خوششون میاد کمی بهشون توجه کنی و ابراز حسادت
یه کوچولو؟
خداییش درست نمی گم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد