نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

مرد و درد

سلام به همه دوستای خوب،

اول از همه یه خبر بدم که نرگس قراره از این به بعد بیشتر بنویسه.

با بچه های اینجا یه برنامه گذاشتیم که یکشنبه ها فوتبال بازی میکنیم. ماشااله بچه ها بیشترشون میان و چقدر هم خوب بازی میکنن. منم که سعی میکنم با سگ دو زدن کمبود تکنیک رو جبران کنم. دیروز بعد از کلی تلاش و کوشش و بعد از گذشته چند هفته که من حتی یک گل هم نزده بودم یه پاس طلایی دریافت کردم و تمام قدرت توپ رو شوت کردم. عجب شوتی، محکم و مستقیم، تنها اشکالش این بود که اگه دروازه قانونی هم بود تو گل نمیرفت. اما داستان به اینجا ختم نمیشه، شوت که زدم پام بدجوری پیچ خورد و چنان درد گرفت که امواتم رو یاد کردم. حدود ۱۵ دقیقه استراحت کردم و درد کمی کمتر شد و دوباره رفتم تو زمین و دروازه وایستادم. یعنی چی که مرد بخاطر درد از زمین بیاد بیرون. اصلا افت داره.

امروز از سر کار که اومدم احساس میکردم که پام کمی باد کرده. جورابمو که درآوردم دیدم ای وای، پام شده عین بادکنک. اینقدر باد کرده بود که برآمدگی قوزک پام دیگه دیده نمیشد. دور تا دور قوزک پام هم با رنگ زیبای بنفش رنگی تزیین شده بود. به دوستم دکتر م زنگ زدم و قرار شد برم خونش که یه نگاهی به پام بندازه. برای اینکه نرگس نفهمه، رفتم تو کوچه زنگ زدم و جورابمو دوباره پام کردم. وقتی از در اومدم تو، نرگس پرسید برای چی رفته بودی بیرون منم گفتم زنگ زدم حال دکتر م رو بپرسم که نرگس تا ته قضیه رو خوند و کلیه آبغوره گیری راه انداخت.

بیچاره دکتر م خودش اومد خونه که منو ببینه. خوشبختانه مسئله چندان جدی نیست و از شکستگی و کشیدگی تاندون خبری نیست و فقط ضرب دیده و استراحت لازم داره. از داروخونه هم کیسه آب گرم گرفتم و بستم به پام، فعلا اوضاع بد نیست. خنده دار اینه که فردا باید با کیسه آب گرم به پا باید برم سر کار. خدا رو شکر که وضع پام در حدیه که رانندگی میتونم بکنم.

شاد و سلامت باشید

-امیر

نظرات 14 + ارسال نظر
زیبا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://zibapourian.blogfa.com

مواظب باش داداش- و خوب استراحت کن تا خوب بشه چون اگه یه وقت بمونه ممکنه به مرور زمان دچار دردهای مزمن بشی-
خوش باشین

نرگس.ح دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام....ان شا الله که پات زودی خوب خو می شه
موفق باشید

محمد سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://mami23.persianblog.ir

سلام.
برای به دست آوردن سلامتی اون رو به خطر نندازین خوب.
البته هیجان فوتبال خیلی بالاست و لذتش.
سلامت باشید.

سگ سیبیل سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.saghsibil.blogfa.com/

دوست عزیز به نظرم میاد همه حرف هام رو بتونی تو کامنت های قبلیم در وبلاگ شب های لیمویی پیدا کنی
اگر نخوندی اونا رو توصیه می کنم حتما بخون
خیلی شفاف حرف هام رو زدم تو پست های قبلیشون
با این حال اگر دوست داری با هم در این مورد صحبت کنیم، تا حدی که مقدورات اجازه بده خوشحال میشم.
ضمنا خوش به حالتون که ایران نیستین

بیتا مامان کیان و کیارش سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

سلام به امیر و نرگس عزیز،‌ نرگس عزیزم روزت مبارک عزیزم، امیر آقا خدا بد نده

المیرا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://elmira1988.blogfa.com

سلام امیدوارم زود تر پاتون خوب بشه.

نرگس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
آخه وقتی بازی بلد نیستی مجبوری بری بازی کنی
امروز روز مادر و زن هست. روز زن رو به نرگس خانم تبریک میگم. نرگس جان اصلا غصه این مردارو نخور بکشیشون کار خودشنو میکنن.مثل همسر بنده که که بخاطر بازی هندبال الان ۱۰ روز هست که خونه هست و من مثل خانم خوب ظهرا از سر کار میام نهار هسرم رو میدم میرم سر کار.ولی با تمام شیطنتاش دوسش دارم .
برای عاشق شدن هیچ هنری لازم نیست ُ ولی برای عشق ورزیدن هیچ هنری کافی نیست

فــَرا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ق.ظ

ای بابا بازم پات ...

امین سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ق.ظ

چه بد .امیر خان یه کم مواظب خودت باش ! چرا کاری می کنی که نرگس جان ما ناراحت بشه . در هر صورت آرزو می کنم پاهات زودتر خوب بشن .
ضمنا دیگه واقعا مردونگی مرده و بجاش - زن ذلیلی - امده ما که مجردیم ولی افسوس برای بقیه ها .....

از قرار مثل اینکه ما هم تونستیم رکورد بشکنیم و برای اولین نفر نظر بزاریم
ضمنا سلام

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
راستی توجه کردید که شما یکی از اون کسهایی هستید که توی ورزش حادثه آفرین هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انشالله که زودتر خوب بشید
زرده تخم مرغ با نخود یادتون نره
درپناه حق

فیروزه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام به زوج خوشبخت...خدا بد نده انشاالله که به زودی زود خوب میشین...همیشه سالم و شاد باشین

nona سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

salam khoda bad nade agha amir

مریم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://oghianou3.co.cc

سلام
ها ها ها
چه با مزه

ستاره چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام
حالتون خوبه؟
ببین داداش امیر با وجود اینکه خیلی دوستون دارم و براتون ارزش زیادی قائلم اما خیلی پسر بدی شدی نرگس گناه داره مواظب خودت باش اون که یه امیر فوتبالیست بیشتر نداره برو فقط بازی رو نگاه کن ورزش صبحگاهی بهتره ها حتما که نباید فوتبال بازی کنی با امید سلامت و شادکامی برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد