نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

نرگس

روزنوشتها و دیدگاههای یک ایرانی ساکن آمریکا پیرامون زندگی و عشق

خونه جدید

سلام
بدلایلی مجبور شدیم از پرشین بلاگ به اینجا کوچ کنیم.

موفق باشید

-امیر کاشانی
نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شنبه 23 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام امیر جان

داستانتونو کامل کامل خوندم ٬ خیــــــــــــــــــــــلی زیبا بود

مثل خودتون ۲ تا

کلی حال کردم به خدا براتون آرزوی خوشبختی میکنم

در ضمن اینجا از پرشین بلاگ خیلی بهتره ٬ من قبلا اونجا بودم اما ....

من بهت لینک دادم خوشحال میشم که شما هم به من لینک بدید ٬ اسم اینک من : جادوهای ویندوز

ممنون...

مریم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ق.ظ

salam amiro nargese aziz, khoobid? khooneye jadid mobarak!! montazere baghiyeye dastanaye ghashangetoon hastam, rasty webloge albaloam kheily ghashange be onam sar bezanid.movafagh bashid va hamishe shad, byebye

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ

نرگس یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام. من مدتهاست که وبلاگتون رو می خونم. شاید بعد از نوروز بیام دوست دارم از نزدیک ببینمتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد