نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

جام ملتهای اروپا

سلام به همه دوستان عزیز،

مسابقات جام ملتهای اروپا بزودی شروع میشه. من کُد یه برنامه رو پیدا کردم که به کمک اون افراد میتونن بصورت آن لاین با هم مسابقه بدن که چه کسی بهتر میتونه نتایج مسابقات رو پیش بینی کنه. اون کد رو کمی تغییر دادم و در آدرس زیر قرار دادم:

http://nargeslove.com/Euro2008

راستش اولش جایزه تعیین کرده بودم و میخواستم از جیب مبارک مجموعا ۵۰ دلار به سه نفر اول جایزه بدم ولی فکر میکنم این مسئله نه تنها سبب تشویق کسی نشد، بلکه همه فکر کردند که لابد این هم یکی از اون سایتهای تبلیغاتی و بدون پایه و اساسه. به همین دلیل جایزه رو برداشتم و خلاصه اینکه جایزه ای در کار نیست.

موفق باشید

امیر کاشانی

نظرات 7 + ارسال نظر
صبور سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام ... یادتونه یه وبلاگ درست کرده بودین که دوستان متاهل توش مینوشتن ؟ یادتون اومد ؟ آهان باریکلا :) ... هرچی تو صفحه گشتم لینکش رو نیافتم ... آدرسش رو میدهید آیا ؟ :)
ممنون میشم

سالی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

سلااااااااام
موفق باشید
بیشتر آپ کنید!!!!!
خواهش میکنم عکستون رو بذارین
اون عکسی که بالا سمت راسته،خودتونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اره،خیلی به هم میایین.
هر دوتون رو دوست دارم.

نرگس.ح چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ق.ظ

نرگس جان میشه ایمیلمو بخونی و راهنماییم کنی؟

۱۲ شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://http://golhaeman.blogfa.com/

سلام شاد وشاد باشید عزیزان به ماسر می زنیدقبلا خبربدین قربونی آماده کنم

روح اله یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام.
من منتظر جوابتون هستم هنوووووووووووووووز.

خوشحال باشید.

سایه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلام
خوبید
نمی دونم ولی احساس می کنم دیگه وب لاگتون جذابیت قبلا رو نداره
همیشه منتظر خبر های جدید و بکر بودم
ولی ........
شاید من اشتباه می کنم
ر

فرا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ق.ظ

فوتبال دوست ندارم تو عمرم فقط یک بار بطور کامل فوتبال تماشا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد