نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

گل نرگس و شور

سلام

چند وقت پیش با نرگس رفتیم Home Depot (یه مغازه خیلی گنده که ابراز و گل و گیاه میفروشه). نرگس چند تا پیاز گل نرگس خرید و ما اونها رو کاشتیم تو گلدون و در ظرف چند هفته اینی که این زیر میبینین شد. لابد مبپرسین که چرا اینطوری شدن؟ جوابش علاقه شدید به نوره. شنیده بودیم گیاهان به سمت نور متمایل میشن اما این گلهای نرگس ما مثل اینکه علاقه شون به نور یه مقدار از حد معمول بیشتره. از همه اینها مهمتر اینکه هال خونمون پره از عطر نرگس.

 

 قضیه شور هم بعد از یکی دو هفته بالاخره انجام شد. تا یه ماه دیگه خبرشو بهتون میدیم که خوب شده یا نه.

 

شاد و سلامت باشید

-امیر

 

نظرات 19 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.sekte97.blogfa.com

سلام امیر جان
خوبی
من حسینم. وبلاگ برای مریم رو داشتم
من لینک میدم تو هم لطف کن ولینک بده
ممنون میشم
وبلاگتم فوق الآده هستش
فعلا

زهرا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.cheragah.com

سلام
آقای امیر و نرگس عزیزم
ماجرای عشق شما رو دیشب تا ساعت ۲ و امروز که خونه بودم از ۹ صبح تا الآن خوندم.
خیلی زیبا بود.خوشخالم که بعد از سختی های زیاد به هم رسیدید.
من چون زیاد وقت نمی کنم نت بیام (همسران) رو به nargesblog@hotmail.com براتون فرستادم.
چند تا سوال دارم که اگه دوست داشتید جواب بدید.
الآن شما ایران نیستید؟حدودا میشه بگید چند سالتونه؟
من زهرا دانشجوی گرافیک هستم و ۲۰ سالمه و با جعفر نامزد هستیم و به زودی قراره محرم بشیم.خودم وبلاگی ندارم اما جعفر و دوستاش www.cheragah.com رو دارند
از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم و از صمیم دل خوشحالم که عشقتون به سرانجام رسید.

بهترین ها رو براون آرزو میکنم

یه خانم خوب سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ق.ظ http://zendegimoshtarek.blogfa.com

سلام
نرگس جاش کنار پنجره اس بیچاره ها چه زجری کشیدند
منم خیلی وقته که میخوام شور بندازم اگه شور شما خوب از آب در اومد به من هم بگید و روش کاملش رو برام توضیح بدید لطفا
پایدار باشید

به روی چشم.

ساقی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

از همین الان که معلومه خیلی خوب شده من که کلی دهنم آب افتاد

ندا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ق.ظ http://ghazalism.blogfa.com

سلام
ببینم امیر خان نرگس شما خوشبو تره یا نرگس گلدونتون؟؟ ظاهر این شور که خیلی خوشمزه به نظر میاد...
موفق باشید

بوی نرگس خودم از بوی یه دشت گل نرگس هم خوشبوتره. (عجب جمله ای شد).

فــَرا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ق.ظ

ظاهر شورتون که خیلی خوب شده ... حالا امیدوارم بعد از یک ماه مزه اش هم خوب بشه .. برای گلهای نرگس هم مهم همون عطرشه گردنشون هم باید آتل ببنید انگار از دست رفتن طلفکیها :) ......

سلام خانم فرا،

همونطور که فرمودید آتل بستم و گذاشتمشون کنار پنجره.

ممنون از راهنماییتون.

فــَرا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ق.ظ

یادم رفتم بگم خیلی هم با سلیقه خرد شده بودن محتویات شور ... در ضمن مثل اینکه اول شدم .. البته بعد از تأییدات شما معلوم میشه :)

فــَرا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ق.ظ

دیگه عرضی نیست ... زَت زیاد

فــَرا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ق.ظ

یه جمله کلیشه ای بگم : اگر تونستید به من سر بزنید ...

مینا سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ق.ظ

ببخشید که می خوام از شوری که درست کردید یه زره ایراد بگیرم
۱-اگر توش سرکه ریختید که دیگه شوری نیست بلکه ترشی
شده

۲-اگر هم آب نمک جوشیده ریختید - خیلی زیاد ریختید اگر لایه لایه از سبزی میریختید و تا لبه ظرف رو از مواد پر می کردید و بعد آب نمک رو میریختید اونوقت دیگه سبزی ها بالاش جمع نمی شد و مزه اونها به همه جاش می رسید
راستی ما یه مدل شوری درست می کنیم که اگه دوست داشتید می تونید امتحانش کنید
موادش همن هاست فقط به جای آب نمک معمولی توش آب گوجه فرنگی رنده شده می ریزن که حالا با پیشرفت تکنولوژی از رب هم میشه استفاده کرد.
خیلی خوشمزه میشه
اگه درست کردی خبر اون رو هم بده

سلام خانم مینا،

در مورد سبزی حق با شماست باید سبزیها رو لایه لایه میریختم. اینم تجربه ای شد برای ما.

اما در مورد سرکه من فقط یه لیوان سرکه ریختم و ظرفشم نسبتا بزرگه. اما چون از سرکه قرمز استفاده کردم اینطوری نشون میده.

موفق باشید

-امیر

آلیس سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.littlemermaid.blogfa.com

سلام..
گل نرگس جالبی ..چه باحال ..ولی خیلی نازه..
قیافه شورتون این طور نشون میده که چی؟؟!!
خیلی خوشمزست..مخصوصا من فقط از شور فقط هویج میخورم..(:
خب دیگه فعلا

فیروزه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام...میخواستم بگم وجود نرگس جون خودش از یک دنیا گل نرگس خوشبوتره...من که دوستشم زندگیمو خوشبو کرده...دیگه چه برسه به خونه خودش...با ارزوی خوشبختی بیشتر...موفق باشید

المیرا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام سرنوشت خیلی جالبی دارید /یه سوال دارم اگه دوست داشتید جواب بدید اونجا بهتون سخت نمی گذره؟

سلام خانم المیرا،

زندگی همه پر از سختی و خوشیه و خیلی از اوقات این ما هستیم که تعیین میکنیم چقدر سختی تو زندگیمون باشه و چقدر خوشی و گاهی اوقات هم جبر زمانه اونها رو رقم میزنه.

در جواب سئوالتون باید بگم که اینجا بما سخت نمیگذره ولی اینطور هم نیست که هیچ مشکلی نباشه. نرگس و من هر دو مجبوریم سخت کار کنیم و درس بخونیم تا آینده بهتری داشته باشیم. بعبارت دیگه اینجا شرایطتمون خوبه ولی باید دائما براش بجنگی.

موفق باشید

حسین چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ق.ظ http://sekte97.blogfa.com

سلام امیر جون
خوش به حالت حداقل تو یه دل خوشی داری
ما که هیچی نداریم چی
هیچکس منو دوست نداره

زهرا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام
نرگس جان خیلی با سلیقه و زیبا موادشورتون رو خرد کردید.
ترشی آلبالو و لبو هم خیلی خوشمزه میشه.
آلبالو ها رو با هسته داخل سرکه و کمی نمک بریزید و لبو رو هم بپزید تا جایی که تقریبا همه ی آب داخل ظرف رو بکشه و بعد از پوست کندن با قالب های کوچک به قطعات کوچک تقسیمشون کنید و اونها رو هم داخل سرکه بریزید.

البته نمیدونم توی این فصل اونجا میتونید آلبالو یا لبو پیدا کنید یا نه اگه نتونستید پیدا کنید بگید براتون درست کنم و بفرستم

امیر چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ http://nargeslove.blogsky.com

Dear Unknown,

Apparently you know Narges and me, I got what you meant in your first comment and I just pretended that I didn't. If you know us, please send me an email and tell me who you are.

thanks

-amir

ساینا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://saina-sam.blogfa.com

سلام آقای امیر کاشانی
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید و ممنون برای صحبتهای خوبتون
راستش این مدت حوصله اینترنت رو نداشتم که برم و اون لینکی رو که داده بودید بخونم ولی خوب اون قسمتهایی رو که از اون مقاله جدا کرده بودید، خوندم، راستش این چیزا بار ها و بارها به ذهن خودم رسیده، اصلا گذاشتن اون پست که خارج از روند وبلاگم بود هم به همین خاطر بود که به شدت ذهنم رو مشغول خودش کرده و حتی بارها و باهار با سام در این مورد صحبت کردیم
الان من میتونم یه ساعت در این مورد و نظارت شخصی خودم واستون بنویسم ولی نه من حال تایپ کردن دارم و نه شما حوصله خوندن
من اونا رو به صورت یه سری مشکلات دسته بندی کرده بودم و نگفتم که در همه موارد این اتفاقات میفته ولی چیزایی که نوشتم کاملا طبیعیه که تو این جور روابط وجود داشته باشه و اگه دقت کرده باشید من ایونا رو راجع به کسایی که از لاو یک سرگرمی ساختن و هر روز با یکی هستن ننوشتم
بهرحال مرسی برای راهنماییهاتون حتما اون لینک رو میبینم و میخونم
..............................
وقتی اومدم اینجا به چشمم اشنا اومد قسمت معرفی رو که دیدم، یادم اومد من ماهها پیش اومدم اینجا و البته ماجرای اشناییتون رو هم خونده بودم
................................
راستی راجع به مشکلاتمون، خیلی از اونا بیشتر از اینکه مشکل باشن، شوخی، لجبازی و بچه بازین که ازشون گاها لذت میبریم
خوب این لجبازیها هم برای همین دوران قبل از ازدواج دیگه
بعدش دیگه تو زندگی مشترک اینا بی معنی میشن و جذابیتشون رو از دست میدن
...........................
موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ

I emailed you:)

رویا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://ahoyekheyal.persianblog.ir

سلام بر زوج جوان و فعال ما
بوی گل نرگستون تو خونه ما هم پیچید. وایی چه بامزه اس شکلش .
ظاهر شورتون که آب دهن راه اندازه .ایشاله میرسه مزشم آب دهن خودتون و مهموناتون رو راه میندازه.
نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد