نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

مصاحبه با خودم

محل تولد: ایران، تهران
سن: سی و چند سال
وضعیت تاهل: متاهل
فرزند: ندارم
رضایت از زندگی خانوادگی: بسیار خوب
مدرک تحصیلی: دکترا
شغل: مهندس پروژه، شاخه طراحی سیستم
رضایت شغلی: خوب
محل اقامت: ایالات متحده
درآمد: در حد کافی
کیفیت زندگی اجتماعی: خوب
رضایت از زندگی: ؟

نظرات 23 + ارسال نظر
یونیکورن جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام .

برای هر دوتون سلامتی ، موفقیت و از همه مهم تر عاقبت به خیری آرزو دارم .

شاد و سلامت باشید .

سعید جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

آقا امیر دمت گرم خوشم میاد همیشه اونقد گرم با مخاطبین وبت صحبت میکنی یا متن مینویسی که من چند ساله تا میام تو شبکه اینترنت اولین سایتی که باز میکنم سایت توه امید وارم همیشه شاد و خندون باشی

حمید جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

رضایت از زندگی خانوادگی: بسیار خوب

همین برای همه چیز و همه کس و همه جا کفایت میکنه
من فکر میکنم ارزشمندترین گنجتان طرف مقابلتونه که هیچ چیز نمیتونه جاشو پر کنه
براتون بهترینها رو آرزو میکنم

ladan جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://ladan1363.persianblog.ir

bah bah amir aghaaa kheili etellaat dadi;)

محمد جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

من بیشتر داشته‌های شما رو ندارم ولی از زندگی رضایت دارم.نه به این خاطر که به همه خواسته‌هام رسیدم بلکه به این خاطر که زندگی رو با تلاش برای خوب دیدن ادامه میدم.گاهی البته نا‌امید هم میشم.

ندا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام من چندین سال که وب لاگتون رو می خونم و توی بحث هایی که در مورد ازدواج و رابطه موفق با دوستام میشه اکثر اوقات از زندگی شما به عنوان یه مثال موفق استفاده می کنم اما نمی دونم چرا تا به امروز براتون پیغامی نگذاشتم شاید دلیلش سرعت افتضاح نت ایرانه نمیدونم به هر حال براتون ارزوی موفقیت می کنم و ارزو می کنم که همه جوونای ایرانی طرز فکری مشابه شما پیدا کنن.

مریم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام به نرگس و امیر

من امروز از ساعت 8 صبح تا حالا دارم داستانتونو می خونم.
خیلی خیلی قشنگ بود و براتون از صمیم قلبم آرزوی روزهای پر از عشق و شادی و خیر و برکت دارم.
خوشحالم که آدمها و عشقهایی مثل شما پیدا میشه و ازتون میخوام دعا کنین نصیب منم بشه.
شاد باشید

شمشاد شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام
من همیشه زمانی که با همسرم بعد از یک قهر آشتی می کنم اگه بهم بگم رضایت مندی از زندگی میگم : عالی عالی عالی
می دونید چرا؟ چون دقیقا در همون زمان هستش که قدر چیزهایی که دارم رو حسابی درک می کنم اما چه کنم که حسابی فراموش کارم و این سیکل ادامه داره

سپیده شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.dardeshirin.blogfa.com

سوال آخر بی جواب موند .می تونم بپرسم چرا ؟
آقا امیر خیلی باید شاکر خداوند باشیااااا. حواست هست ؟

سلام سپیده خانم،

اگر جوابشو داشتم که این پست رو نمینوشتم. خداوند رو شاکر هستم، ولی این مشکل رو حل نمیکنه.

-امیر

یه کوچولو و آقاییش شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

این مصاحبه با کدوم از شماست؟..
به وبلاگ منم سری بزنین با خانه مادر بزرگ آپم

سایه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com

سلام
آخی چه عجب ؟
دلم ترکید
بد جوری به وب لاگتون عادت کردم
تو رو خدا زود به زود ابدیت کنید
مرسی
به نرگس جون سلام برسونید

ستاره یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ

ببخشید میشه آدرس ایمیلتون رو بدین؟

سلام

آدرس ایمیل هر دوی ما در ستون سمت راست وبلاگ هست.

-امیر

یونیکورن یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام مجدد .

من داستان شما رو خوندم . هر دو قسمتش رو . فوق العاده بود . مثل یه رمان جذاب و خوندنی . امیدوارم همیشه همین قدر خوشبخت باشید .

این روزها ما داریم ماه رمضان رو می گذرونیم . براتون دعا می کنم موقع افطار که همیشه شاد باشید .

شاد و سلامت باشید .

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

خوب مجموع جوابای بالای آخرین سوال ! یعنی اینکه رضایت از زندگی هم بسیار خوبه دیگه نه؟

البته اگه تعریف دیگه ای از زندگی نداشته باشیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ

baba aghaye doctor ;) baba eyalate mottahede ;) baba daraamad dar hadde kafi ;) baba mohandese poroje ;)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ

na vali hala az shookhi gozashte be nazaram rezayat az zendegi marboot be ine ke adam bedoone az zendegish chi mikhad. manzooram ine ke age adam hameye chizayi ro ke az nazare jame'e movafaghiat be hesab miad dahste bashe bazam baese ehsase rezayat nemishe. engar faghat ye seri naghshayi ke digaran barat tarif kardan ro bazi koni, vali khodeto erza nemikone. kheili pedarbozorgane shod vali hichvaght fekr kardi "khodet" az zendegi chi mikhay?

سعیده چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

lمصاحبه از نرگس جون؟؟؟؟؟؟لطفا!!
چرا نرگس جون باز کم سر میزنه به .

سونیا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

چرا اخریش ؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

این مشکل همه کسایی هست که مهاجر هستن (اغلب افراد )
اون علامت سوال به خاطر مهاجرتت هست
با افراد زیادس صحبت کردم کسایی که ۴۰-۵۰ ساله هستن
کسایی که شرکت زدن و خیلی پولدار شدن
کسایی که بالاترین مقامها را توی شرکتها دارن
این علامت سوال را خیلی ها دارن تقریبا همه افرا متفکر و مهاجری که من دیدم
با بالاتر رفتن سن علامت سواله هم بزرگتر میشه اکثرا میگن اینجا برای جوونی خوبه برای درس خوندن خوبه اما برای موندن و ژیر شدن خوب نیست
نمی دونم این مساله شخصیه ایشالا بهترین برای شما هم پیش بیاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

راستی بچه گمبلی گوگوری شما بابا بزرگ احتیاچ نداره ها
سی و چند سال و فرزند ندارم !!
حتما پنجاه سالتون که بشه بچه تازه ده سالشه طفلکی
نکنه خانوادگی دیر بچه دار میشین؟

نرگس چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام منم نرگسم تازه داستان زندگیتون خوندم و جالبیش اینه که بعضی اتفاقاتون کاملا شبشه ماست * اسم کسی که واقعا دوسش دارم یزدان*ما از هم خیلی دوریم و چندین سال دیگه باید صبر کنیم /خوش به حالتون اینجا هنوزم همه چی گنده /خوش به حالت نرگس که زود به امیررسیدی ناچاریم حداقلـ ـ۵ـ۶ سال دیگه صبرکنیم/آفرین خیلی خوب نوشتین حتی حاشیه هارو.خوشبخت باشین

مهدخت پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ http://me1.persianblog.ir/

سلام . خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم . دو روزه که دارم داستان عشقتونو می خونم و خیلی لذت بردم .
اینجا نوشتید که شغل شما مهندس پروژه ست . اگه زحمتی نیست یک کم در مورد کارتون برای من توضیح بدید . از لطفتون ممنونم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ق.ظ http://autoconversation.blogspot.com/

Just want to note that the following description of the diagnosis of problems the car is designed for the reader a good idea of how the internal combustion engine (compression stroke, exhaust stroke, lean mixture, rich mixture), and know the physics in secondary school.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد