نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

صدمات ورزشی و بی پولی


سلام،


من مثل اینکه هر ورزشی میکنم باید یه لطمه ای به خودم بزنم. چند وقت پیش داشتیم والیبال بازی میکردیم و یکی از بچه های تیم حریف یه آبشار محکم زد و منم اومدم بگیریمش که انگشتم به روزی که میبینید افتاد.


بعد از گذشت حدود ۶ هفته دردش تقریبا کاملا از بین رفت ولی هنوز یه کم تورم داشت. نرگس اصرار کرد که من برم دکتر. هر چی گفتم چیزیش نیست و خودش خوب میشه، ولی نرگس همچنان اصرار کرد که من برم دکتر.


اولش رفتم پیش یه دکتر عمومی و اون منو به یه جراح دست معرفی کرد. از انگشتم ۶ تا عکس گرفتن. جراح دست هزار تا چیز رو اندازه گرفت. زاویه مچ دست وقتی که مچم رو به تو و بیرون خم میکردم. زاویه بین انگشت کوچک و انگشت شصت وقتی انگشتامو رو کاملا باز میکردم، قطر انگشت باد کرده و قطر همان انگشت در آن یکی دست و خلاصه هزار تا از این اندازه گیری ها. آخرش هم گفت هیچ چیت نیست، ۹ ماه تا یکسال طول میکشه تا انگشتت کاملا خوب بشه.


کارت بیمه من رو تو سیستمشون وارد کردن و گفتن که من لازم نیست پول بدم و من خوشحال و خندان اومدم خونه. چند روز بعد یه صورتحساب اومد در خونه که هزینه درمان! من شده ۹۷۸ دلار که یه مقدارشو بیمه میده و من باید ۶۱۶ دلار بدم . به همین سادگی پس انداز دو ماهم دود شد رفت هوا.


از طرف دیگه من هر ماه یه مقدار از حقوقم رو میزارم تو حساب بازنشستگی. این مسئله بین صورته که یه سری أدمهایی با پول شما براتون سهام میخرند. در ضمن شرکت ما برای اینکه شما رو تشویق به اینکار بکنه بازای هر یک دلار که شما تو حسابتون میزارید ۷۰ سنت میزاره و ۵۰ سنت هم سهام شرکت بهتون تعلق میگیره. خلاصه اینکه ارزش حساب بازنشستگیم بعد از ۳ سال نزدیک ۴۰ هزار دلار شده بود که با وضعیت اقتصادی موجود و افت قیمت سهام الان ارزش حساب بازنشستگیم از ۱۰ هزار دلار هم کمتر شده. خدا اینکه این رییس جمهور جدید بتونه شرایط رو عوض کنه.


موفق باشی


-امیر



نظرات 18 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام. انشالله زودتر خوب می شید. می خواستم بگم اون پول هم فدای سر دوتاتون، صدقه است، دیدیم بگی نگی همچین یه چند صد دلاری از صدقه بیشتره. ولی خوب کاریش نمیشه کرد باز خدا رو شکر مسئله مهمی نبود و نیاز به درمان خاص و عمل و ... نداشت. به نظرم شما با این اوضاعتون به ورزشهایی مثل شطرنج روبیارید امنیت جانی و مالیتون بیشتره (;

سلام پروانه خانم،

خیلی پیام خوبی بود. هم قشنگ بود و هم با مزه. ممنون

-امیر

محمد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام.
شنیده بودم که هزینه درمان رو بیمه با توجه به میزان دارایی افراد میده.خوب اونها هم دیدن شما اوضاع مالی بهتری نسبت به دیگران دارین و هزینه رو از خودتون گرفتن.
امیدوارم به جایی برسین که تشخیص بدن توان پرداخت بیشتر از این هم دارید.یعنی که ژولدارتر بشید.ارزش سهامتون هم بالا بره.
دستتون هم زودتر بهبود پیدا کنه.

moslem دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام وضعیتت درکم می کنم چون خودم قبلا توی ورزش اسیب دیدم بزرگ بشی یادت میره راستی پاورپوینت رسید دستت چطور بود؟

پردیس دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ق.ظ

chi? baba in poolo nadin.beshoon zang bezanin va sohbat konin va...in je ke kheili poola ro mishe in joori cancel kard

شمشاد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
عیبی نداره مهم سلامتی شماست.

مهسا مامان ملودی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ق.ظ http://lovelymelody.blogfa.com

بازم خوبه که پس انداز دارین اما میتونید شکایت کنید چون به شما گفتن نیازی نیست پول بدین!!نرگس خانم خوبه؟آسمون دلش صاف شده؟بهش سلام برسونید

[ بدون نام ] دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

A little politeness wouldn't hurt ;) jk

کویریات سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ق.ظ http://sere.persianblog.ir

978 خیلییییییییییییییی ههههههههههههههه!! یعنی من هنوز تو کفم!!!

متاسفانه نظر من هم همینه.

مریم سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

خلاصه به قول دایی من اینجا دکتر ها دکان پول هستند
تجربه بشه برات عمرا دیگه نری دکتر مگه دیگه خیلی اضطراری باشه
راجع به حساب بازنشتگی هم که بابا جان اونهایی که به این نیمچه حقوق بازنستگی دلشون را خوش کرده اند خیلی زندگی کارمندی دارند دنیای ازاد اقتصاد ازاد یه کاری برای خودتون راه بیاندازین
تازه اصلا چرا برای شما سهام بخرند خوب خودت بخر و بفروش
در ضمن الان زمان خوبیه که بخری...
به هر حال از ما گفتن که دلتون را به حساب بازنشتگی خوش نکنین و خودتون آستین ها را بالا بزنین از مغز مبارک استفاده کنید

نینا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

امیر جان همینتور ادامه بدی سرت رو از دست میدی
از پایین به بالا شروع کردی پا - دست دفعه بعد نوبتی هم باشه نوبت سرت هست. هاهاهاهاها
سلامت شاد و پیروز باشین.پیش پیش کریسمس مبارک

خصوصی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام
یه قاشق روغن زرد (روغن حیوانی) بگذارید تو تابه تا داغ بشه، بعد کمی زردچوبه درش حل کنید، بگذارید یکم دماش بیاد پایین تا جایی که فقط دستتون نسوزه، بمالید رو انگشتتون و یه گاز استریل دورش و بانداژش کنید، این کار رو به مدت یه هفته ادامه بدید، همینطور بسته بمونه، آخر هفته فقط دستتون یه خرده رنگ گرفته که بعد از یکی دو بار شستن از بین میره و از روز اولش هم بهتر میشه. اونوقت برید پیش ان دکتر و حالش رو بگیرید
من بسکت بازی میکنم (میکردم) دائما انگشتام به عقب برمیگشت با ضربه ی توپ و اصلا ورم دست شما با مال من قابل مقایسه نیست، چون انگشت من طوری ورم میکرد که هر لحظه فکر میکردم میخواد منفجر بشه، دکترها یه آتل گنده میبستن، اما این کار مادربزرگها خیلی موثرتره، یه امتحان بکنید، شاید اگه از روغن معمولی هم استفاده کنید موثر باشه ولی زرد چوبه و بانداژ فراموش نشه،اگه همون روز اول این کار رو میکردید دو روزه خوب میشد

سلام

آیا شما سابقا وبلاگ نویس نبودید؟

-امیر

ریحانه جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ

آخ آخ آخ خود من هم انگشتم توی والیبال برگشت چنان دردی اومد که بعدش فشارم افتاد پایین و خلاصه مبی گفت برو بخواب نمیخواد ورزش کنی!!!!
ولی مورد شما انگار خیلی جدی تر بوده.امیدوارم خوب بشین
نمیشه کاری کنید که این پولو ندین؟پول کمی هم نیست.

مامک جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

بازم خداروشکر که چیز خیلی مهمی نبوده . پول هم فدای سرتون . صدهابار دیگه هم جیباتون دوباره پر می شه و خالی می شه. ایشالله خوش و سلامت باشین.

آیسان و آیتک جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://gharar.blogsky.com/

سلام
خوبید ؟
خدا رو شکر کنید که به خیر گذشته .اگه خدایی نکرده انگشتتون مشکل جدی پیدا میکرد .....پس بگید خدایا شکرت
من از سال ۸۵ وب لاگتو نو دنبال می کنم . وب لاگهای متعددی هم ساختم با اسم های مختلف هم اومدم نظر دادم اما شما انگار نه انگار دریغ از یک بازدید خشک و خالی .از گله که بگذرم می خواستم بگم همیشه دوست داشتم عاقلانه عاشق بشم . بهتر بگم یعنی عشقمو عاقلانه پیش خودم نگه دارم و الان که ۶۶ روزه که عاشق شدم دارم این کار رو انجام می دم و اینو از شما یاد گرفتم دوست دارم از شما الگو بگیرم و مثل شما باشم .
حالا هم یه وب لاگ ساختم که پست اول هم داخلش قرار دادم خوشحال می شم افتخار بدید و ما رو راهنمایی کنید
قربان شما : آیسان

مامان و مانی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ق.ظ http://kopolche.persianblog.ir

خوبه دستتون هیچیش نبود و اینهمه خرج انداخت گردنتون.... :))

مامان و مانی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ق.ظ http://kopolche.persianblog.ir

راستی وقت دارین....؟؟؟؟؟؟ وقت زیادی هم نمیخواد.....!!! پس..........
مانی منتظر رای شماست... به رئیس جمهوری رای ندی مهم نیست... ولی این یکی رو حتما بده... [چشمک]
http://persianweblog.ir/topblogs/kids-blogs.aspx

همایون شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ

داستان زندگیتونو خوندم .خوشمان آمد!

بلوطی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام ممنون از جوابتون اما به نظرم کمی فروتنی بود!
یعنی شما تغریبا ۱ میلیون به پول ایران خرج دستتون شد؟
وای خدا!
میگم بیام اونجا طبابت کنم بهتره !چون اینجا نهایت ۱۰ ـ۲۰ تومن خرج میشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد