نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

اولتیماتوم به نرگس

سلام

مدتیه که تو این وبلاگ منم شدم متکلم وحده و نرگس چیزی نمینویسه. راستش هدف من و نرگس از نوشتن این وبلاگ، همونطور که بارها هم ذکر کردیم، این بود که مثالی واقعی، با همه پستیها و بلندیهاش، رو در اختیار شما قرار بدیم. اینکه نرگس اینجا نمینویسه این هدف رو کمی کمرنگ کرده. آخه اینکه نشد، "عاشقانه های نرگس و امیر، روزنوشتها و دیدگاههای یک زوج ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق" اونوقت فقط آقاهه مینویسه!! این یعنی چی؟

اینکه نرگس تو وبلاگ بنویسه یه خوبیه دیگه هم داره. خوبیش اینه که بیشتر شما ترجیح میدید که طرف دیگه قضیه هم دیدگاههاشو بنویسه، مخصوصا برای خانمها، چون اون طرف دیگه هیچ چی نباشه همجنسشونه.  این که شد همون اولی؟ شد؟ نشد؟

دلیل دیگه هم اینکه من میدونم که بیشترتون نرگس رو بیشتر از من دوست دارید و عوض نوشته های نردی (Nerd) و گیکی (Geek) من، ترجیح میدید نرگس اینجا بنویسه. تو رو خدا احساس بدی نکنید، من دیگه عادت کردم به اینکه همه نرگسو بیشتر دوست داشته باشن. البته خداییش دوست داشتنی تر هم هست. از روز اول عروسی، فامیلهای عروس (که نرگس باشه!) گفتن گل سر سبد خانوادمونو سپردیم دستت، مواظبش باش. فامیلهای خودمونم میگفتن: باید حسابی مواظب این عروس باشی و هر کاری میتونی براش بکنی. هنوز هم ملت دست بردار نیستن و حرفهای مشابه نیستن، من خودمو گول میزنم و میگم همسر خوب انتخاب کردن هم هنریه که هر کسی نداره.

به هر حال، این پست رو نوشتم، تا به شیوه ای کاملا جدید از نرگس بخوام که تو این وبلاگ بنویسه. اینجا من رسما اعلام میکنم تا ۲۰ پست آینده، من چیزی نمینویسم مگر اینکه نرگس قبلش چیزی نوشته باشه.

شاد و سلامت باشید

-امیر

نظرات 20 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.pixtopix.blogsky.com/

*با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی دوست عزیز وبلاگ توپی داری

*شما با ثبت نام در لینک باکس ما میتوانید آمار خود رو چند برابر کنید

آموزش قرار گیری لینک باکس :

کد لینک باکس را در یک جای مناسب از قالب وبلاگتون قرار بدید که بهتر است در آخر قالب وبلاگتوون و قبل از تگ بادی قرار دهید

کد لینک باکس :

<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://justpersian.net/linkbox/13006" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="500" height="250"></iframe>
</div>
<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->

*بعد از قرار گیری لینک باکس در وبلاگ شما ارسال لینک کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار بگیردا

در ضمن از ثبت نام لینک هایی که باعث فیلتر شدن لینک باکس می شون معذوریم

منتظر حضور سبز شما هستم

با تشکر


محمد چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

سلام.
در این که شما سلیقه و انتخاب خوبی داشتین شک نکنید.
هیچ کس هم به دیگری برتری نداره بلکه شما همدیگر رو تکمیل می‌کنید.

امین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

نرگس جان ما منتظریم .
یه وقت ما رو توی غیبت کبری نذاری .


امیر جان چرا می خواهی خودتو گول وزنی ؟ همسر خوب انتخاب کردن هم هنریه که واقعا هر کسی نداره.( به جز من وتو - البته اگه به کسی نگی . بای )

ضمنا سلام ؛

یه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..من وبلاگتون رو خیلی دوست دارم..و شما رو لینک هم کردم..منم با همسرم همین مشکل رو دارم..اصلا نمیاد بنویسه..منم بعضی اوقات دلم میگیره..عجب ها..من که اگه ننویسم اونم میگه خوب ننویس!!به وبلاگ منم سری بزنین:)

باران پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

سلام
مدتهاست وبلاگتونو می خونم...این اواخر کم نوشتن نرگس خانم احساس می شد...امیدوارم اولتیماتوم موثر باشه!
:)

سایه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلام
به این می گن جذبه ی یه مرد
بارک الله
بابا دلمون تنگ شده
نرگس یه چیزی بنویس
اصلا شاید آقا امیر شما یه کاری کردید که دیگه نرگس نمی نویسه؟

فیروزه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام به زوج خوشبخت...خوب معلومه که شانس زیادی اوردین در انخاب همسر...امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون همینطور شانستون زیاد باشه...

عاطفه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

az in khosham miad ke shoma vagheyat raa ghabool mikoonid :)))

مریم بانو پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://frozen1blossom.com

سلام امیر خان و نرگس جون
من امروز باهاتون آشنا شدم.
از صبح نشستم وتمامی داستان زندگیتون رو خوندم.
خیلی جالب بود.امیداوارم همیشه خوش و سلامت در کناره هم باشین.
خیلی خوبه که سختی ها رو به خاطره هم تحمل کردین و فقط دوست داشتن بوده که این انرژی رو به شما داده.

باز هم میام

nona پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

salam azizaaan

hardoye shoma kheili azizo mehrabun hastid baraye man ke hich koodoom be digari bartari nadarin.be baghie kari nadaram

shoma joftetun baese eftekharin.va hardo dar be vujud oomadane in ertebate khub va asheghane yek naghsho dashtin zemne inke amir agha shoma az nazare ghalam besiaar jelo tar hastin albate inja baese narahaty nashe harchi bashe amir agha bishtar minevisan va ghalameshun besiar delneshine ke adam doos nadare neveshte tamum beshe.pass khaheshan narges jun shoma ham hatman maro ba neveshtehat khoshhal kon

گنجیشک پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://booser.blogfa.com

وای که چقدر قشنگه این عکس.
بعدش هم آره جان خودتان! شما مردها هر از گاهی اینجوری خودتون رو لوس نکنید که هیشکی منو دوس نداره که روزتان شب نمیشه! این پست درخواست جدی‌ای‌ست برای جلب‌محبت نرگش خانوم و لوس کردن خودتون، بیشتر از اینکه درخواست نوشتن ایشون باشه! ;)
بعدش هم خب کلا واضح و مبرهنه که خانوم‌ها دوست‌داشتنی ترن و اصلا نیازی به توضیح نداشت. از بدیهیاته این خب! D:

سلام گنجشک عزیز

لوس کردن سر جای خودش، ولی انصافا من قصدم این بود که نرگسو تشویق کنم که بنویسه، بقول معروف گفتیم از این نمد درخواست از نرگس یه کلاهی هم برای خودم ببافم.

موفق باشی و پر پر ( اولی ضمه داره، دومی فتحه. یه وقت رو جفتش فتحه نزاریا.)

ستاره جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام
شما هر دو برای دوستانتون عزیزین تازه یه کوچولو ..من امیر که داداشمه رو بیشتر دوست دارم چون با تمام مشغله کاری و درسی که داشت میومد و از خودشون بهمون یه اطلاعی میداد ما هم خیالمون راحت می شد که شاد و سالم هستن تازه اینم بگما نخاستم خواهر شوهر بازی در بیارمااااا(چشمک) هر دوتون رو دوست دارم .

سعید جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

امیر جون سلام چرا فکر میکنی مخاطبان وبت نرگسو بیشتر دوس دارن؟ من الان نمیدونم چند ساله اما اینو میدونم از وقتی تو پرشن بلاگ وبلاگ ساختی تا الان وبتو میخونم اونم بخاطر تو..از بحث مهندسی عشقت خیلی خوشم میاد تفسیر مطلبی چون عشق و محبت یه نگاه تازه ای به مخاطب میده که از تعریف عشق که همون دور شدن عقل و زیاد شدن احساساته دور میشه و منطق وارد عشق میشه که از نظر من خیلی موثره شاد و پیروز باشی
در ضمن میخوام تو پست بعدی با نرگس هر دو"با هم" بنویسیتا بعد مدتها یه حس ویژه ای رو القا کرده باشین که بعد از مدتها فکر میکنم لازمه
شاد و پیروز باشی ...

فــَرا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

تو وبلاگستان معمولاً وبلاگهای پیرامون همخانگی رو معمولاً خانومها مینویسن و شما (داداش امیر) یک استثنا هستید ، اما خوب ما دلمون برای نوشته های نرگس تنگ شده ، شاید هم داداش امیر شما باعث شدی نرگس یه کم تنبل بشه ... یک مدت شما ننویس تا نرگس بنویسه ...

سگ سیبیل شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.saghsibil.blogfa.com/

سلام
مرد مومن ! (یعنی، تو آمریکا هم مومن وجود داره؟ هاله نورت کو پس مومن؟!)
داشتم می گفتم
آقا میای یه سنگی میاندازی شالاپی تو چاه مردم (باور کن اصلا از کاربرد تعبیر "چاه مردم" منظور بدی نداشتم!) بعد میری نمیای؟
همون بحث "مزبور" رو میگم.
یه دونه کامنت تو این آدرس http://fantazieo.blogfa.com همین امروز صبح گذاشتم.
به نظرم اگر علاقه داشته باشی نظرم رو به طور کلی بخونی خوندنش بد نباشه.
دیدم زیاده و گرنه کپی پیست اش می کردم اینجا برات.
از نرگس خانوم هم به نمایندگی از طرف همه خوانندگان بخواید که بنویسه
(والا، ما چی کاره بیدیم!)

سلام

آقا ایمیل من بدستتون نرسید؟ (من به همون ایمیلی که تو وبلاگتون هست ایمیل زدم) بعدشم چشم نظرتون رو حتما میخونم. بعد هم منظورتون رو از سنگ انداختن و بعدش رفتن رو خیلی خوب نفهمیدم.

موفق باشید

-امیر

شمشاد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ق.ظ http://shemshadesabz.blogfa.com/

سلام
خیلی خوشحال می شم اگه نرگس خانم هم بنویسند این طوری بهتر و بیشتر می شه حرف زد
پایدار باشید

بیتا مامان کیان و کیارش شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

جالب بود نرگس جون راست میگه این آقا امیر بنده خدا خوب، پاشو پاشو تنبلی نکن بیا بنویس ببینیم چه خبره بابا

مریم دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.salysky.persianblog.ir

سلام اولین باره که میام اینجا قشنگه و خوب می نویسید باید ازش بخواید که بیشتر بیاد و بنویسه قربان شما

سلام
اتفاقا چند روزی بود که این موضوع به مغزم خطور کرده بود که چرا نرگس خانم افتخار نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باز دوباره دل هوسهای تازه تازه داره

سعید دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://f10.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم
نظرت را در مورد وبلاگ خودم بدونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد