نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

شلغم

سلام

این روزها نرگس سرما خورده و منهم مشغول پرستاری. رابطه منو نرگس این روزها (روزهای مریضی) مثل رابطه پدر و دختر شده. هی باید اصرارش کنم تا کارهایی که دوست نداره انجام بده (مثل خوردن شلغم) و کارهایی رو که دوست داره انجام نده (مثل خوردن غذاهای سرخ شده).

 

خلاصه با هزار زور و زحمت نرگسو راضی کردم که نه تنها شلغم بخوره بلکه بخور شلغم هم بده. خدا میدونه که وقتی سرفه میکنه چه حالی دارم. امروز ظهر یه شلغم گنده، اندازه یه پرتقال بزرگ، رو دادم دخترم  خورد. یه دونه دیگه هم پختم گذاشتم تو یخچال برای شب.

از خدا خیلی ممنونم که تو این یه مورد (همسر) به من نظر لطف زیادی داشته. همیشه میگم من که تا حالا اونقدر کارهای خوب نکردم که لیاقت این همه لطف رو داشته باشم، لابد خدا گذاشته بحسابم و کلی کار خوب بدهکارم.

در آخر میخوام از دوستانی که نرگس و من رو قابل میدونن و به ما ایمیل میزنن تشکر کنم و یه خواهش: لطفا ایمیلهاتونو به فارسی تایپ کنید و قبل از اینکه اونو بفرستید یکبار اونو بخونید و غلطهاشو بگیرید. بعضی از دوستان کمی کم لطفی میکنند و یه ایمیل بلند بالا بزبان فینگلیش و پر از غلط تایپی میفرستن و وقتی دو روز میگذره و جوابی نمیگیرن یه ایمیل دیگه میزنن و میگن شما که نمیخواستید کمک کنید از همون اول میگفتید.   

موفق باشید

-امیر کاشانی

 

نظرات 14 + ارسال نظر
بیتا مامان کیان و کیارش یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://kian-kiarash.persianblog.com

مطمئن باشین که لایق این خوشبختی بودین که خدا بهتون داده پس قدرشو بدونین، راستی کی مامان و بابا میشین، فکر کنم هنوز وقتش نرسیده، مواظب نرگس باشین.

سونیا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.sploveforever.persianblog.com

سلااااااااااااام خوبین؟؟اخیییی بمیرم نرگس جونم چت شد گلم؟ ایشالا که زود زود خوب شی می بوسمت

دختر ایرونی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://dokhtare-irooooni.blogfa.com

سلام به هر دوتای شما
الهی من فداتون بشم
قضیه اشناییتون رو از اولش تا اخرش رو خوندم
خیلی جاهاشم عین غربتیا با صدای بلند گریه میکردم
اما خیلی خوشحال شدم که اخرش به هم رسیدین
خدا رو شکر
الهی سالهای سال با هم خوب و خوش باشین
الهی امین
وایه منم دعا کنین که کنکور لعنتی قبول شم
امیر خان مواظب نرگس من باشیا
نرگسم فدات بشم الهی
خیلی دوستون دارم
بوووووووووووووس
واسه نرگس جونم بود فقط
قربونتون

سونیا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ق.ظ http://sploveforever.persianblog.com

حال نرگس عزیزم چطوره؟بهتر شده؟

مریم شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ق.ظ

سلام.ان شا الله که نرگس جون حالش زود زود خوب بشه.راستی یه چیزی این عکس ۲نفره که تو صفحه اوله عکس خودتون ۲تاست؟

عیی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

بابا زن زلیلی هم حدی داره.اینکه داری ازش پرستاری می کنی چه ربطی داره به شانس اوردن تو؟ آبروی هر چی پسره بردی

مریم یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام
خیلی دلم میخواد بدونم شما و نرگس جون چه رشته ای خوندین واونجا چه رشته ای رو دنبال کردین.در مورد شما حدس میزنم مکانیک یا شاید هم برق و...درمورد نرگس جان که هیچ حدسی نمیزنم البته شاید شیمی یا نمیدونم..در هر حال دوست دارم بدونم که تو چه ایالتی هستید و یه کم از نحوه پذیرش گرفتن و زندگی کردن و خرج و مخارج در اونجا بگید و اینکه اونجا چه محاسنی داره که ایران نداره و ...چون من خودم برق-الکترونیک بودم و الانم دارم کارشناسی ارشد IT میخونم.دلم میخواد واسه اومدن اقدام کنم ولی ته دلم خیلی میترسم.احساس میکنم اونجا خیلی سخت میگذره.البته اگه خدا بخواد متاهلی ...ممنون میشم اگه در این موارد منو بی پاسخ نذارید و راهنماییم کنید.
آرزومندسلامتی شما .

بهنام یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://14bedar.persianblog.com

ان‌شالله که زودتر خوب بشن. براشون.. نه .. براتون دعا می‌کنم. راستی امروز فکرک کنم واسه دفعه‌ی پنجم داستانتون رو خوندم. از نفس افتادم... آخه نزدیک ۹۰ صفحه بود ;)

صبا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ق.ظ http://360.yahoo.com/my_profile-jdoaoo0ieqRFC_gj6uapVD68AwU-;_yl

سلام نرگس جونم
ببخشید که من تازه دارم مینویسم.به بلاگتون خیلی وقت بود سر نزده بودم.حالا چطوری نرگسی؟ گلی تعریف کردنی دارم برات!
میبوسمت

محمد چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ق.ظ http://www.mami23.persianblog.com

سلام.
آرزوی سلامتی دارم.
در مورد مطلب استخاره من قبلا یک کتاب خونده بودم که بهترین نوعش توکل بر خدا به حساب میاد.
اگر ایران تشریف آوردین توی کتابخونه حسینیه ارشاد میتونین پیداش کنین.

سارا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

چیزه جدید بذارین

لیلا(برای خودت زندگی کن) شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.u4u.persianblog.com/

واااااای آخه چقدر من بیام اینجا بروز نشده باااااااششششه

رضا محبی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ

از خوندن وب لاگتون مشخص هست که رابطه شما ها کاملا یکطرفه هست. ماشاالله اونقدر هم خودت را عقل کل می دونی که گوشت به حرف کسی بدهکار نیست و فکر می کنی هر کی که این نصیحتها را به شما میکنه حتماً از خیل لشکر حسودانتان هست, نتیجه این میشه که افرادی که مخالف رفتارتون هستند وقتی که می بینندحرفشان هیچ تاثیری نداره شما را در دنیای خودتون باقی میگذارند. اگر عشقتون واقعی هست نرگس خانم هم باید دقیقا به همین اندزه ناز شما را بکشه, ممکنه بگید که از کجا میدونم که او هم این کارها را برای شما نمیکنه, والا ما که هر چی خوندیم دیدیم که نرگس خانم یا دستشون درد میگیره که دو کلمه بنویسه یا وقتی هم که با هزار سلام و صلوات مینویسه فقط از شما گله گزاری میکنه. عشقی واقعی هست که دوطرفه باشه و گرنه هیچ کس بدش نمیاد که تمام مدت کولش کنند یا لگن زیر پاش بگذارند.

ناناز سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

سلامممممممممممم امیر ونرگس جون امیدوارم که هر دوی شما زیر سایه ی خداوند ۱۲۰ سالذ زندگی کنید
نرگس جون من نمی دونم چطور باید عضو خبرنامه شما شد نمیدونم توی نام کاربری باید چی بنویسم خواهش می کنم کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد