نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

لاس وگاس

سلام

امسال برای دومین بار با نرگس رفتیم لاس وگاس و خیلی خوش گذشت. بعد از یکسال کار و درس برای نرگس و من، یه مسافرت اینطوری خیلی لازم بود. تا دلتون بخواد همه جا ایرانی پر بود. یعنی هر سال همینطوره. شاید یکی از دلایلش کنسرتهای ایرانیه که هر ساله در این زمان برگزار میشه و از طرف دیگه این کنسرتها بهانه ای میشه که ایرانیهای نقاط مختلف آمریکا همدیگرو ببینن. حداقل برای نرگس و من که اینطور بود. نه تنها کلی از دوستهای قدیمی رو دیدیم، یکسری از دوستان وبلاگی رو هم دیدیم.

منکه از یکی دو ماه پیش از مسافرتمون هر روز اینترنتو چک میکردم ببینم قیمتها چه جوریه و بالاخره موفق شدم در هتل (MGM Grand) یه اطاق به نصف قیمت رزرو کنم. این هتل با بیش 6700 اطاق ظاهرا یکی از بزرگترین هتلهای دنیاست. طبقه همکف اکثر هتلها در لاس وگاس قمار خونه ها و مغازه های مختلف قرار دارند. بقول دوستم هر جور که شده باید پولتو ازت بگیرن. حالا میخواد از طریق قمار باشه، از طریق خرید باشه و یا از طریق شوهای جواجور. از شوهای کاملا بدور از شئونات اسلامی گرفته تا شوهای کمدی و کنسرتها.

هتل ما یه جفت شیر داشت توی یه قفس که دوتادورش شیشه بود. یکی میرفت توی قفس با یه مقدار گوشت چرخ کرده، این گوشتها رو تیکه میکند و پرت میکرد به شیشه قفس و شیره میومد از رو شیشه قفس میخوردشون. فکرشو بکنین یه شیر با دهن باز در فاصله 20 سانتی متری شما باشه.

 از همه بیشتر اسلات ماشینها به چشم میخورن. از یک سنتی داره تا 100 دلاری. میتونی یه دلار بندازی و یهو پولدار شی، ولی شانسش چقدره خدا میدونه. تو این دستگاهها قبلا فقط میتونستی توکن بریزی، سکه هایی که خود کازینو به ادم میده، ولی الان همشون الکترونیکی شده، یه کارت بهت میدن مثل کارت اعتباری و بجای پول از اون کارت استفاده میکنید تا احساس نکنی که چقدر پول از جیبت رفته. خلاصه اینکه همه شرایط برای راحتتر خالی کردن جیب شما فراهمه.

یکی از برنامه های دیگه هم شو (O) بود. این شو شامل قسمتهای مختلف آکروباتیک، رقص و سایر قسمتهای جالب و متنوع بود.

خیلی از حرکتها داخل آب انجام میشد. یه استخر بود که سطوح مختلفش بالا و پایین میرفتند. یعنی یه لحظه استخر بود و از ارتفاع زیاد توش شیرجه میزدند، لحظه بعد تبدیل میشد به صحن اجرای تئاتر، و لحظه بعد یه قسمتش استخر بود و یه قسمتش صحن نمایش. از همه جالبتر این بود که کسایی که شیرجه میزدن خدا میدونه کجا میرفتن چون ما که ندیدیم کسی از آب بیرون بیاد. 

منی که اصلا اهل کنسرت نیستم به اصرار بچه ها باهاشون رفتم کنسرت. کنسرتها معمولا برای من جذابیت چندانی نداره و من بیشتر از همراهی و شادی نرگس لذت میبرم تا از کنسرت. ولی در کمال تعجب از برنامه کامران و هومن خیلی خوشم اومد. خیلی شاد و باهال بودن و همه رو به وجد آوردن. شعرهاشون هم خیلی قشنگ بود (البته نه همشون) و خیلی با احساس میخوندن. از شعر "فدای سرت" خیلی خوشم اومد. خلاصه این شعر این بود که حالا که منو تنها گذاشتی نگرانم نباش. بر عکس بعضی از شعرهایی که در اون طرف عشق قبلیشو مستقیما نفرین میکنند و از جملاتی نظیر "امیدوارم بری زیر گِل" ، " برو به درک" و "حیف آتیش جهنم که تو رو بسوزونه" استفاده میکنند.

یه روز هم رفتیم یه کبابخانه برزیلی پامپاس. آقا تا وقتی که شکمت جا داشته باشه برات کباب میارن. سیخهای بزرگ با تکه های بزرگ کباب شده که از روش میبرن و میزارن تو بشقابت. من و دوستم اینقدر کباب خوردیم که دیگه نفس نمیتونستیم بکشیم.

خلاصه بعد از سه روز سیاحت دوستهای وبلاگیمونو دیدیم و ساعت 11 شب را افتادیم به سمت لس آنجلس.

بقیه در قسمت دوم.

نظرات 21 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.mafiri.blogsky.com

سلام خوش گذشته حتما لاس وگاس



سلام حتما عضو بشوید دامین رایگان(وبازدید بیشتر سایتتون و قرعه کشی هر ماه )
http://www.dir-link.com/page.php?id=reg&parent=mafiri

الهه(عاشقانه های من برای همسرم) سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.peivande26.blogfa.com

سلام نرگس و امیر
احوال شما؟
امیدوارم همیشه همین طور شاد و سرحال باشید و ایام به کامتون باشه

روزانه های ما چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://http://yekgolenaz.blogfa.com/

خوشحالم که خوش گذشته.

نرگس چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ http://mo1ho2.blogfa .com

سلام نرگس و امیر عزیز

از اینکه تعطیلات خوبی داشتید خوشحالم

امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید

چند وقتی بود ازتون خبری نداشتم منم سرم حسابی شلوغ

کار بود براتون آرزوی روزای قشنگ تر و عاشقانه تر رو دارم

موفق باشید

قاصدک چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ق.ظ http://eshgheasemanieman.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم که نرگس خانوم برا همیشه باهاتونه از صمیم قلب براتون ارزوی خوشبختی می کنم

گلی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام امیرخان،باحال درسته نه باهال!

فیروزه چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام...همیشه شاد باشید.براتون ارزوی خوشبختی بیشترتر میکنم

مستانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام به خونواده دو نفری تون
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید و لحظاتتون سر شار از لذت

شیدا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ق.ظ

امیر خان این جملتون که گفتید از شادی نرگس شاد می شید،مثل حرف مامان بابا ها بود.جالب بود.

بیتا مامان کیان و کیارش پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ

امیر و نرگس عزیز خوشحالم که بهتون خوش گذشته، سال نو میلادی رو بهتون تبریک میگم، موفق باشید

فرزانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام نرگس و امیر عزیز
فقط میتونم بگم خو ش به حالتون و خداروشکر که بهتون خوش گذشته

سونیا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

منو پیمانو ندیدین؟؟؟
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
سال نوتونم مبارک عزیز دلم

سارا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام نرگس و امیر جان
سال نوتون مبارک خوشحالم که بهتون خوش گذشته واقعاْ اگه این تعطیلات نبود به چه امیدی کار می کردیم؟

سونیا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

راستی امیر جون و نرگش جون من وقتی وبلاگتون رو باز میکنم بالاش سفیده بعد که میام پائین نوشتتون معلوم میشه نمیدونم چرا
راستی تو کامنت قبلیم یادم رفت ننوشتم کباب نوش جونت امیر جون

سونیا شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

من که شمارتونو نداشتم که امیر جون چه جوری زنگ میزدم؟؟ :(
شما مردا هم فقط میخواین ما رو اذیت کنیناااا
مساله یه مقدار جالب بشه یعنی چی؟ :) اصلا هم جالب نمیشد اونوقت نرگس جونم از من میرنجید
من به خدا کلی یاهومو چک کردم ولی افلاینی ندیدم :(
خیلی هم دلم میخواست یا تو لس انجلس یا تو وگاس ببینمتون
مخصوصا نرگش جونمو
حالا ایشالا واسه یه فرصت دیگه :)
خب دیگه بعدا مفصل میگم بهتون
خیلی دوستون دارم :* به امید دیدار

بهاره یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ق.ظ

سلام عزیزان
امیدوارم حالتون خوب باشه
من دلم میخواد باهاتون درد دل کنم و ازتون به عنوان یه زوج عاشق و موفق راهنمایی بخوام و بخوام که بهم کمک کنید
میتونم؟

بهاره یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ق.ظ

دوباره سلام
آخه یادم رفت بگم اگه میتونم لطفاْ‌بگید چه جوری میتونم باهاتون صحبت کنم

سپیده یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://dardeshirin.blogfa.com

خوب می بینم که حسابی داره بهتون خوش می گذره. ان شاء الله همیشه خوش باشید. من تا چند سال پیش اصلاْ دوست نداشتم برای زندگی خارج از کشور بروم فقط سفر و تفریح و ... ولی الآن واقعاْ با این مسائلی که تازگی ها برای ایران پیش اومده اصلاْ دوست ندارم اینجا زندگی کنم خسته شدم .

سونیا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://sploveforever.persianblog.ir

چه جوری ۳۶۰ درجه میچرخید؟؟؟؟؟؟؟اخی من اصلا به فکرم نرسید که ایمیلمو چک کنم :(
خیلی حیف شد :(
به نرگس جونم هم سلام برسونین

سعید شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام نرگس وامیر حدود ۲ سال قبل داستانتونو تو اینترنت خوندم خیلی خوشم اومد امیدوارم این عشق ومحبت همیشه بینتون باقی بمونه راستی ما چون مثل شما مایه دار نیستسم تعطیلات با بچه ها رفتیم جاجرود

مسلم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

امیدوارم همیشه اشقانه زندگی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد