نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

روزهای بارانی

سالهاست که این وبلاگ بیانگر زیبایی روزهای آفتابیمان بوده، اما افسوس که مدتی است روزهایمان بارانی و غمگین است. شاید این فرجی است که قدر روزهای آفتابی را بیشتر بدانیم.



پا نوشت : نگران نشوید، مشکل خاصی نیست، زندگی است دیگر، فراز و نشیب دارد.


نظرات 20 + ارسال نظر
فیروزه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام به زوج خوشبخت...من مطمئنم هر مشکلی هم پیش بیاد شما دوتاییتون از پسش بر میایید...این روزهای بارونی رو شما به افتابی تبدیل میکنید با گرمای عشقتون...منتظرم خبر افتابی شدنا بشنوممممم....همیشه سالم و شاد و عاشق باشید

امید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

با این پستی که شما نوشتی مگه میشه نگران نشد.
امید وارم که همیشه خوش و سلامت باشید و هر مشکلی را به شادی تبدیل کنید

ستاره پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
من واستون دعا می کنم
امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید
با بهترین آرزوها برای شما

حمید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
دارم دیوونه میشم
من همش وبلاگ شما رو میخونم اما هیچوقت کامنت نمیذاشتم
میشه بگید چی شده؟ اصلا این پست رو کدومتون نوشتید؟
ما همیشه حسرت زندگی شما رو میخوردیم.....
من میدونم که شما دشمن زیاد دارید....میخاید دشمن شاد بشید؟

یه جیزینقیلی حرف (عاطفه) پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://atefeh165.persianblog.ir

انشاالله همیشه روزهای زندگیتون آفتابی باشه و قدر هر لحظه ش رو بدونید . شاد باشید.

ღ♥ღ دختر بارانی ღ♥ღ پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://always-free.persianblog.ir/

روزهاتون همیشه آفتابی و عشقتون همیشه بارونی(زلال) باشه...
-------------------------------------------------------------

گفتگو با خدا

خواب دیدم .در خواب با خدا گفتگویی داشتم .


خدا گفت :


پس می خواهی با من گفتگو کنی؟


گفتم اگر وقت داشته باشید.


خدا لبخند زد.


وقت من ابدی است.


چه سوالاتی در ذهن داری که می خواهی از من بپرسی؟


چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟


خدا پاسخ داد:


این که آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند،


عجله دارند زودتر بزرگ شوند و بعد،


حسرت دوران کودکی را می خورند.


اینکه سلامتشان را صرف به دست آوردن پول می کنند ،


و بعد


پولشان را خرج حفظ سلامتی می کنند.


اینکه با نگرانی نسبت به آینده


، زمان حال را فراموش می کنند.


آنچنان که دیگر نه در حال زندگی می کنند ،


نه در آینده


این که چنان زندگی می کنند که گویی ، نخواهند مرد.


وآنچنان می میرند که گویی هرگز نبوده اند.


خداوند دستهای مرا در دست گرفت


و مدتی هر دو ساکت ماندیم.


بعد پرسیدم


به عنوان خالق انسانها


می خواهید آنها چه درسهایی از زندگی را یاد بگیرند ؟


خداوند با لبخند پاسخ داد :


یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود
کرد


اما می توان محبوب دیگران شد.


یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند


یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد.


بلکه کسی است که نیاز کمتری دارد.


یاد بگیرند که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق، در دل
کسانی که دوستشان داریم ایجاد کنیم،


ولی سالها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد.


با بخشیدن بخشش یاد بگیرند


یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقا دوست دارند.



اما بلد نیستند احساسشان را ابراز کنند یا نشان دهند.


یاد بگیرند که می شود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند،


اما آن را متفاوت ببینند.


یاد بگیرند که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند.


بلکه خودشان هم باید خود را ببخشند.


و یاد بگیرند که من اینجا هستم


همیشه...


"از کتاب گفتگو با خدا"
"ترجمه علی محب خسروی"

ریحانه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

نرگس و امیر عزیز یاد اوری همان روزهای آفتابی میتونه روزهای بارانی رو دوباره آفتابی کند.شما الگوی من هستید
مخصوصا از لحاظ رابطه عشقیتون..بخدا راست میگم
مواظب هم باشید

پریا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ق.ظ

خداوند باران را آفرید تا مایه رحمت باشد منتظر رحمت خدا باشید

سونیا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ق.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

میدونین چیه؟درسته که روزهای بارونی بده.ولی بعدش وقتی که دوباره افتابی شد یه رنگین کمون درست میشه.من که رنگین کمون بعد بارونو خیلی دوست دارم.اون لحظه ای که همدیگه رو می بخشیم.اون لحظه که می دونیم بدون اون یکی نمی تونیم زندگی کنیم. اون لحظه که دلهامون ازهر چی کینه هست پاک شده . همه بدی ها فراموش میشه.اون لحظه خیلی قشنگه.هر یه روز بارونی یه درس تو زندگیه.
ایشالا که همیشه افتابی باشین.
خیلی دوستتون دارم

مامان و مانی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ق.ظ http://kopolche.persianblog.ir

بدون این روزهای بارانی ... روزهای آفتابی معنا پیدا نمیکنه... ولی امیدوارم طوفانی نشه... و زود زود دوباره آفتابی آفتابی بشه...

محمد جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.mami23.persianblog.ir

این هم نمک زندگی.اگر اینها هم نباشه یکنواخت میشه.باید بارون بباره تا زمین حاصلخیز بشه و بهارتون سرسبز.

نازنین جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

گاهی روزای بارونی برای این هست که خدا رنگین کمون رو نشونمون بده......
در پناه خدای بزرگ....شاد باشید و سلامت...

سعیده جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام.خیلی نگران شدم.هر دوتون سلامتید؟اتفاقی افتاده؟ امید وارم هر مشکلی که هست به زودیه زود حل بشه.

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

وقتی اینهمه سال پدر مادر را ندیدین خوب انتظار این روزهای بارونی میره
آخه چطور دلت میاد پدری که اینهمه برات دل سوزونده را نری و نبینی
خوب یک سفر بور
اصلا به درک اگه نشه برگردی اونها مهم هستن
و توی زندگیت اهمیت واقعی پدر و مادرت را فراموش کردی
کاملا فراموش کردی

شیرین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام
من مدت هاست که مطالب خوبتونو می خونم ولی نمی دونم چرا هیچ وقت براتون کامنت نذاشتم. حالام به خاطر روزای بارونی نیومدم چون به قول قدیمیا: زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند.
من واقعا دلم میخواد یه عشق و دوست داشتن واقعی رو تجربه کنم و برا همیشه تو زندگیم موندگارش کنم چون پلوی بی مزه ی زندگی واقعا تو گلوم گیر میکنه بدون چاشنی دوست داشتن دیگه حتی نمی خوام یه لقمه اش رو فرو بدم.
دلتون دریایی و روحتون پر امید برا ما هم دعا کنید

ღ♥ღ دختر بارانی ღ♥ღ شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ق.ظ

رنگین کمان سهم کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران میمانند

ستاره شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

nargesamir.kashani@gmail.com آدرس ایمیل شماس؟؟؟!!

سلام

برای مدت کوتاهی بود. اما دیگه ازش استفاده نمیکنیم.

شمشاد یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ http://shemshadesabz.blogfa.com

سلام
زندگی همینه بقول معروف دعوا و بحث نمک زندگیه
توکل به خدا مشکلتون هم برطرف میشه. من مطمئن هستم اینقدر مشکلات دیگرون رو حل کردید که خدا خودش مشکل شما رو حل می کنه.
شاد و سلامت باشید

مروارید یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام به دو کبوتر عاشق .... از این روزهای باورنی زیاد توی زندگی همه پیش میاد ... پیشنهاد می کنم پیش یه مشاور برین و مسائلتون را به جای اینکه به کسی بگین وهر کسی یک نظری بده و بیشتر باعث روزهای بارونی بشه ..با مشاور در میان بزارین ..کاری که من همیشه می کنم و واقعا نتیجه بخش بوده....

آتریسا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://atrisa-love.persianblog.ir/

سلام
متاسفم که تو روزای بارونی رسیدم...
دفعه بعد که بیام میدونم که شادین..
ما هم فراز و نشیب داریم:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد