نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

واشینگتن دی سی

سلام به دوستان خوب

 

..

 

الان که دارم اینها رو مینویسم روز آخر تعطیلاته و از فردا دوباره کار شروع میشه. یاد احساس غمی میفتم که عصر سیزده بدر تمام وجود آدمو در بر میگیره. خدا رو شکر تعطیلات خیلی خوبی بود و حسابی استراحت کردیم. از همه بهتر این بود که با نرگس دو نفری رفتیم واشینگتن دی سی. این مسافرت با همه مسافرتهای دیگه که با هم رفته بودیم یه فرق اساسی داشت و اون این بود که توی این مسافرت فقط من بودم و نرگس. تو اکثر مسافرتها یا با دوستهامون میریم، یا اینکه میریم تا دوستهامونو ببینیم. خلاصه اینکه وقتمون با دوستهامون میگذره. اما این مسافرت فقط نرگس بود و من.

 

..

 

برای ماشین طبق معمول ارزونترین ماشین رو انتخاب کردم و از شانس من ماشین تو اون کلاس نداشتن و مجبور شدن یه ماشین بهتر به همون قیمت بهم بدن به همون قیمت ارزون (اکونومی). یه گالانت 2007، 6 سیلندر با حجم موتور 3.6 لیتر. ماشین تقریبا نو بود و فقط 900 مایل راه رفته بود. هتل هم یه هتل خیلی خوب و شیک بود که من نمیدونم چرا قیمتش تو اینترنت اینقدر ارزون بود.

هر روز با نرگس راه میفتادیم و جاهای مختلف شهر رو میدیدیم. واشینگتن دی سی یه قسمت داره به نام جرج تاون که خیلی زیباست و آدمو یاد تهران میندازه. یه خیابون مثل خیابون شریعتی (که البته اسمش خیابون ویسکانسینه) با کلی مغازه های کوچیک و بزرگ و یه سربالایی ملایم، و پیچ و خمهای متناوب. کلیسای خیلی بزرگ و با شکوه واشینگتون ناشنال کاتیدرال هم دیدیم. هوا هم که حسابی یاری کرد، اینقدر هوا خوب بود، انگار نه انگار که زمستونه.

از همه چیز جالبتر اینکه ما هم یه دوربین دیجیتال داشتیم و هم یه دوربین آنالوگ ولی همیشه یادمون میرفت که دوربینها رو با خودمون برداریم. آخرش هم از این دوربینهای یک بار مصرف خریدیم و خدا میدونه که عکسها با یه همچین دوربینی چی از آب دربیاد.

 

خدا از این مسافرتها نصیب شما هم بکنه.

 

 

 

نظرات 40 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
امیدوارم همیشه از این مسافرت ها برین و خوش بگذره
فقط ای کاتش ادامه ی زندگیتونو در اون قسمت که کل ماجرا رو نوشتین می نوشتین آخه من گیج شدم
من فقط تا اون جا خوندم که نرگس پیش شما آمد
بقیه اش چی شد (عکس علامت سوال )

داستان اونجا تموم شد دیگه (علامت چشمک)

لیلا(برای خودت زندگی کن) سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.u4u.persianblog.com/

سلام
این مطلب خیلی جالب بود .من که با خوندنش گفتم آخیییش این بحث بیخود عاشق هستیم نخیر نیستین تمام شد؛آدم یه جمله میاد بگه بعدش باید کلی جمله بگه که منظور اولیه اش واضح بشه.
من توی مسافرت همین با هم بودن را خیلی دوست دارم و صد البته عکس را . دوربین را محاله فراموش کنم حالا زدم به تخته که چشم نزنم خودم را.
به هر حال مرسی از این مطلب.
سال خوبی را براتون آرزو می کنم.

مهسا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ http://www.thisismine.mihanblog.com

سلام نرگس جان و امیر عزیز:
من داستان شما رو خوندم خیلی زیبا بود.خوشحالم که در کنار هم خوشبخت هستین .گذشته هر چی بوده تموم شده.شما هر شرایطی که داشتین و به هر دلیلی که با هم ازدواج کردین چه خوب چه بد مهم اینه که الان همدیگرو دارین و خوشبختین.پس خوشبخت بمونین و زندگی کنید.سال نو میلادی رو هم بهتون تیریک می گم.من با اجازتون شما رو اد می کنم.

فــَرا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ق.ظ http://GASTBY.PARSIBLOG.COM

عکساتونو اینجا نمیذارین ؟

سارا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ق.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام به زوج خوشبخت وخوشحال
ارزو میکنم همه عمر درکنارهم شادباشین وخوشبخت وخوشحال سبزباشین همیشه

نگار سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام....خوبین....خوشحالم که تعطیلات خوش گذشته....امیدوارم همیشه شاد باشید

بهاره از واشنگتن سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ

میدونم که تنهایی خوش گذشته اما اگر زودتر می گفتید که دارید می ایید این طرف ها می شد سری هم به ما بزنید.

شرمنده. راستش ناگهانی تصمیم گرفتیم، وگرنه حتما مزاحمتون میشدیم.

آیلین سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.eileenmangooli.persianblog.com

سلام وبلاگ جالبی دارین
من همشو خوندم که خیلی طول کشید اما خب خیلی قشنگ بود
امیدوارم که تا آخر عمر شاد و خوشحال و در کنار هم باشید


مصطفی(هیچکس) سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://bofmens.mihanblog.com

شما را به دیدن کلبه ی کوچک دعوت میکنم

موفق باشید و شاد

بیتا مامان کیان و کیارش چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ق.ظ http://kian-kiarash.persianblog.,com

نرگس عزیز درد دل پست قبلیتو خوندم، نیازی به توضیح نبود عزیزم خودتو ناراحت نکن، امیدوارم عشقتون همیشه پاینده باشه.
امیر عزیز امیدوارم سفر به هردوتون خوش گذشته باشه، ما که خیلی وقته دلمون یه سفر میخواد ولی با این وروجکا مگه میشه؟؟؟؟

یلدا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ق.ظ

علامت چشمک

رامیلا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ق.ظ http://shoesmate.blogfa.com/

مسافرت را برای ادامه همه آنچیزی که نمیدانم چیست دوست میدارم...از این ماشینا چنده؟؟

. چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام . الهی آمین ! (‌ بابت نصیب مسافرت ها ، خدا وکیلی سفر اونم بعد کلی مشغله خیلی آرامش بخش )

خوب و خوش باشید . مثل همیشه...

در پناه خدا .

حمیده جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ق.ظ http://hamideh-ta.blogfa.com/

سلام
حالتون خوبه ؟
انشالله همیشه توی زندگیتون خوش باشید ...روزهای خوبی رو در پیش داشته باشید

فیروزه جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ http://ghomshode2love.blogfa

سلام
مثل اینکه من ازتون کمک و راهنمایی خواسته بودمااا.
توی نظرات نوشته بودم. ولی مثل اینکه شما وقت اینجور کارا رو ندارین.
فکر می کردم میشه رو کمک شما حساب کرد.
امیر اقا اگه شما این رو می خونید به نرگس جان بگید که من چی گفتم.ایشون منو می شناسن.
ممنون

سلام فیروزه خانم

من با نرگس صحبت کردم و توی میل باکس نرگس هم گشتیم ولی اسم شما رو پیدا نکردیم. شاید ایمیل رو به آدرس اشتباه فرستادید. ایمیل نرگس nargesblog@hotmail.com است و ایمیل من amirblog2@yahoo.com.

behnam شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ق.ظ http://14bedar.persianblog.com

khosh halam az inke behetoon khosh gozashte. hamishe shado pirooz bashin. behnam

سایه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://sayehx.blogsky.com/

سلام من سایه هستم و تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم. وبلاگتون خیلی خوشگله، خوشبحالتون. کلیشو خوندم. یه سئوال از نرگس جون (البته این سئوالو تو وبلاگ خودمم پرسیدم): یعنی موقعیت امیر تشویقت نکرد که باهاش ازدواج کنی و تنها دلیلت عشق بود؟ البته این فقط یه سئواله و من نمیخوام دوباره جنجال برپا کنم. اصا اگه زحمتی نیست جوابشو تو وبلاگ خودم برام بنویسین تا شر بپا نشه.

پرواز دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ http://parvaztm.blogfa.com

همه داستان رو خوندم. بیشتر از همه این عشق و محبت و سختی ها طریقه آشنایی شما و نوع دوستی هاتون باعث شد الان با هم باشید. آقا امیر من کاملاْ‌حرفهاتون رو قبول دارم. مخصوصاْ‌اون توضیحاتی که در مورد عشق و دوستی و این چیزا دادید. کاش همه آدمها مثل شما دو نفر فکر می کردند و روابطشون رو این طوری شروع می کردند. امیدوارم شاد و خوشبخت باشید.
راستی من لینکتونو گذاشتم. وبلاگ خیلی مفید و آموزنده ای دارید!

هادی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ق.ظ http://koheentezar.blogfa.com

سلام
وبلاگ بحالی دارین
امیدوارم در کنار هم ۱۰۰۰ سال عمر با عزت داشته باشین
من هم تازه کارم(تو وبلاگ)
یه سری هم به ما بزنین
یا علی

مامان پگاه و دوقلوها چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ق.ظ http://giti50.persianblog.com

سلام بچه ها
خیلی قشنگ نوشتین .. قسمتی از نوشته هاتونو خوندم... فکر نکنم نی نی داشته باشین... بزار تا آخر داستانتون بخونم ... ولی انگار کتاب داستان میخوندم... تمام روز کاری وقتایی که تونستم یواشکی از زیر صفحه کاریم نوشته هاتونو خوندم.... خوشبخت باشین... من خیلی پر مشغله ام وای شنبه حتما ادامه داستانو میخونم....

یاس رازقی و بهار نارنج چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

امیر و نرگس عزیز سلام. من چند ماه پیش هم بلاگتون رو دیده بودم. بعد آدرستون رو یادم رفته بود. یادمه داستان عشقتون مدتها فکرم رو مشغول کرده بود. آخه منم اون روزا تازه درگیر عشقم شده بودم...
و حالا حدود 10 ماه از شروع عشقم میگذره... یه سری دردودل اینجا تایپ کردم که هر چی فکر کردم دیدم بهتره پاکش کنم !! و در عوض دعوتتون می کنم به بلاگمون و ازتون می خوام از روی فهرست کنار صفحه پست هامون رو بخونین تا با یه سری از جریانات و شرایط عشقمون آشنا بشین.
نمی دونم چرا این درخواست رو ازتون می کنم... شاید چون یه جورایی باهاتون احساس دردآشنائی می کنم! ما هم داریم درد دوری که شما کشیدین رو تحمل می کنیم...
در ضمن اگه با تبادل لینک هم موافق بودین بهمون اطلاع بدین.
شاد باشید و خوشبخت
یا علی

یاس پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.blue-poem.blogfa.com

سلامممممممم:
مدتها بود اینجا نیومده بودم.....
دلم تنگ شده بود.... کلی طول کشید تا تونستم با narges وlove لینک اینجا رو پیدا کنم ترتیبش رو یادم نمیومد!!! کلی لینک امتحان کردم!.....
باز هم خوش بگذره....
سبز و شاد زی....
موفق و پایدار....
در پناه حق

یاس رازقی و بهار نارنج پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

سلام.
می تونم بپرسم چه فرقی؟
هر چند حدس می زنم!
یا علی

سنجاب دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.sanjab-khanom.blogfa.com

در مورد این پست خوش به این مسافرتان
دلم خواست

و پست قبلی که تازه فرصت شد بخوانمش
نرگس عزیز من داستان آشنایی شما و ازدواجتان را دقیقا از یک شب تا صبح با هرچه که بعد اضافه شده بود را آرام آرام خواندم الان ماه هاست که می آیم دیر به دیر می آیم اما همه اش را می خوانم
و فک نمی کنم هیچ وقت نظری گذاشته باشم
همه ی اینها برای این است که خوشبختی شما به من می چسبد
و همین کافی است
دیگران هر چه که گویند کوردلی است

رضا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی ذژدارید من تازه با ان اشنا شدم خوشم امده

عسل پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام نرگس جان و سلام آقا امیر
من عسل هستم و تازه امروز داستان عشق شما دو نفر رو خوندم خیلی خوشحالم که هنوز عشقی وجود داره که با ارزش باشه و دو نفر براش ارزش قائل بشن . نرگس جان بدون که امیر خیلی دوست داره خیلی ، و همین طور نرگس شما رو آقا امیر . قدر همدیگر رو بدونید . خوشحالم که اگر در جایی دارم صحبتی از عشق می کنم داستان شما دو نفر رو بگم و درس رو بهشون بدم که برید بخونید و ببینید که عشق به معنای واقعی کجاست . جالب اینجاست که من به هر کسی گفتم دارم یه وبلاک رو میخونم که داستان عشق و عاشقی هست همه تا می شنیدن که پسره رفته خارج می گفتند همونجا از یه دختر خوشش میاد شیطون گولش می زنه بعد بی خیال دختره توی ایران میشه و بعضی ها هم می گفتند که دختره یه خواستگار پولدار براش پیدا میشه میگه من تا کی بمونم منتظر پسره که بیاد من بچسبم ب آینده و پول .
ولی من دلسرد نشدم و تا آخرش رفتم و خوشحال شدم که هنوز هم هنوزه عشق وجود داره .
و به این ایمان دارم که اگر عشق دو طرف نباشه پایدار نیست . و خوشحالم و تبریک می گم به شما دو عزیز .
امیدوارم که شاهد عشق های دیگر نیز باشم .
راستی دوست عزیزم : دوستم یه وبلاک داره که در مورد مبحث عشق صحبت می کنه و دنبال شکست عشق هستش و خیلی هم موفق هست در این مورد من هم بهش کمک می کنم چون خیلی دوست دارم که علت شکست های عشق رو پیدا کنم آدرسشو میدم سری بزنید خالی از لطف نیست .
بهتون سر می زنم هر ماه و دوستت دارم نرگس جان بهت افتخار می کنم به ایرانی بودنت به زن بودنت و به عشقت و خوشحالم که یه یک زن به عشقق پایدار موند .
از همه مهتر من عاشق گل نرگس هستم و داشتم جستجو می کردم و در مورد گل نرگس مه وبلاک شما رو دیدم .
قربونت عسل .

عسل پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

وای ببخشید یادم رفت آدرس وبلاک رو بدم اگر لطف کنید که زیر همون نظریه بذارید ممنون میشم .
www.ranga-rang.blogfa.com

شهرام پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://shahram-n.blogfa.com

با سلام قبل از همه چیز پیوندتونو تبریک میگم و این عشق شمارو تحسین می کنم که در مدت دوستی هم قبل از رسمی شدن نامزدیتون به هم وفادار موندید امیدوارم همیشه در کنار هم به آرامش واقعی برسید من داستان شمارو خوندم و در چندین جای آن گریه ام گرفت از اونجایی که من نیز زندگی ام مثل شما شروع شده الته در داخل ایران من نیز دوران فراقی داشتم که در این مدت به نوشتن روی آوردم و این نوشته ها تبدیل شد به شعر و بعد از خوندن داستان شما نیز این شعر کوچیک توی دلم جوشید و براتون نوشتم تقدیم به شما
هر که نبیند غم بسیار را
کی ببرد لذت دیدار را
هرکه در این دور وبرم هست دور
سوی من آرید فقط یار را
خوشحال میشم به فقر فقرا هم سری بزنید با تشکر شهرام

وحید شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام . من راستش پارسال بود تقریبا که داستان عشقتونو خوندم. و بعد از یک سال که هیچ خبری ازتون نداشتم اومدم تو ( نت ) تا ببینم در چه حالی هستید که الحمدلله روزگار بر وقف مراد . الا ایوهال من سال به سال بهتون سر میزنم تا ببینم کارتون به کجا کشیده . ایام عزت مستدام...

فرا شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ http://gastby.parsiblog.com

شما رسماْ‌ به بازی شب یلدا دعوت شدید

نسیم یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ق.ظ http://fereshtebaran.blogfa.com

سلام
همیشه فکر می کنم خوب زندگی کردن نیاز به تکنیک و هنر و انگیزه و پشتکار فوق العاده ای داره .شما خیلی خوب این چهار عامل رو لحاظ کردید.
بهتون تبریک می گم
وقتی نوشته هاتونو می خونم واقعا به زندگی امیدوار میشم به اضافه اینکه باید به خاطر چیزایی که از یادداشت هاتون یاد می گیرم یه دنیا ازتون تشکر کنم
ضمنا با اجازه شما من لینک تونو به بلاگم اضافه می کنم.
دوستتون دارم.

ترانه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.dastanedosti.persianblog.com

شما هم اون سر دنیاین؟
من خیلی دوست دارم راجع به اون سر دنیا بدونم

حسین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ

خوش یه حالتون . من خیلی بدبختم یک ساله داریم زور می زنیم هنوز به نامزد من ادمیشن ندادن . بعضی موقع ها می برم دیگه/می دونم باید به خدا توکل کرد ولی دوری تا کی...

خدا شما رو برای هم حفظ کنه

کاش خدا هم این کامنت من رو بخونه...

بهار چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ق.ظ http://beto-hrgz.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری به ما هم سری بزن

زهرا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.hamraz000.blogfa.com

همشو خوندم!!!!!!!!!

لیلا(برای خودت زندگی کن) چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.u4u.persianblog.com/

سلام
هرچند شما به وبلاگ من تشریف نمیارین و کلا نمی دونم اصلا از من خوشتون میاد یا نه یا بی تفاوت. من شاید ۱۰ تا پست نوشتم از زمانی که این پست را نوشتین و به هر وبلاگی هم رفتم لا اقل دو بار آپدیت شده و جال اینکه خیلی زیاد به وبلاگتون اومدم و منتظر مطلب جدید بودم . فکر می کنم خیلی از خواننده ها هم همینطور باشن. میشه زود به زود تر بنویسین حتی اگه شده کوتاه. البته این بستگی داره به وقتتون و اگر بدونم وقت ندارین و دیر به دیر بروز می کنین من هم دیر به دیر تر میام.
ممنونم

اوهام پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ق.ظ http://oham_13.persianblog.com

گفتید که : واشینگتن دی سی یه قسمت داره به نام جرج تاون که خیلی زیباست و آدمو یاد تهران میندازه. خوبه دیگه پس هم تو تهرونید هم تو آمریکا... لذت ببرید این زندگی شماست و حق همه ی آدم ها اینه که از اون لذت ببرند .. بعد از تعطیلات با انرژی بیشتر می شه کار کرد .زنده باد تعطیلات !!!

نت جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام من می خواستم بگم شما اصلاً خودتونو برای حرفایی که میزنن ناراحت نکنین چون خیلی از اینها توسط آدمهایی خونده میشن که ایران هستن به قول دکتر مضاهری خدا هم به ایرانی جماعت تا دلتون بخد حسادت داده پس اصلاً ..............خودتونم حساب نکنین به نظر من شما هردوتون قابلییت جذبه همدیگرو داشتین ملت برای اینکه شوهر یا زن باوفاو زندگییه بی عشق دارن بخل میورزند نرگس جان حتماً شایسته خوشبختی بودی همینطور امیز خان پیروز وخوشبخت باشین

شادی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ق.ظ

نرگس جان واقعا خوش به حالت
خیلی خوش شانسی
بهت حسودیم میشه
که با همچین پسره گلی دوست شدی
حالا اگه ما با یه پسری دوست بشیمااااا بعد از دو سال دوستیو عشق ازمون درخواسته سکس میشه به جایه ازدواج
این دوره زمونه جوری شده که همه پسرا
فقط واسه حال کردن تظاهر به عشق میکنن
من که دیگه قیده دوستیو.. عشقو زدم ..به خودم میگم اگه یکی منو بخواد و واقعا عاشقه خودم باشه ازم درخواسته ازدواج میکنه نه دوستی
ترجیح میدم اول ازدواج ...و بعد زندگیه ...عاشقونه

ثمین شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://begoo.blogfa.com

سلامممممممم به دو کبوتر عاشق و نازنین..... وای چقدر
وبلاگ متفاوتی دارین ها ....من که حسابی خوشم اومده
اجازه بدید بیشتر بخونم تا بهتر وبا شناخت بتونم درموردتون
نظر بدم...ولی تااینجا باید بگم که خیلی باحالین...الهی همیشه همینطور خوب وخوش وعاشق وسلامت بمونید
از پیداکردن دوتا دوست نازنین خیلی خیلی خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد