نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خبر داغ داغ

سلام

نرگس داره آپدیت میکنه، یعنی همه رو داره رو کاغذ مینویسه تا بعد بزاره اینجا. یه مدتیه تا من یه کاری میکنم نرگس تهدید میکنه و میگه " میرم اینارو تو وبلاگ مینویسم آبروت بره" و امروز بعد از مدتی کاغذ و قلم دست گرفته و قصد آپدیت کردن داره. خلاصه بقول فیلم هارولد لوید بد جوری بوی بارون میاد. (یه فیلم بود که یه گروهی از اسم رمز فوق استفاده میکردن برای اینکه بگن هوا پسه ).

موفق باشید

-امیر کاشانی

 

نظرات 19 + ارسال نظر
پدیده دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام
آخ جون تو رو خدا زود زود آپ کنید و مثل داستان زندگیتون کامل بنویسید
من هفته گذشته خوندمش خیلی قشنگ بود

بهار دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ق.ظ http://bidemajno0o0n.persianblog.com/

سلام . امیدوارم مثل همیشه خوب و خوش باشید ... منتظر خوندن دستنوشته های نرگس عزیز هستیم ... خدانگهدار

لیلا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ق.ظ

سلام
چه عجب بابا شما هم اپدیت کردین .

من از داستان زندگی شما که دوماه پیش خوندم خیلی چیزا یاد گرفتم. خیلی دیگاهمو نسبت به دوستی که دارم عوض کرد.
امیدوارم همیشه خوب وسلامت و شاد باشین .

غریبه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ق.ظ http://gharibi.blogfa.com/

سلام
چه عجب . خدا کنه این نرگس خانم شما زودتر تهدیداش نتیجه بده

سیما سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام

داستان زندگیِ ِ شما را یک شب از ساعت 6 تا 9 شب با خواهرهایم نشستیم و خواندیم جالب بود خسته شده بودیم حتی وسط هایش گفتیم اینجا هایش را نمی خوانیم خلاصه اش می کنیم اما نشد چون دوباره صفحه هایی را که دور زده بودیم مجبور شدیم بر گردیم و بخوانیم و خواندیم بعد آخرش با هم گفتیم هِی .
جالب بود . دوست داشتن کار سختی ست . کار خوبی کردید داستان زندگی تان را نوشتید گر چه این جور دوست داشتن ها اصلن در کار ما نیست یعنی به گروه خونی ما نمی خورد . اینجا آنقدر تو را از جنس مخالف تر سانده اند، آنقدر حریم گذاشته اند که یا کسی را که دوستش داری نمی بینی یا اگر هم دیدی جرات ابرازش را پیدا نمی کنی .
بعد آخرش می شویم دختری که شوهرش می دهند به آدمی که هیچ وقت به دوست داشتنش فکر نکردی و باید و مجبوری که حالا دوستش داشته باشی . اشکالی ندارد سهم دوست داشتن ما هم باشد برای شما که می توانید دوست داشته باشید .
واقعن خیلی خوب شد نوشتید (نرگس) که شبها نمی توانستی خانه ی مادر شوهرت ، چراغها را روشن کنی که می ترسیدی بیدار شوند، یا اینکه نمی بایست در اتاق را ببندی . من همیشه فکر می کردم این موضوع فقط مشکل من است . حالا نه به این صورت شبیه اینها .


برایتان دعا می کنم . آنقدر خوشبخت باشید که فرشته ها ازآسمان بیایند و به لبخندهایتان حسرت بخورند .

سوگلی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://sogoli.persianblog.com

باز خوبه نرگس جون حواسش هست که یک عده هر روز میان و به اینجا سر می زنن ! شما که یادتون رفته انگار !

خانومی وآقایی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:31 ق.ظ http://khanomivaaghaii.blogsky.com/

سلاو امیر و نرگس عزیزم...خوبین؟؟؟ما آپ کردیما....
راستی امیر آقا سعی کن زیاد کاری نکنی که نرگسی عزیز تهدیدت کنه بگه تو وب مینویسما(شوخی)
اتفاق خیلی قشنگی افتاده..حتما بیاین...منتظرتونیم....

پری پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ http://paryemehraboon.blogfa.com

سلام.داشتم داستان زندگیتون رو میخوندم ولی فقط تا نصف صفحه دومش بالا اومد.:(من بقیش رو هم میخوام خب:(

afshin پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام ... خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم !!! چقدر خبر مبر جدید هست . وبلاگ نوتون مبارک

دختر پارسی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.i-am.blogsky.com

خوبهههههه!:)

خانومی و آقایی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ Http://khanomivaaghaii.blogsky.com

سلام نرگسی..کجایی خانومی؟؟منو یادت رفته دیگه؟؟؟):...ما باز آپ کردیم..این بار آقایی آپ کرده...حتما بیاین...منتظریم

Mr.lover یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ق.ظ

سلام نرگس خانووم و آقا امیر....

من خیلی سعی کردم با آی دی یاهوتون براتون افلاین بذارم ولی هرکاری کردم پیغام خطا میداد...

و فقط هم برا آی دی شما خطا میداد....

من میخوام اگه براتون مقدور هست من با امیر اقا یا نرکس خانو(فرقی نداره)، یه چند کلمه ای چت کنم... البته شاید شما این پیام منو ببینید و پشت گوش بندازید ولی خواهشن توجه کنید.

شاید تاحالا اینجوریشو ندیده بوده باشین....

من به شدت منتظر شما هستم....

ایمیل یاهم رو نوشتم...

منتظر افلاین شما هستم....

به شدت...

حتما هاااا...........

تنها چیزی که میتونم بگم چیکارتون دارم اینه که ::: من به شدت از شما ۲تا خوشم اومده))))

ما بقی باشه واسه تو چت......

پس منتظرم هااااا....

خدا پشتو پناهتون.

ماندانا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ق.ظ

salam
omidvaram hale shoma va narges khanom khob bashe .
man dastan ashenai va ezdevaj shoma ro khondam .khaili jaleb bod. rastesh ba inke farda emtehan dashtam vali tamam dastane shomaro khondam.az hamon shoro dastan gerye kardam ta alan ke daram in paigham ro minavisam chon dastane zendegi shoma dorost baraks zendegi man hastesh.toye in donya hich chiz be andaze ye eshgh pak arzesh nadare. ba khondane in dastan fahmidam ke hanoz toye asre sango ahan eshg ham vojod dare . ba khondane in dastan nazaram rajebe zendegi va dostam va ayande avaz shod. hala fahmidam ke in ma hastim ke ayendaro dorost mikonim in ma hastim ke khoshbakhti ro bevojod miyarim.
vali amir va narges aziz toye zendegi harchizo khastam bedast avordam ba inke ziyad sen nadaram vali nesbat be dokhtaraye hamseno sale khodam khaili chizhai ke mikhastam daram vali hala mifahmam ke ne pool bedardam mikhore na chizhaye ige hala mifahmam ke cheghadr tanham va tanha chizi ke hanoz natonestam bedast biyaram eshgh bod. tahala na ashegh shodam va na kasi ashegham shode va baraye avalin bar toye zendegim be chizi hesadat kardam va on ham eshghe shoma bod.vali az khoda mikham shoma ro baraye ham negah dare va rooz be rooz eshghetono bishtar kone. kash tamam adamha ya ne nesfe adamha mesl shoma 2ta bodan vali afsos ke az 100 nafar 1 nafar injor paida mishe. baraton arezoye movafaghiyat mikonam.


vali khaili bahal bod chon tahala inghadr gerye nakarde bodam.

Mr.lover چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ق.ظ

سلام ...

بابا پس چرا یه تماس با آی دی من نمیگیرین...

این آی دی های شما هم همش خطا میده...

نمیدونم چرا.....

و من هنوز منتظر یکی از شما ۲ نفر هستم....

منتظرم..

دوستدار شما..
Mr.Lover

الهام جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:15 ق.ظ http://bistsale.persianblog.com

سلام! من خیلی وقته وبلاگتون رو می خونم ولی اولین باره براتون کامنت میذارم! خیلی وبلاگتون رو دوست دارم و امیدوارم زندگی تون هر روز قشنگ تر بشه! اگه تونستید یه سری به وبلاگ ما هم بزنید!

فــَرا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ق.ظ http://gastby.persianblog.com

خوبه

زهرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ق.ظ

سلام امیر آقا و نرگس خانوم
من داستان عاشقانه شما رو خوندم و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم . با نظراتتون هم کاملا موافقم (اینکه دو نفر برای ازدواج موفق باید مدتی باهم دوست باشند و بعد ...) اما باید این رو هم در نظر داشته باشید که محدودیت شما برای اینکه با هم یک ارتباط صمیمی بر قرار کنید و در نهایت با هم ازدواج کنید خیلی کمتر بوده اما این موضوع برای کسانی مثل من صدق نمی کنه . من در این مورد خیلی مشکل دارم و دوست دارم اونها رو با شما مطرح کنم تا بهم کمک کنید . اگه می تونید بهم کمک کنید ایمیل بزنید واگه این کار رو بکنید خیلی ازتون ممنون می شم .

سلام خانم زهرا
دوستان زیادی هستند که این لطف رو دارند که نرگس و من رو قابل میدونند و به ما ایمیل میزنند. خوشحال میشیم اگه بتونیم کمکی باشیم هر چند کوچک. تنها خواهش من اینه که اگه ممکنه متن ایمیل رو به فارسی بنویسید تا خوندنش برای ما راحتتر باشه.

موفق باشید

-امیر کاشانی

ندا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

محشربود-ایشالا بهپایهم خوشبخت شین.

شاهرخ پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://shaherik.persianblog.ir

سلام.
من شاهرخم.
وبلاگت قشنگه.و همینطور هم جالب.
من یه وبلاگ دارم میخواستم منم تو لینکت بذاری.البته لطفا.
من تو وبلاگم خبر نمیاد اما اگه بیاد مخفی ترین ، موصق ترین و جذابترین خبرهای دنیا و ایران توش میذارم.
مرسی.bye
www.shaherik.persianblog.ir
در ضمن من خودم از موصق ترین و با سابقه ترین سایت های دنیا خبر میگیرم و بعد خودم ترجمش میکنم و بعد تو وبلاگم میذارم.
خبر دروغ تو وبلاگ من نمیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد