نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خداحافظ مدرسه

سلام،

این روزها کمی گیجم. هنوز هم باورم نمیشه که دیگه درس و مدرسه تموم شد. وقتی استادهای کمیته دکترام از اطاق اومدن بیرون و بهم دست دادن و تبریک گفتن، هنوز باورم نشده بود. اما چند روز پیش که برای اولین بار لباس فارغ التحصیلی تنم کردم و کلاه مربع شکل سرم گذاشتم، کم کم باورم شد که مدرسه تموم شد.

دانشجوهای دکترا رو (یعنی اونهایی که مدرک دکترا میگرفتن رو) کنار اساتید نشوندن. دانشجوهای فوق لیسانس و لیسانس رو قسمت وسط و مهمونها هم در طرفین. من آخرین کسی بودم که اسممو خوندن. با رییس دانشکده دست دادم و اونهم لوح رو بهم داد ( البته اون لوح الکیه و اصلشو بعدا برامون پست میکنن)، بیشتر از اونی که خوشحال باشم گیج بودم. طوری گیج بودم که عوض اینکه برگردم و برم سر جام بشینم به سمت قسمتی که دانشجوها نسشته بودن رفتم و وقتی دیدم همه صندلیها پره بیشتر گیج شدم.

یادش بخیر چند سال میگفتم که کاش کمتر درس داشتم و میتونستم فلان کار و بهمان کار را بکنم و الان که اون بار از رو دوشم برداشته شده، انگار تموم اون نقشه ها هم بخار شده رفته هوا.

شاد و سربلند باشید

نظرات 20 + ارسال نظر
فرا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

خیلی مبارک باشه ... اگر عکسی از خودت میذاشتی خیلی خوب بود ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
من دو سه روزه وبلاگتون رو دیدم.
خیلی لذت بردم تا الان و امیدوارم همینجوری پیش برید.
بیشتر مزاحمتون میشم.

فعلا یه سر به وبلاگم بزنید.
لطفا

سالی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ق.ظ

سلام
من چند روزیه که از طریق سرچ کردن با شما اشنا شدم
خاطراتتون رو هم خوندم
خیلی خوشم اومد از عشق پاکتون و اینکه هنوز و با این همه گرفتاری هنوز عاشق هم هستین
دعا میکنم همیشه سرسبز و عاشق باشین
اگه میشه عکستون رو بزارین چون احساس میکنم خیلی به شما نزدیکم در حالی که تو اماراتم! و دوست دارم ببینمتون
امیدوارم عاشق ،سالم ،به یاد خدا و پایدار باشین
زیاد حرف زدم!!!
موفق باشین

سالی

سالی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ

راستی یادم رفت که فارغ التحصیلیتون رو بهتون تبریک بگم
آقای دکتر!
امیدوارم یه کوچولوی ناناز هم این عشق رو کامل کنه!!!!

افق سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

تبریک می گم... اما خلیل دیر آپ می کنید...

مینو سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ق.ظ

تبریک تبریک تبریک
به نرگس جون سلام برسونید
خوش به حال هردوتون که اینقد بهم میآید
پر تلاش
پر امید
با انگیزه
شاد
زندگی من خیلی مذخرفه شوهرم درس میخونه و کار میکنه منم کارشناسیم تموم شده و کار می کنم
میخوام درس بخونم اما اون اصلا تو کارا کمکم نمی کنه
آخه خونواده اون مرد سالارن
اولا خودش اینجوری نبود می گفت کمکم میکنه اما چون کاری بلد نیست نمیتونه دیگه!!!
اصلا تربیت خونوادشو نمی پسندم البته اون کمی با اونا متفاوته اونم شانس آوردم که زود ازدواج کرد و زیاد تو اون خونه نموند وگرنه بد بخت تر بودم
برام دعا کنید
یه سره تو خونه دعوا داریم

نوشین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ

خیلی مبارک باشه انشاا... موفقیتهای بعدی

محمد سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://mami23.persianblog.ir

تبریک

ملیحه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
ما یه استادی داریم که می گه هنوز شبا خواب امتحان می بینه که به جلسه امتحان نمی رسه و از این حرفا. می گه هی به خودم می گم پسر تو دیگه دکتر شدی، دیگه امتحان نداری. ولی بازم بعضی شبا خواب امتحان می بینم.
سلامت و کامیاب باشید.

๑۩۩๑ مریم ๑۩۩๑ چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://maryamo.blogfa.com/

سلام
تبریک می گم .
خوش به حالتون تموم کردید
ما تازه شروع کردیم .
خدانگهدار .

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

مبارک باشه بسلامتی

دلارام چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://dellarramm.blogfa.com/

سلام

تبریک میگم!
خوش به حالت که تموم کردی... من تازه اول راهم تازه برای آخر سال هم یه وایوا داریم که ببینن مینتونیم ادامه بدیم یا نه!! همه میگن که خیلی سخته!

فیروزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام به زوج خوشبخت...بازم بهتون تبریک میگم اقای دکتر و ارزو میکنم روز به روز خوشبختتر بشید

farzane چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

tabrik migam...

دنیا/ تاج خورشید چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.tajekhorshid.persianblog.ir

سلام. خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی ۲ خط آخر پستتون رو خوندم یاد این جمله افتادم:
زمانی که کنار رودخانه بودم نگاهم به قله بود
.
.
.
.
.
.
.
.

به قله کوه که رسیدم سراپا محو تماشای رود شدم.

پرنسس جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://heartthrob.blogfa.com

وای منم از الان همش دارم نقشه می چینم که کی پس این لیسانس زپرتی مون رو من خواهم گرفت تا بتونم برای بعدش تصمیمات بهتری بگیرم. راستش رو بخوای از مسیر رفت و آمدش بیشتر از درس خوندن ها خسته شدم. هوممم ... نه به نظر من که خوب شد شما هم فارغ التحصیل شدید :پی
راستی .. یه چیزی ... چند تا سوال پرسیدم. خیلی ها جواب دادن و بهمون واسه بهتر شناختن همدیگه کمک کردن. میشه هم نرگس جون و هم شما امیر آقا به این سوال ها جواب بدید؟ به این دلیل میگم شماها چون فکر می کنم به عنوان زوجی موفق - حداقل! - توی دنیای وبلاگ نویس ها شناخته شدید ...
هی راستی ... بازم مبارک باشه فارغ التحصیلی تون ... (گل)

دختربابا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

عالی بودخسته نباشید

zahra یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ

moafagh shad sar boland bashed. mobaraketoon bashe

حسین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.melmedas4u.blogfa.com/

سلام
عالی...........منتظرت هستم

روح اله دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ http://mardebidel.blogfa.com

سلام
با توجه به آیه هایی که توی قرآن در مورد مشروب نخوردن و رعایت حجاب هست .چطور با این مسایل برخورد می کنید. اگه به قرآن مقید نیستید که اصلا بحث منتفیه.
این موردا بخصوص اولی خیلی واسم مهم شده.
شما بالاخره دنیا دیده ترید .البته اگه دوست ندارید میتونید جواب ندید و یا به neydarneyestan@yahoo.com بهم بگید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد